Skocz do zawartości

[CBR] Brak iskry. Zapłacę!


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, wczoraj moto odpalałem chodzilo dobrze. Dzisiaj zmieniłem wiązkę elektryczną i moto już nie odpala, nie ma iskry. Od czego zacząć sprawdzać?

 

Dodam, że starej wiązki nie mam możliwości wrzucić bo jest pocięta i roz**bana.

Motocykl: CBR 600 PC23

 

Zapłace 30zł komuś kto napisze mi po kolei na jakich kablach jakie ma być napięcie i co po kolei sprawdzać. Nie chcę wieźć moto do elektryka bo wymieni wszystko i zapłace 1000zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcja pierwsza, zamontowałeś niewłaściwą instalacje (rocznik nie ten lub typ motocykla) albo druga, masz coś nie halo z guzikiem odcięcia zapłonu na kierownicy. Jeśli dobrze widzę to wg schematu nie odcina rozrusznika tylko zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz porównaj ze starą wiązką podłączenia czujników stopki , luzu albo przechyłu - któryś pewnie miałes niesprawny i zmostkowany w starej instalce .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że w tej nowej wiązce nie ma dwóch pinów w kostce od modułu. Od stopki bocznej i biegu jałowego (luzu). Czy to może wpływać na brak iskry?

 

Wyczytałem gdzieś żeby podłączyć mase do tych dwoch pinow z modułu odpowiadających za czujnik stopki i czujnik neutrala

Edytowane przez Istquai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech pójdzie na skróty i najpierw zmostkuje te czujniki żeby tymczasowo ominąć potencjalne przyczyny a potem się zacznie eliminacje. Tylko jeśli dobrze pamiętam to czujnik stopki i luzu odcinają też rozrusznik żeby nie pociągnęło motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze schematu wyraźnie wynika że się masują , ale przejrzyj go raz jescze po ja po łebkach patrzyłem . Jeżeli piny się masują to zmostkowanie nic ci nie da .

 

Dobra , widze żeby działał to ma być połączony z przewodem masowym oznaczonym jako "G" . Masz go w kostce przy module.

 

Nie widze czujnika luzu a bez tego tez może nie zapalić .

 

Czekaj , czy ja dobrze rozumiem ,czy przewód "G" masz doprowadzony do modułu ? To jest masa , w tej instalacji . Musi być . I czy jesteś pewien odnośnie innych połączeń. Bo zaraz uwalisz moduł .

 

Dobra , mozesz te dwa oznaczone na czerwono przez ciebie zmostkować . Efekt będzie identyczny jak zmasowanie.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, na obrazu zaznaczyłem jak miałem połączone w starej wiązce i moto odpalało. A mase wezmę z zielonego kabla.

 

Czujnik luzu jest po prawej stronie, "Neutral Switch"

Edytowane przez Istquai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak jak napisałem wcześniej i nic nie dało. Coś ewidentnie nie łączy bo wcześniej krecił rozrusznikiem a teraz nawet nie kreci rozrusznikiem ;/

 

Można jakoś sprawdzić moduł czy jest sprawny?

Edytowane przez Istquai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...