Exilled Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 (edytowane) Ok. Byłem dzisiaj w Ośrodku szkoleniowym kierowców i dowiedziałem się, że mogę zrobić A i B razem. Oczywiście to był tylko jeden ośrodek bo w innych jest normalnie, że można A samodzielnie zrobić.Pytanie czy warto jest zrobić A czy B jako pierwsze? Bo na A i B to mnie nie stać i by potem jeszcze kupić sprzęt w miare.Bo A i B wynosi 2,1tyś razem. Bo dzisiaj się pytałem tam właśnie. Z czego normalnie w mieście gdzie mieszkam kat. A kosztuje 1000zł.A jeżeli zrobie tylko A to dam rade i motor kupić na początek. Edytowane 11 Maja 2012 przez Exilled Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Rób samo A, zanim nawymyślają w przepisach kat. B to pewnie jeszcze trochę czasu minie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exilled Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Honda NSR 125 to 2THonda CBR 125 to 4T.I nie wiem czemu raczej wybrałbym NSR 125. CBR 125 wydaje mi się, że jest taka skromna, zwykła, prędkość podobna do skutera. Wydaje mi się, że producenci zabrali w niej pare części które nadawały jej charakter sportowy. Co do spalania itpCzytałem te różne porównania CBR vs NSR. I wiadomo jak to jest, posiadacze tej polecają to co mają.Cenowo są tak samo w sumie.Nieukrywam, że chciałbym by nie wyglądał jak mój rower który też tam ma jakieś bajerty i coś.Oczywiście nie potrzebuje motoru do ścigania, głównie do jazdy, spotkanie ze znajomymi czy różnego rodzaju zjazdy no i zapomniałbym, a także do jazdy do szkoły.Co do spalania to robiąc kategorię A nie robię B. Także wybrałem transport jednośladów. 5/6l/100km to w sumie średnio.Co do awaryjności to różnie czytałem, że nsr nie koniecznie musi być bardziej awaryjna. Raczej zależy od tego jak kto dbał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snicker Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam, chciałbym się dowiedzieć czy mógłbym po 125 kupić se CBR'ke 600 dokładnie CBR 600 F4? Czy to będzie dobry wybór? Dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Nie ! Klania sie najwyzej klasa 500 w 2 cylindrach najlepiej zdlawiona do 25 - 35 kW przy czym lepsza byla by ta 25 kW. Pozatym na A2 nie bedziesz mogl nia jezdzic legalnie. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snicker Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 To wielka szkoda.. A możecie podac jakieś zamienniki co do tej cebry, liczę na dobry wygląd i duże osiągi. Gustuję w street fighterach i typowych ścigaczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Mysle ze po przesiadce z 125 kazda z 500 bedzie miala dobre osiagi. Poszukaj cos jak gs500 czy cb500, nic wiekszego nie bedzie ci potrzebne. Sent from my C6603 using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snicker Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 gs500 odpada, mam teraz 187cm i nie wygodnie z kolanami... Siedziałem i lipa... ;/a suzuki bandit 600 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 (edytowane) Na Bandicie 600 też będziesz wyglądał jak na małym psie, niestety. Myślę, że CBR'a F4 wcale by Cię tak nie pozamiatała, jeżeli masz olej w głowie. Panowie, umówmy się- głupi to nawet palec w dupie złamie. Co to znaczy dla Ciebie "duże osiągi"? Ma jechać "czysta" po prostej czy co? :P Edytowane 14 Grudnia 2013 przez VinAlucard Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 E no chłopie. 187 to rzeczywiście olbrzym z Ciebie. Kup może Jakieś enduro. Zmieścisz się. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 (edytowane) To wielka szkoda.. A możecie podac jakieś zamienniki co do tej cebry, liczę na dobry wygląd i duże osiągi. Gustuję w street fighterach i typowych ścigaczach. I Cale szczescie, ze prawodawca ta moc dla mlodocianych ograniczyl, na CB 500 bedziesz siedzial idealnie. :crossy: Edytowane 14 Grudnia 2013 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snicker Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Myślałem jeszcze o Kawasaki GPZ 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisYZF Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) gpz 500 po lifcie jest fajna, bardziej dynamiczna od gs500. Ewentualnie zzr400, zxr 400, gsxr400, fzr 400 Edytowane 15 Grudnia 2013 przez kisYZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Nie ! Klania sie najwyzej klasa 500 w 2 cylindrach najlepiej zdlawiona do 25 - 35 kW przy czym lepsza byla by ta 25 kW. Pozatym na A2 nie bedziesz mogl nia jezdzic legalnie. :crossy: Powiedział gość który zaczynał od gsxf 600 :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 (edytowane) Powiedział gość który zaczynał od gsxf 600 :rolleyes: Tak ja napisales, tyle, ze ten gosc gdy zaczynal mial juz dobre 1 500 000 km w ruchu publicznym, i kilka kat. PJ, mial furke o mocy 600 KM i przyspieszeniu pd 0 - 100 km/h w 3,5 sek. wiec raczej byl otrzaskany. Jezeli wiec nie widzisz roznicy, to nie bede w stanie Ci pomoc :icon_mrgreen: Waro tez by dodac, ze zaczynal nauke na CB 500 o mocy 58 KM :crossy: Edytowane 15 Grudnia 2013 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.