Lukki Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 (edytowane) Generalnie, to tym przewodem, który odłączyłeś wraca paliwo z układu paliwowego. Edytowane 26 Kwietnia 2012 przez Lukki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Tak samo ten czujnik co jest podłączony do airboxu sprawdzałem wszystko jak w sevisówce no i wszystkie parametry są w normie napięcie i opór podłączenie też jest dobrze a nadal jest ten sam błąd a najciekawsze jest to że jak nie podepnę tego czujnika to nie ma żadnych błędów chyba będę jeździł bez czujnika skoro nie ma błędów hehe żartowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Skoro czujnik jest sprawny i jego podłączenie nadal powoduje wyskakiwanie błędu, to musisz mieć coś nie tak z przewodami, które do niego dochodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Ale jak na przewodach jest napięcie takie jak w servisówce piszą już sam nie wiem chyba trzeba będzie oddać moto do jakiegoś serwisu. teraz jeszcze kontrolka FI cały czas się świeci i przestała mrugać nie wiem czy nie padł sterownik wiozłem skasowałem błędy mrugnięć było więcej niż 20 i mi się zrobiło takie coś ze teraz ze fi się świeci a błędów w pamięci nie wyświetla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Czyli skasowałeś błędy i teraz jak przekręcasz kluczyk, wciskasz kill switch'a na ON to cały czas się świeci kontrolka FI? Jeśli tak to coś jest zdubczone z komputerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
organo Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Lukki mam prośbe bo widze że próbujesz pomóc nam biednym sierotkom hehe. Tak już doszedłem do wniosku że może tak cebry maja... :( a ja szukam dziury w całymJak byś mógł to byś zobaczył u siebie czy posiadasz taki objaw:ruszamy odrazu na 2gi bieg zejść do ok 1,5obr i raptownie ale tylko troche gazu przyspiesza w miare równo do 3tys obr? i druga taka akcja tylko gaz do oporu mi przy 2tys odczuwalnie spada moc czyli najpierw załóżmy ciągnie 20KM przy 2tys obr/min spada do 10KM i przechodząc poza 3tys obr jest jak by 30KM i ciągle rośnie. Dobrze lekko hamulce tylnym dławić silnik łatwiej to wyczuć wszystko wolniej się dzieje i łatwiej zauważyć tego zamuła.już się zastanawiam czy do Gymhany nie zmienić przełożenia i to olać. Ale nie chce mi sie tak przekładać z dnia na dzień raz tak raz tak. Jeszcze dodam że przestawiałem czujnik TP położenia przepustnicy myśląc że może coś zmieni niestety nic, za to musi byc ustawiony w miare w swoim zakresie bo inaczej wywala błędy. Ogólnie wszystko niby super cacy sprawne a jak dla mnie to raczej nie powinno być . Ale choroba wie może przy filtrze K&N i przelotowym wydechu tak musi być..... Zbyt lekko ma silnik do standartowej mapy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Lukki mam prośbe bo widze że próbujesz pomóc nam biednym sierotkom hehe. Tak już doszedłem do wniosku że może tak cebry maja... :( a ja szukam dziury w całymJak byś mógł to byś zobaczył u siebie czy posiadasz taki objaw:ruszamy odrazu na 2gi bieg zejść do ok 1,5obr i raptownie ale tylko troche gazu przyspiesza w miare równo do 3tys obr? i druga taka akcja tylko gaz do oporu mi przy 2tys odczuwalnie spada moc czyli najpierw załóżmy ciągnie 20KM przy 2tys obr/min spada do 10KM i przechodząc poza 3tys obr jest jak by 30KM i ciągle rośnie. Dobrze lekko hamulce tylnym dławić silnik łatwiej to wyczuć wszystko wolniej się dzieje i łatwiej zauważyć tego zamuła.już się zastanawiam czy do Gymhany nie zmienić przełożenia i to olać. Ale nie chce mi sie tak przekładać z dnia na dzień raz tak raz tak. Jeszcze dodam że przestawiałem czujnik TP położenia przepustnicy myśląc że może coś zmieni niestety nic, za to musi byc ustawiony w miare w swoim zakresie bo inaczej wywala błędy. Ogólnie wszystko niby