ernestZL Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 witamPanowie i Panie, kumpel może mi sprowadzić w bardzo dobrych pieniążkach 1000 K4. Tylko nie mam możliwości dostania go w swoje łapy i przetestowania-stan tech mam zagwarantowany. Nikt ze znajomych nigdy na tym modelu nie latał a ja nawet koło takiego nie stałem. Lytr jak lytr-będzie robił przeciąg straszny ale mi nie na tym zależy-przede wszystkim liczy się prowadzenie... Miał ktoś z tym doświadczenie? jak to lata po winklach? bo ludzie po forach piszą że kloc ale po forach jest 90% mitomanów i teoretyków a prawda często jest inna. Z góry dzięki za odpowiedź... Archiwum przeleciałem całe i info jak na lekarstwo Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Ernest, mój kuzyn na tym latał, zapitala konkretnie i prowadzi się bosko. Będę się z nim widział w czwartek po południu to jeszcze podpytam. Bardzo długo go miał, na Poznaniu też leżał ;) I był bezawaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 wpierony tematow , zajebiste moto , swojego az odkupilem kiedys po 3 sezonach, wiadomo wiekszy od rn12 , ale oddawanie mocy calkiem inne ktore unosi samoistnie przednie kolo samoistnie , bron boze jak zle przebijesz bieg bo plecy :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 No i tak jak myślałem... Moc mnie kompletnie nie interesuje a prowadzenie hmmm powiem delikatnie że K3/K4 w porównaniu do mojej starej R1 jedzie słabo. Mnie to moto kompletnie nie leży... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Ernest, widzę na Allegro, że sprzedajesz swoje moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Sprzedaję... i w między czasie kupuję nowe. Masakra jakaś jest-chyba 10 obejrzany motocykl i wszystko takie gruzy że szkoda gadać. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Dobry znajomy bardzo sobie chwalił, a powodem zmiany było doszczętne zgruzowanie. Co prawda sprawia wrażenie większego od K5/K6 (chyba nawet wyżej się siedzi), ale podobno prowadzi się doskonale i bardzo przewidywalnie w sensie, że szybko można go dobrze wyczuć. Sam mi proponował właśnie K4 na pierwszego litra, ale się uparłem na inny a wiesz, że to argument nie do zbicia ;) Wiem, że powyżej mało konkretów, ale opinia o tyle sensowna, że ten koleś objeździł gruntownie wszystkie modele i roczniki i po prostu ma duże porównanie. Jakbyś chciał z nim kontakt to mów, podeślę na priv - kolo pracował w PolandPosition jeszcze za czasów Badziaka i jest ogarnięty w temacie. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 a prowadzenie hmmm powiem delikatnie że K3/K4 w porównaniu do mojej starej R1 jedzie słabo.mozesz to rozwinac?, moze byl bo po niezlym dzwonie albo miales jakies kartoflane opony? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Nie czuję w ogóle tego motocykla... Ma za daleko dziób, za długi bak-za wielki, za daleko kiera, za wysoko siodło... Na tyle fakt był z dupy mpower 190/50 ale tu nie jest problem raczej w ogumieniu ale w tym do jakiego typu maszyn jestem przyzwyczajony... Latałem 1 cały dzień ostatnio na R6 07 to taki motocykl mi strasznie pasuję no ale znowu 600 to tylko na tor. W środę dostanę na kilka godzin 750 K5, może to będzie tym czego szukam. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 e no k4 do r6 nieporownuj , ja latam teraz na r6 i sie rewelka prowadzi samo skreca jak bym na rowerku latal , tyle ze mocy brak! , na torze jest w sam raz bo sie kreci na maxa i zadko dupa ucieka , mi sie wlasnie fajniej k4 latalo w turystyke , wygodniejszy i mniej nogi pokurczone wiecej miejsca mozna sie polozyc i wyciagnac etc, na r lewdo sie mieszcze za szyba :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 K4 1000 jest wygodny, z mocą w całym zakresie. Zapierdziela jak na swoje lata baardzo konkretnie ale moim zdaniem to on nadaje się bardziej na drogę i do konkretnych gum bo jest skurczybyk stabilny jak jakaś lokomotywa ale do przerzucania z lewo na prawo to już słabo. No chyba że jesteś kawał chłopa a na innych lytrach wyglądasz jak na psie to kupuj K3/K4. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Przypomniało mi się że miał przecież K4 no jak mu tam, Miłosz-RR. No miałem, szkoda że tak późno na temat trafiłem, jak znajdę gdzieś tekst którym go opisałem kiedyś obszernie to wrzucę. Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.