Skocz do zawartości

Istquai

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Chełm

Osiągnięcia Istquai

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jutro pojade po nowy akumulator bo i tak miałem wymieniać :P
  2. Czyli na pin np. od stacyjki dać plus i na pin od regulatora napiecia dac minus i spradzic czy na srubach jest prąd? Akumulator jest własnie niesprawny, tzn trzyma tylko około dzień i trzeba go ładować ale sprawdzałem przy kreceniu rozrusznikiem i było napiecie na nim 10V to powinien zakrecic
  3. Cześć, mój problem polega na tym, że rozrusznik nie kręci po przekreceniu kluczyka. Kontrolki sie swiecą, akumulator naładowany, po wciśnieciu startera w przekazniku rozrusznika jest tylko takie ciche pyknięcie. Dodam że wymieniałem całą wiązkę elektryczną ponieważ stara była poprzerabiana i kable byly poucinane. (Motocykl przed wymiana wiązki odpalał i wszystko działało) Po zmianie instalacji pojawił się problem z brakiem iskry, zmieniłem impulsator a teraz rozrusznik nie chce kręcić :( Jak można sprawdzić przekaźnik czy jest sprawny? Do przekaźnika lecą 4 kable: od regulatora napięcia, stacyjki, przycisku przy manetce, czujnika sprzęgła. No i oczywiście gruby przewód od akumulatora. Sprzęt; CBR 600 PC23
  4. W manualu bylo napisane ze bezposrednio z impulsatora na dwoch zółtych kablach ma być około 3,5V a u mnie podczas krecenia rorusznikiem nie ma wcale a nawet czasem wyskakuje błąd (tzn minus na gorze po lewej [nie wiem co oznacza])
  5. Cześć, w mojej CBR PC23 nie mam iskry. Do kazdej z cewek dochodzą dwa kable. Na jednym i drugim kablu jest po 12 Volt, a iskry nie ma. Czy jeżeli spalony byłby impulsator lub moduł to dochodziłoby te 12V na każdym z kabli? Czy jednak spalone są cewki (obie na raz?). Jak można sprawdzić po kolei sprawność tych części? Dołączam schemat instalacji mojego moto gdyby miałoby komuś pomóc. http://istquai.com.p...at%20DOBRY!.jpg
  6. 30zł to za chęci napisania czegoś pomocnego. Ale jak ktoś się nie zna (^) to i tak nie pomoże..
  7. Kupiłem instalacje do CBR tego samego modelu, tego samego rocznika...
  8. Zrobiłem tak jak napisałem wcześniej i nic nie dało. Coś ewidentnie nie łączy bo wcześniej krecił rozrusznikiem a teraz nawet nie kreci rozrusznikiem ;/ Można jakoś sprawdzić moduł czy jest sprawny?
  9. No tak, na obrazu zaznaczyłem jak miałem połączone w starej wiązce i moto odpalało. A mase wezmę z zielonego kabla. Czujnik luzu jest po prawej stronie, "Neutral Switch"
  10. To co lepiej zrobić? Zmostkować te dwa piny z modułu czy zmasować je?
  11. Zielono-biały kabel wylatujący z modułu biegnący do czujnika stopki był połączony z zielonym kablem (masa). Zaznaczyłem na obrazku. http://istquai.com.pl/schemat.jpg
  12. Dodam że w tej nowej wiązce nie ma dwóch pinów w kostce od modułu. Od stopki bocznej i biegu jałowego (luzu). Czy to może wpływać na brak iskry? Wyczytałem gdzieś żeby podłączyć mase do tych dwoch pinow z modułu odpowiadających za czujnik stopki i czujnik neutrala
  13. Powypinałem poprostu kostki i powpinałem z nowej wiązki i tyle... Wrzucam schemat do CBR. Może coś pomoże. http://istquai.com.pl/schemat%20DOBRY!.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...