super cacy sprawne a jak dla mnie to raczej nie powinno być . Ale choroba wie może przy filtrze K&N i przelotowym wydechu tak musi być..... Zbyt lekko ma silnik do standartowej mapy silnikaMusisz wrzucić Power Comandera bo komp nie daje rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Chyba szukacie dziury w całym bo z tego co ja widziałem F4i tak ma. Kolega kupił kiedyś F4i z PC i przy jakiejś usterce elektrycznej zdemontowealiśmy go i przez pewien czas jeździł na standardowym kompie. Zaczął narzekać na takie zachowanie jakie wy opisujecie i dodatkowo wysokie spalanie (ok 8l/100). Cebra też wydawała się słabsza wg niego. Założyliśmy spowrotem PC i nie dosyć że Honda zaczęła mniej palić to też zyskała na kulturze pracy. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 (edytowane) Sprawdzę Ci to, tylko nie dzisiaj, bo jestem po imprezie, że tak powiem. :) Nie wiem tylko czy będzie to wiarygodne, bo mam założony przelotowy wydech, k&n i power commandera ze zmodyfikowanym zapłonem. Generalnie to, jak się założy przelotowy wydech i sportowy filtr powietrza, to osłabieniu ulega dół przebiegu mocy. Jak założyłem PCIIIR to było czuć, że dół się znacznie wzmocnił, oczywiście jakiś tam przyrost mocy i momentu też powstał. Edytowane 27 Kwietnia 2012 przez Lukki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
organo Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 No właśnie powoli dochodze do wniosku że problem z moim dołem jest przez racingowy wydech i flitr BCM a brak PC dobrego dostrojenia. Moto samo w sobie zapiedziela aż miło problem tylko właśnie z tymi treningami Ósemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Tylko mimo wszystko wydaje mi się, że racingowy wydech i sportowy filtr nie doprowadzą do takiej "czkawki", którą miewa Twoje moto. Bo z tego co zrozumiałem, to tocząc się na wolnych obrotach i dodając gwałtownie gazu na drugim biegu, motocykl przez chwilę jakby traci moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
organo Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 (edytowane) ba tylko jak to wytłumaczyć jaki poziom jest tego przydławienia :) jak do tej pory to praktycznie tego nawet nie zauważałem dopiero kręcenie sie wokół własnego "ogona" :) i próba max wyjścia z poziomu 1,tys obr wykazuje że moto przyspiesza uzyskując moc i moment nie w równym przyroscie wzgledem obrotów....Powiem takWsiadzie kto kolwiek by sie przejechac i nic nie zauważy, nawet jak zwolni do min obr , by sobie ponownie przyspieszyć. Dopiero kiedy zwróce na to uwagę dany kierowca to wychwyci. Edytowane 27 Kwietnia 2012 przez organo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy09 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 siema chłopaki podłącze sie do tematu bo mam z moja f4i problem tez z kontrolka FI mi mruga po 2 razy z przerwami , co to moze oznaczac ? Dodam ze przed wymiana napinacza lancuszka rozrzadu tego nie bylo , po wymianie pojawil sie ten oto problem , no i na zimnym jak go odpale chodzi bez ssania na okolo 1500ob/min , a jak jest rozgrzany i chce go odpalic to 600-800ob/min z ledwoscia trzyma albo gasnie , gdy przytrzymam mu gaz manetka to dopiero jak zaczyna mrugac po ilus sekundach kontrolka FI to moto jak odpuszcze mu gaz zaczyna chodzic normalnie i trzymac obroty :/ , no i w trakcie jazdy ciagle pali sie FI , ktos wie w czym jest problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed2014 Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 Witam wie możne ktoś jaki to jest błąd??? podaje link do filmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 (edytowane) 1, 2, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 23 Mam nadzieję że nic nie pominąłem Edytowane 1 Listopada 2018 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.