Skocz do zawartości

Nie odpali 125cc 4t


JACK.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak chwile nie jeździłem na tym moto no i kuzyn chciał się przejechać więc dałem kluczyki i niech jedzie, a tu zong nie odpala za cholere..

sprawdziłem: świece, kompresje, wyczyściłem gaźnik , zawory, akumulator też ok , nawet na popych ni chu**

macie jakieś pomysły ?

Edytowane przez JACK.

LwG! :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kluczyk przekręcił ? ewentualnie guzik odcięcia zapłonu, zakręcony kranik. Nie zrozum mnie źle pytam, bo już widziałem takiego speca :) Z poważniejszych spraw świeca ma dość i pod obciążeniem ma za słabą iskrę albo brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz takie moto. Mój wektor niby że chiński ale ma silnik na licencji hondy. Co więcej pali na tyka - dosłownie za każdym razem. Widocznie masz takie moto że raz pali a raz nie. Cos jest w nim źle....może nie ma paliwa?

 

może byś napisał co to za moto i ile ma lat?

Edytowane przez samonek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jedno jakie, 125 w 4T to prawie na pewno singiel. Po za tym nie porównuj swojego wektora z motocyklem nieznanym, bo równie dobrze moja maszyna może dostać za 10 minut takiej choroby a nie jest specjalnie stara.

 

Wracając do tematu. Wnioskuję lewe powietrze w bardzo dużej ilości. Musisz wstrzyknąć minimalną ilość wahy do cylindra żeby sprawdzić czy w ogóle silnik jest w stanie parchnąć albo zapalić. Jeśli tak to da nam podpowiedź, że silnik nie zasysa paliwa.

 

EDIT - Twoje cacko ma wtrysk więc skąd gaźnik i 5 lat od 2008 roku drogi panie ?

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde panowie przypał jest :sad: sprawdziłem wszystko i nadal klapa ... wczoraj jeszcze przeszukałem cały internet za podobnymi tematami a moto jak nie paliło tak nie pali, w zasadzie nie potrzebne jest mi do niczego ale spędza mi to sen z powiek :laugh:

Edytowane przez JACK.

LwG! :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zdjęcia ni ma. Sprawdź zabezpieczenia przed uruchomieniem silnika jak zasugerował Pan Adam. Sądząc po roczniku masz czujnik stopki, czujnik klamki sprzęgła i czujnik luzu. Nie wiem czy u Ciebie zabezpieczenie polega na odcięciu zapłonu czy rozrusznika. Pytanie kontrolne, czy pompa w baku (jeśli jest) pracuje i czy masz wystarczająco dużo wahy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym gaźnikiem namieszałeś. Nie każdy gaźnik ma pompę ale jestem pewien, że wtrysk owszem ma. Jeśli przed wtryskiwaczem nie ma ciśnienia to silnik nie zapali.

 

Podlewałeś w ogóle benę na cylinder czy zapomniałeś też i o tym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To opisz jakie były efekty. Kichną, prychną, ze*rał się ? Nagrzebałeś w moto i skończyło się na tym, że Ty nie masz bladego pojęcia co jest grane a my wiemy wszystko o niczym. Co z tą pompą ? Forum pozwala na pisanie posta na prawdę długo i wypadałoby żebyś korzystał z tego a nie walił odpowiedź ze szczątkowymi informacjami i to w dodatku bez konkretów na zadane pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...