Rafaeelloo Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Witam,nie wiem czy to ten dział, ale odnoszę się głównie do "co" z nazwy działu, a że dla motocyklisty bo to moto dla mnie.Otóż od 2009 r. mam CBR 125 z 2004 r. zarejestrowaną na motorower (nie ja rejestrowałem, taką kupiłem). Obecnie ma przebieg 24,5 tys. km i w związku z tym, że plastiki trochę trzeszczą i hałasują, a i silnik coś powoli szwankuje (wymieniam łańcuszek rozrządu i napinacz, a i w oleju nie wiadomo skąd bierze się paliwo...). 18-nastka stuknie mi dopiero w listopadzie, więc o prawko na moto będzie ciężko, a z nowym rokiem bodajże wchodzą nowe przepisy i może różnie to być. W związku z powyższymi powodami planuję zmianę. Myślę o nowszej CBR 125 (gdzieś tak 2009-2010), Yamaha YZF 125 (też mniej więcej te same lata), albo coś większego. Z tym, że z tym większym to niezbyt... gdyż z racji, że jestem jeszcze młody moje decyzje muszą być zaakceptowane przez rodziców. Myślę też o Ninji 250, ale design trochę mi się nie widzi. Mam do wydania do 10 tys. zł. I szukam coś nowszego, raczej w kierunku bardziej sportowego wyglądu, aczkolwiek taka np. CB 500, też mi się w miarę podoba. A może lepiej te 10 tys. dołożyć do samochodu? Dzięki za rady. Pozdrawiam PS. jeśli nie ten dział, to proszę szanownych moderatorów o przeniesienie tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Wyprostuj trochę swoją historię, bo trudno załapać czego chcesz. Robisz pełne A ? Czego oczekujesz od następnego moto i gdzie będzie ujeżdżane ? po grzyba pytasz o samochód szukając motocykla ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Tak, jeśli będę szedł na prawko i będą jeszcze organizować A (bierzemy oczywiście pod uwagę fakt moich urodzin w listopadzie), to będę go oczywiście chciał zrobić. Oczekuję sportowego wyglądu (bardzo lubię sportowe moto, np. CBR 600RR bardzo mi się podoba, ale odpada - za duże, za mocne). Nie mam większych wymagań, co do mocy, nawet bardziej byłbym za tym, że słabsze, np. tak do 50 KM. Nie pytam o samochód, pytam, czy uważacie, że nie ma sensu zmieniać obecnej CBR 125, tylko naprawić to co teraz jest źle, a lepiej poczekać trochę do przyszłości, gdzie decyzja będzie zależeć ode mnie i kupić sobie większe moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 To ja proponuje zostać przy tym co jest, doprowadzić do stanu możliwie dobrego i nie będziesz musiał dyskutować z rodzicami o zasadności innego motocykla. Silnik z jednym garem jest raczej tani i prosty w naprawie. Tylko tutaj jeszcze mała uwaga. Jazda motocyklem z fałszywymi papierami, nawet jeśli nie Ty to rejestrowałeś skończy się poważnymi problemami z policją. Żadne tłumaczenia nie pomogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Shinigami, masz rację, ale czy to nie działa tak, że odpowiedzialność ponosi człowiek, który podbił, że to jest 50 cm3? Odnośnie moto, czy jest możliwość żeby kupić większe moto, np. jakąś 600 i zaprowadzić gdzieś, gdzie będą mieli pojęcie i ograniczą osiągi moto? Głównie to by ograniczenie prędkości maksymalnej mnie interesowało. Stan (poza plastikami, które już niestety w kiepskim stanie kupiłem) jest całkiem dobry, choć ostatnio to paliwo w oleju... a łańcuszek i tak trzeba było wymienić bo gdzieś widziałem, że przy 25 tys. się wymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 To na pewno ale Ty też bekniesz za celowe wprowadzanie w błąd policjanta a sprzęt zabierają na parking policyjny. Zgaduję, że pytasz o sytuację gdzie masz pełne A i szukasz większego moto niż 125cc ?Możesz szukać motocykli z krajów gdzie były blokowane np. niemcy, francja i anglia. Angole potrafią zdławić GSXR 600 do 33KM. Niemcy często mają restrykcję do 80km/h (np. KTM DUKE 125 który swoją drogą możesz rozwarzyć na teraz, bo za 13 kawałków da się wyłapać) albo do 37kW (50KM). Z tym ostatnim nie jestem absolutnie pewien dlatego potraktuj to jako pi razy drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Patrząc na KTM'a raczej rzuciłbym się na coś innego (YZF 125, albo chociażby CBR 125), bo wygląd chyba zbyt kosmiczny jak na mój gust :) A gdzie taką Suzi znajdę? Wszystkie tak miały? Czy któreś roczniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Pytaj po angielskich forach, bo nigdy nie wnikałem w blokady. Ostatnia jaką widziałem była z okolic 2009 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Zły dział. Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery Poza tym, wypadałoby się przywitać - http://forum.motocyk.../80-powitalnia/ Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Przywitałem się :) Postaram się powalczyć jeszcze z obecnym moto (ten śmierdzący olej :( ) i zobaczymy, chciałbym coś nowszego bo mam wrażenie, że moja CBR będzie wymagać coraz więcej wkładu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Gaźnik do roboty. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 No tak, wiem, do roboty, ale co dokładnie? Wymiana części na nowe to kupa kasy. Jak możesz to zerknij tu: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/153761-paliwo-w-oleju-cbr-125/ Bo proponowany mi zaworek iglicowy + iglica = 200 zł, a membrana kosztuje 307 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Normalne ceny, ja wybuliłem 112zł na zaworek z siedziskiem. tylko po co Tobie iglica (element przepustnicy) ? Zawsze możesz poszukać gaźnika na części. Ewentualnie całego nie cieknącego w rozsądnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaeelloo Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Wiem, że to są normalne ceny, ale jednocześnie przecież duże wysokie... No ale i tak nigdy nie wiadomo, czy kupując używany nie trafię na taki, który po 100 km nie zacznie się psuć jak mój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Z tego co kojarzę mocno dławione sprzęty można też znaleźć w Szwajcarii.Odnośnie zmiany na inną 125, to chyba faktycznie nie ma sensu. Napraw co musisz i śmigaj dalej, bo znasz ten sprzęt i jesteś jego w miare pewien. Kupisz coś innego i możesz się nadziać. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.