tomason2 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Witam. Jestem na etapie wymiany łańcucha rozrządu i napinacza w mojej CBR F4 z 99r.Wszyscy doradzali mi kupno zakutego fabrycznie łańcucha, taki miałem zamiar kupić, ale w rezultacie podczas zamawiania zapomniałem dodać informacji, ze ma być fabrycznie zakuty. Zwrotu nie przyjęli wiec postanowiłem zakuć samodzielnie łańcuch. W sumie nie wygląda źle, ale nurtuje mnie jedno pytanie, czy jest dobrze zakuty ?Zaznaczyłem miejsce gdzie łańcuch nie dolega tak jak w innych miejscach. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Trzeba było spróbować jeszcze "dociągnąć" zakuwarką to ogniwo, ogólnie zrobiłeś to nieźle tylko ten jeden nit wygląda za luźno. Jak się zgina w tym miejscu? Tak samo lekko jak w innych? Jeśli próba poprawy zakucia się nie powiedzie to kup nową spinkę i spróbuj jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Chodzi lekko tylko to mnie boli, że odstaje trochę. W tym rzecz, że nie mam zakuwarki. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Chodzi lekko tylko to mnie boli, że odstaje trochę. W tym rzecz, że nie mam zakuwarki.Szczerze to widziałem dużo gorzej zakute łańcuchy, i latały kilka, kilkanaście tyś bez problemu, ale to na tyle ważna rzecz w silniku że musi być to zrobione staranie. "Popraw" ten nit i podeślij zdjęcia, jeśli wystąpi przy tym jakiś problem to kup nową zapinkę i podjedź zakuć to jakiegoś warsztatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Szczerze to widziałem dużo gorzej zakute łańcuchy, i latały kilka, kilkanaście tyś bez problemu, ale to na tyle ważna rzecz w silniku że musi być to zrobione staranie. "Popraw" ten nit i podeślij zdjęcia, jeśli wystąpi przy tym jakiś problem to kup nową zapinkę i podjedź zakuć to jakiegoś warsztatu.No , żeby nie "przegrzebał" bo cały łańcuch bedzie musiał kupić . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 dobij ogniwo, np przez klucz nasadowy, popraw lekko nita, sprawdz czy sie nie zacina i jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 I tak też zrobiłem. Docisnąłem ogniwo w imadełku i lekko dobiłem nita, teraz wygląda jak pozostałe.Dzięki wszystkim za rade. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.