Muffin Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 (edytowane) Witam,Pisze z zapytaniem, co mogę zrobić aby tanim kosztem zwiększyć moc yz 125 z 2000r.A i jeszcze jedno jaki olej do silnika i paliwa lejecie.Bardzo proszę o pomoc Edytowane 1 Maja 2012 przez Muffin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 wyremontować silnik Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plazgut Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Tak jak wyżej Pan Piotr napisał. Jeśli nie odpowiada charakterystyka to polecam zmienić dyfuzor, pokombinować z zaworem wydechowym, zmienić membrane przy gaźniku, dobrać odbowiednie dysze gaźnika i wyregulować go. Jeśli jesteś hardcore'm, w co wątpie (bez obrazy), to można kupić teź coś z pojemności 144 lub 250 jeśli chodzi o 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 albo wysłużoną 600-tke taniej wyjdzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muffin Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 (edytowane) Mhm,Dzięki za odpowiedzi, a jakie oleje lejecie i jaki dyfuzor polecacie(jaka jest jego cena) i membrane.Słyszałem że większa zębatka z tyłu daje dużo agresywności motorowi możecie coś o tym powiedzieć Edytowane 2 Maja 2012 przez Muffin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 tuningowy dyfuzor znajdziesz np na allegro. Cena około 1000zł. Duza zebatka z tyłu i mała z przodu sprawi ze bedzie agresywniejszy tak jak mowisz, ale bedzie się bardziej męczył na prostych. Zależy od terenu jaki preferujesz. Ja mam z przodu 12 a z tyłu 51 i to jest chyba max. Jeżdze troche po torze i troche teren gorzysty- strome podjazdy, to mi pasuje taka konfiguracja. Ale żebyś w YZ125 miał mało mocy?? To zacznij od usprawnienia silnika- pomiar kompresji, regulacja gaźnika, zawor wydechowy sprawdz i membranę. Szkoda odrazu pchać się w koszty dyfuzora. Olej leje do mieszanki full syntetyk elfa a do silnika poprostu przekładniowy do mokrych sprzegieł- motocyklowy też syntetyczny i też elfa. Możesz też motul, motorex, castrol itp w zaleznosci od uznania i zasobności portfela. Przy oleju silnikowym ważne zeby wymieniać na czas i pilnowac stanu. Do mieszanki pełen syntetyk do silnikow wyczynowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muffin Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 (edytowane) Wielkie dzięki,Hehe już po śmiganiu i wiem czemu miał tak mało mocy, na wykończeniu był co dziwne tylko 15mth wyśmigałem na nim i dupa silnik się zatarł a olej w silniku przed każdą jazdą wymieniałem.No ale dzięki za odpowiedzi.Że się jeszce spytam co ile mth wymieniacie cylinder i tłok. Edytowane 4 Maja 2012 przez Muffin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 zależy jak kto jezdzi i jak liczy motogodziny. Serwisowki podaja okolo 15-20 mth wymiana tloka a 6-10mth pierscien. To troche wyżyłowane dane raczej dotyczą zawodnikow profesjonalistow. Olej w silniku 5-6mth- nie ma potrzeby co jazde, chyba ze robisz 6 motogodzin w jeden wyjazd w co wątpie;-). Cylinder jesli masz nikasil to zalezy jesli zuzyty lub uszkodzony to nowa powloka, jesli ok to pomiar i dobór tłoka, jak tuleja to tłok plus szlif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.