Skocz do zawartości

Exilled

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    woj. łódzkie

Osiągnięcia Exilled

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Honda NSR 125 to 2T Honda CBR 125 to 4T. I nie wiem czemu raczej wybrałbym NSR 125. CBR 125 wydaje mi się, że jest taka skromna, zwykła, prędkość podobna do skutera. Wydaje mi się, że producenci zabrali w niej pare części które nadawały jej charakter sportowy. Co do spalania itp Czytałem te różne porównania CBR vs NSR. I wiadomo jak to jest, posiadacze tej polecają to co mają. Cenowo są tak samo w sumie. Nieukrywam, że chciałbym by nie wyglądał jak mój rower który też tam ma jakieś bajerty i coś. Oczywiście nie potrzebuje motoru do ścigania, głównie do jazdy, spotkanie ze znajomymi czy różnego rodzaju zjazdy no i zapomniałbym, a także do jazdy do szkoły. Co do spalania to robiąc kategorię A nie robię B. Także wybrałem transport jednośladów. 5/6l/100km to w sumie średnio. Co do awaryjności to różnie czytałem, że nsr nie koniecznie musi być bardziej awaryjna. Raczej zależy od tego jak kto dbał.
  2. Dla informacji potam, że w Ośrodku szkoleniowym Kierowców otrzymałem informację o tym, że w październiku są ostatnie zapisy na kurs prawa jazdy kat. A jeszcze na starych zasadach. Potem już kolejne miesiące to już kurs na prawo jazdy kat. A na nowych zasadach.
  3. Ok. Byłem dzisiaj w Ośrodku szkoleniowym kierowców i dowiedziałem się, że mogę zrobić A i B razem. Oczywiście to był tylko jeden ośrodek bo w innych jest normalnie, że można A samodzielnie zrobić. Pytanie czy warto jest zrobić A czy B jako pierwsze? Bo na A i B to mnie nie stać i by potem jeszcze kupić sprzęt w miare. Bo A i B wynosi 2,1tyś razem. Bo dzisiaj się pytałem tam właśnie. Z czego normalnie w mieście gdzie mieszkam kat. A kosztuje 1000zł. A jeżeli zrobie tylko A to dam rade i motor kupić na początek.
  4. To, że w tym roku mogę pełne A zrobić to wiem i to chce właśnię zrobić. Nie rozumiem. W przyszłym roku wejdą nowe regulaminy. Od 18 roku życia jest kat. A2. Ma nieograniczoną pojemność skokową, ale max 35kw czyli 48KM. Co to 4t? Yyy. a zamiast nsr 125 co proponujesz? Ale wydaje mi się na początek dobry. Mój znajomy kupił go na początek i ogólnie zadowolony jest. Pamiętajmy też, że mam te 168/170cm wzrostu. Pytanie odnośnie tego czy na światłach można lekko przechylić motor na przykład na lewą nogę i tylko na jednej się opierać? W cenie 3/4tyś max co mogę kupić dosyć dobrego na którym nabiorę doświadczenia? Ale też by miał charakter sportowy. Może Aprilia RS? Yamaha TZR 125? Cenowo podobne, ale jeżeli chodzi o ich możliwości to nie wiem.
  5. No jak widziałem maksymalne wymagania motora do A1 to były 125cm3 i moc 11kW. Tak na stronie zostało napisane. A2...od przyszłego roku. Jednak wtedy trzeba mieć A1, potem A2, i dopiero na A. Dlatego chce w tym roku robić.
  6. No właśnie nie wiem, bo znam dokładnie kto jaką ma moc. Ale czy jest to opłacalne? Robić A1? Gdy o 100zł więcej mogę zrobić A?
  7. Heh to zakładasz, że takowe będą. Słuchajcie a jeżeli zrobiłbym A1, ona jest do 125cm3 i mocy 11kw. Ale np. taka Honda nsr 125 nie będę mógł jeździć bo ma moc 30kw tak? Ale są różne te nsr 125 np z "R" widze taką: http://otomoto.pl/ho...2-M3148778.html - to jest przykład oczywiście. Jest taka możliwość, że ma 8kw tylko ?
  8. Dzięki za odpowiedź. Ale miarką zmierzyć to stojąc prosto na nogach? A co możesz mi polecić jeszcze na początek o podobnym silniku 125cm3? I cena by była ok. 3tyś max na początek.
  9. Witam. W lipcu skończę 18 lat. Chciałbym zrobić prawo jazdy na kat. A. I tu lampka w głowie się włączyła czy mój wzrost jest właściwy. Mam 168/170 cm wzrostu i nie wiem czy urosnę jeszcze, ale pewnie nie. Mój tata ma 176cm a moja mama ok. 160cm także ja jestem pomiędzy ich wzrostu. Dodam, że ważę 71kg. Na początku powiem, że nie miałem styczności z motorami ale tylko dlatego, że nie miałem możliwości. W rodzinie nikt nie jeździ, a znajomi głównie kat. B. Na początek chciałem kupić Honda NSR 125 - pytanie czy mój wzrost jest odpowiedni? Wiem, że muszę trzymać się pewnie na stopach, na pełnych np. gdy stoję na światłach. Myślę, że ten na początek będzie dobry by nabrać doświadczenia. Kolejnym zakupem byłby CBR 600 F4 która wpadła mi w oko, ale ze względu na to że budżet będzie na pewno ograniczony i doświadczenie moje jest zbyt małe uważam, że to nie byłby dobry pomysł kupić go jako pierwszego. Dodam, że nie interesują mnie enduro, cruisery itp. Głównie sportowe. Jak myślicie, czy mój wzrost będzie odpowiedni do NSR 125, a potem do CBR 600 F4? Bo czytałem dużo, że można obniżyć zawieszenie, albo zmienić siedzenie itp, ale nie chciałbym się bawić... chciałbym czuć się pewnie na motorze. Nie chce też wydać kasy na kat. A by potem nie móc jeździć sobie swobodnie motorem którym sobie upatrze. Bo jeżeli by tak było to zrobię niestety kategorię B. A od przyszłego roku wchodzą nowe przepisy związane z A. A słyszałem, że Hondy są niższe w porównaniu do Kawasaki na przykład. Prosze o poradę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...