a_rtu_r Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 dokładnie to ten do którego idą kable od pompy prawda?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Czekaj bo źle napisałem. Przekaźnik to jakby rozrusznik nie działał, a nie pompa. Sprawdź czy któryś z bezpieczników się nie przepalił. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 No właśnie chyba że chodzi o taka kostkę do której idzie jeden z przewodów od pompki - dokładnie plus. Dorzucam zdjecie tego przekaźnika do którego dochodzi ten przewód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 miałem starą pompkę w której zaciął się mechanizm - z 2 zrobiłem 1 i działa - pompuje paliwo. Ale jest inny problem. Dalej po przekręceniu kluczyka i włączeniu zapłonu nie słychać jej, żeby działała przez chwilę. Natomiast po podłączeniu do akumualtora pod akumulator działa. (jeśli chodzi o kolory - to czarny to masa, a czarno żółty to plus) :) Czyżby to wina przekaźnika? Może coś z modułem? (chociaż wątpię).W ogóle odpala motocykl czy skupiłeś się tylko na słuchaniu pompy? Pompa jak napompuje ciśnienie to przestaje więc jak kręcisz kluczykiem lewo prawo to ma prawo nie pompować od razu za każdym razem.Przekaźnik jest od pompy rzecz jasna bo musi być. Teraz masz prostą piłkę. MIernik w dłoń i sprawdź przekaźnik oczywiście wypinając go z układu. Zasil cewkę przekaźnika żeby zamknął styki i sprawdź omomierzem czy ma przejscie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Sprawa wygląda tak z odpaleniem - zwykle to jak przekręciłem kluczyk, włączyłem zapłon to ok 3-4 sek słychać było pompę, potem przestawała i działało. Akurat sprawdzałem czy pompuje - bo miałem pusto w wężykach i w filtrze. Okazało się, że jak przełacze zapłon to nie zapali. Ale jak zaleje gaźniki benzyną to zapali spokojnie. Myślisz, że to przekaźnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Myślę, ze trzeba sprawdzić. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 a jak sprawdzić ten przekaźnik skoro on jest tak skonstruowany, że nie da się go rozebrać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Nie czytasz postów. Juz Ci napisałem jak go sprawdzić, nie trzeba go rozbierać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 (edytowane) dobra ide sprawdzę :) Sprawdziłem, przekaźnik jest w porządku - jest inny problem. Jak podłączałem ten silnik to miałem trochę inny moduł - nie 4 i 6 pinów tylko 3 i 5 pinów. Posprawdzałem wg starej instalacji od tego silnik który kupiłem i został mi jeden przewód - ten co wraca od przekaźnika pompki i zamyka obwód. Sprawdzałem jak podłącze go pod masę to pompka chodzi. Jutro ją podłącze wraz z przewodami i zobaczymy co dalej. Bo chodzi o to że jak podłącze do masy to chodzi cały czas - nie rozłącza jej jak się napełni gażnik. Może to wina tego, że nie jest do końca podłączona - dokładnie nie jest podłączona do baku. Edytowane 25 Kwietnia 2012 przez a_rtu_r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Moduł steruje masą. Z tego co się orientuje w gaźnikowcach nie było żadnego czujnika ciśnienia paliwa, więc ma algorytm żeby pompować przez kilka sekund po przekręceniu i jeśli obroty silnika są > 0 . Miałem w gaźnikowym sradzie na odwrót - pompował cały czas. Na innym module nie było problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 To juz drugi taki temat, że wszyscy produkują się a założyciel na koniec robi z nas idiotów i wspomina, ze ma inne coś tam...masakra... :banghead: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 no masakra przez duże M - sprawa rozwiązana - pompa nie miała masy i dlatego nie działała. sorry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 I co chodzi Ci ten motor w końcu? To chyba największa telenowela w dziejach forum :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego iż coraz trudniej traktować Cię poważnie. Jeśli to hobby to ok ale bądź tak dobry i zrób uczciwy przegląd w SKP albo ASO czy to na pewno bezpieczny sprzęt ZANIM wyjedziesz na drogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 no masakra przez duże M - sprawa rozwiązana - pompa nie miała masy i dlatego nie działała. sorry...Jasne...to wszystkie poprzednie podłączenia pompy to do czego robiłeś?I jest to masakra i brak szacunku bo oczekujesz pomocy nie wyjaśniając wszystkich problemów...a inna instalacja to znaczący aspekt. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.