czarekmbx Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Jak podniesiesz przód to kierownica ma swobodnie sama skręcać w prawo bądź w lewo, jak się zwiesza to za mocno skręciłeś. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Okazało się, ze były luzy jakby na łożysku główki ramy. Dokręciłem tą śrubę pod półką kierownicy niestety bez specjalistycznego klucza tylko przecinakiem i młotkiem:(, ale objawy zniknęły. Moto już nie telepie..Teraz tylko tak się zastanawiam, czy mogłem za mocno dokręcić tą śrubę? Teraz jak jadę to jakbym jechał na zupełnie innym motorze. Wtedy kierownica chodziła bardzo bardzo lekko, a teraz stwierdziłem, że lepiej skręcać balansem ciała niż kierownicą..Tak jak mówię zupełnie inny motocykl. Czy jest to zwiazane z tym, że za mocno docisnąłem śrubę, czy po prostu przyzwyczaiłem się do rozklekotanego/wcześniejszego stanu motocykla a teraz jest tak jak ma być?Jezeli chodzi gładko , bez skokowych zmian czy przycięć to jest dobrze . Zasze skręcasz balansem przy drogowych prędkościach , uzycie kierownicy jest minimalne . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egonon Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 pytanie czy przecinakiem i młotkiem można dokręcić akurat tak dokładnym momentem obrotowym jak trzeba? Jeśli chodzi nawet ciut za ciężko to łożysko szybko się wyrobi i problem powróci, z tym że wtedy już trzeba będzie wymienić łożysko na nowe. moja rada - dokręcić dokładnie kluczem dynamometrycznym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 pytanie czy przecinakiem i młotkiem można dokręcić akurat tak dokładnym momentem obrotowym jak trzeba? Jeśli chodzi nawet ciut za ciężko to łożysko szybko się wyrobi i problem powróci, z tym że wtedy już trzeba będzie wymienić łożysko na nowe. moja rada - dokręcić dokładnie kluczem dynamometrycznymJeśli ma łożysko stożkowe to moment można w buty wsadzić. Dane z serwisówki tyczą się łózyska kulkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 (edytowane) Dokręciłem tą śrubę pod półką kierownicy niestety bez specjalistycznego klucza tylko przecinakiem i młotkiemFull profeska :lalag: . Potem tylko zdziwienie, jak mogła nakrętka pęknąć podczas jazdy? Jakim momentem dokręciłeś? :icon_twisted: Edytowane 14 Maja 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Full profeska :lalag: . Potem tylko zdziwienie, jak mogła nakrętka pęknąć podczas jazdy? Jakim momentem dokręciłeś? :icon_twisted: 5kg/m :biggrin: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.