Skocz do zawartości

Sztuczki mocy!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pisze z zapytaniem, co mogę zrobić aby tanim kosztem zwiększyć moc yz 125 z 2000r.A i jeszcze jedno jaki olej do silnika i paliwa lejecie.

Bardzo proszę o pomoc

Edytowane przez Muffin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wyżej Pan Piotr napisał. Jeśli nie odpowiada charakterystyka to polecam zmienić dyfuzor, pokombinować z zaworem wydechowym, zmienić membrane przy gaźniku, dobrać odbowiednie dysze gaźnika i wyregulować go.

 

Jeśli jesteś hardcore'm, w co wątpie (bez obrazy), to można kupić teź coś z pojemności 144 lub 250 jeśli chodzi o 2T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm,

Dzięki za odpowiedzi, a jakie oleje lejecie i jaki dyfuzor polecacie(jaka jest jego cena) i membrane.

Słyszałem że większa zębatka z tyłu daje dużo agresywności motorowi możecie coś o tym powiedzieć

Edytowane przez Muffin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuningowy dyfuzor znajdziesz np na allegro. Cena około 1000zł. Duza zebatka z tyłu i mała z przodu sprawi ze bedzie agresywniejszy tak jak mowisz, ale bedzie się bardziej męczył na prostych. Zależy od terenu jaki preferujesz. Ja mam z przodu 12 a z tyłu 51 i to jest chyba max. Jeżdze troche po torze i troche teren gorzysty- strome podjazdy, to mi pasuje taka konfiguracja. Ale żebyś w YZ125 miał mało mocy?? To zacznij od usprawnienia silnika- pomiar kompresji, regulacja gaźnika, zawor wydechowy sprawdz i membranę. Szkoda odrazu pchać się w koszty dyfuzora. Olej leje do mieszanki full syntetyk elfa a do silnika poprostu przekładniowy do mokrych sprzegieł- motocyklowy też syntetyczny i też elfa. Możesz też motul, motorex, castrol itp w zaleznosci od uznania i zasobności portfela. Przy oleju silnikowym ważne zeby wymieniać na czas i pilnowac stanu. Do mieszanki pełen syntetyk do silnikow wyczynowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki,

Hehe już po śmiganiu i wiem czemu miał tak mało mocy, na wykończeniu był co dziwne tylko 15mth wyśmigałem na nim i dupa silnik się zatarł a olej w silniku przed każdą jazdą wymieniałem.No ale dzięki za odpowiedzi.Że się jeszce spytam co ile mth wymieniacie cylinder i tłok.

Edytowane przez Muffin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy jak kto jezdzi i jak liczy motogodziny. Serwisowki podaja okolo 15-20 mth wymiana tloka a 6-10mth pierscien. To troche wyżyłowane dane raczej dotyczą zawodnikow profesjonalistow. Olej w silniku 5-6mth- nie ma potrzeby co jazde, chyba ze robisz 6 motogodzin w jeden wyjazd w co wątpie;-). Cylinder jesli masz nikasil to zalezy jesli zuzyty lub uszkodzony to nowa powloka, jesli ok to pomiar i dobór tłoka, jak tuleja to tłok plus szlif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...