Skocz do zawartości

GSX-R 1000 K3/K4


Rekomendowane odpowiedzi

witam

Panowie i Panie, kumpel może mi sprowadzić w bardzo dobrych pieniążkach 1000 K4. Tylko nie mam możliwości dostania go w swoje łapy i przetestowania-stan tech mam zagwarantowany. Nikt ze znajomych nigdy na tym modelu nie latał a ja nawet koło takiego nie stałem. Lytr jak lytr-będzie robił przeciąg straszny ale mi nie na tym zależy-przede wszystkim liczy się prowadzenie... Miał ktoś z tym doświadczenie? jak to lata po winklach? bo ludzie po forach piszą że kloc ale po forach jest 90% mitomanów i teoretyków a prawda często jest inna. Z góry dzięki za odpowiedź...

 

Archiwum przeleciałem całe i info jak na lekarstwo

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpierony tematow , zajebiste moto , swojego az odkupilem kiedys po 3 sezonach, wiadomo wiekszy od rn12 , ale oddawanie mocy calkiem inne ktore unosi samoistnie przednie kolo samoistnie , bron boze jak zle przebijesz bieg bo plecy :D

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak jak myślałem... Moc mnie kompletnie nie interesuje a prowadzenie hmmm powiem delikatnie że K3/K4 w porównaniu do mojej starej R1 jedzie słabo. Mnie to moto kompletnie nie leży...

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry znajomy bardzo sobie chwalił, a powodem zmiany było doszczętne zgruzowanie. Co prawda sprawia wrażenie większego od K5/K6 (chyba nawet wyżej się siedzi), ale podobno prowadzi się doskonale i bardzo przewidywalnie w sensie, że szybko można go dobrze wyczuć. Sam mi proponował właśnie K4 na pierwszego litra, ale się uparłem na inny a wiesz, że to argument nie do zbicia ;)

 

Wiem, że powyżej mało konkretów, ale opinia o tyle sensowna, że ten koleś objeździł gruntownie wszystkie modele i roczniki i po prostu ma duże porównanie. Jakbyś chciał z nim kontakt to mów, podeślę na priv - kolo pracował w PolandPosition jeszcze za czasów Badziaka i jest ogarnięty w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czuję w ogóle tego motocykla... Ma za daleko dziób, za długi bak-za wielki, za daleko kiera, za wysoko siodło... Na tyle fakt był z dupy mpower 190/50 ale tu nie jest problem raczej w ogumieniu ale w tym do jakiego typu maszyn jestem przyzwyczajony... Latałem 1 cały dzień ostatnio na R6 07 to taki motocykl mi strasznie pasuję no ale znowu 600 to tylko na tor. W środę dostanę na kilka godzin 750 K5, może to będzie tym czego szukam.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e no k4 do r6 nieporownuj , ja latam teraz na r6 i sie rewelka prowadzi samo skreca jak bym na rowerku latal , tyle ze mocy brak! , na torze jest w sam raz bo sie kreci na maxa i zadko dupa ucieka , mi sie wlasnie fajniej k4 latalo w turystyke , wygodniejszy i mniej nogi pokurczone wiecej miejsca mozna sie polozyc i wyciagnac etc, na r lewdo sie mieszcze za szyba :D

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K4 1000 jest wygodny, z mocą w całym zakresie. Zapierdziela jak na swoje lata baardzo konkretnie ale moim zdaniem to on nadaje się bardziej na drogę i do konkretnych gum bo jest skurczybyk stabilny jak jakaś lokomotywa ale do przerzucania z lewo na prawo to już słabo. No chyba że jesteś kawał chłopa a na innych lytrach wyglądasz jak na psie to kupuj K3/K4.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...