Skocz do zawartości

Honda NSR 125, a potem CBR 600 F4 - 168/170cm wzrostu.


Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Byłem dzisiaj w Ośrodku szkoleniowym kierowców i dowiedziałem się, że mogę zrobić A i B razem. Oczywiście to był tylko jeden ośrodek bo w innych jest normalnie, że można A samodzielnie zrobić.

Pytanie czy warto jest zrobić A czy B jako pierwsze? Bo na A i B to mnie nie stać i by potem jeszcze kupić sprzęt w miare.

Bo A i B wynosi 2,1tyś razem. Bo dzisiaj się pytałem tam właśnie. Z czego normalnie w mieście gdzie mieszkam kat. A kosztuje 1000zł.

A jeżeli zrobie tylko A to dam rade i motor kupić na początek.

Edytowane przez Exilled
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda NSR 125 to 2T

Honda CBR 125 to 4T.

I nie wiem czemu raczej wybrałbym NSR 125. CBR 125 wydaje mi się, że jest taka skromna, zwykła, prędkość podobna do skutera. Wydaje mi się, że producenci zabrali w niej pare części które nadawały jej charakter sportowy. Co do spalania itp

Czytałem te różne porównania CBR vs NSR. I wiadomo jak to jest, posiadacze tej polecają to co mają.

Cenowo są tak samo w sumie.

Nieukrywam, że chciałbym by nie wyglądał jak mój rower który też tam ma jakieś bajerty i coś.

Oczywiście nie potrzebuje motoru do ścigania, głównie do jazdy, spotkanie ze znajomymi czy różnego rodzaju zjazdy no i zapomniałbym, a także do jazdy do szkoły.

Co do spalania to robiąc kategorię A nie robię B. Także wybrałem transport jednośladów. 5/6l/100km to w sumie średnio.

Co do awaryjności to różnie czytałem, że nsr nie koniecznie musi być bardziej awaryjna. Raczej zależy od tego jak kto dbał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie !

 

Klania sie najwyzej klasa 500 w 2 cylindrach najlepiej zdlawiona do 25 - 35 kW przy czym lepsza byla by ta 25 kW.

 

Pozatym na A2 nie bedziesz mogl nia jezdzic legalnie.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Bandicie 600 też będziesz wyglądał jak na małym psie, niestety. Myślę, że CBR'a F4 wcale by Cię tak nie pozamiatała, jeżeli masz olej w głowie. Panowie, umówmy się- głupi to nawet palec w dupie złamie.

 

 

Co to znaczy dla Ciebie "duże osiągi"? Ma jechać "czysta" po prostej czy co? :P

Edytowane przez VinAlucard

"Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wielka szkoda.. A możecie podac jakieś zamienniki co do tej cebry, liczę na dobry wygląd i duże osiągi. Gustuję w street fighterach i typowych ścigaczach.

 

I Cale szczescie, ze prawodawca ta moc dla mlodocianych ograniczyl, na CB 500 bedziesz siedzial idealnie.

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie !

 

Klania sie najwyzej klasa 500 w 2 cylindrach najlepiej zdlawiona do 25 - 35 kW przy czym lepsza byla by ta 25 kW.

 

Pozatym na A2 nie bedziesz mogl nia jezdzic legalnie.

 

:crossy:

 

Powiedział gość który zaczynał od gsxf 600 :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Powiedział gość który zaczynał od gsxf 600 :rolleyes:

 

 

Tak ja napisales, tyle, ze ten gosc gdy zaczynal mial juz dobre 1 500 000 km w ruchu publicznym, i kilka kat. PJ, mial furke o mocy 600 KM i przyspieszeniu pd 0 - 100 km/h w 3,5 sek. wiec raczej byl otrzaskany. Jezeli wiec nie widzisz roznicy, to nie bede w stanie Ci pomoc :icon_mrgreen:

 

Waro tez by dodac, ze zaczynal nauke na CB 500 o mocy 58 KM

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...