Lukki Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zasugerowałem się wypowiedziami kolegów wyżej i rzeczywiście źle Ci podałem, sory. Inaczej jest jak sie to widzi na necie a inaczej jak sam stoisz przy motocyklu. Obejrzałem to jeszcze dwa razy i masz rację, biorąc pod uwagę, że muszą być wyświetlane od najniższego błędu do najwyższego, masz w takim razie 11 i 19. 12 sie nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 a mam taki problem ze jak wezmę odłączę czujnik powietrza od airboxa to fi sie nie swieci wiec tylko mam 1 błąd a te 2 ro są jakieś stare a moze byc ze jak nie podłącze wgl czujnika powietrza to nie bd błędu?? Przecież chyba jak nie podłącze też powinien być błąd czy się mylę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zacznij najpierw od resetu pamięci w sposób, który opisałem wyżej. Wtedy będziesz mógł ocenić, czy błędy były stare czy nie. Co do tego czujnika, jak go odłączysz i przekręcisz kluczyk na ON, wciśniesz kill switch na ON, to na sto procent wyłapie Ci błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 właśnie nie mam żadnych błędów po naciśnięciu swatch on przy odłączonym czujniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Być może trzeba jeszcze spróbować odpalić silnik. Nigdy nie próbowałem czegoś takiego, bo nie widze w tym celu. Masz czarno na białym, gdzie może być problem a Ty próbujesz na około szukać dziury w całym. Zajmij się najpierw tym, co wyżej było męczone przez pare postów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
organo Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Dobra mam to samo i nie mam pojęcia co to za przyczyna.Lukki udało mi sie skasować błędy :) nowe po odpaleniu nie wyskoczyły, filtr przeczyściłem nasądzyłem olejem do filtra sportowego, wszysko sprawdziłem co mogłem i złożyłem.Nie mam zielonego pojęcia co to może być.A jest tak: ruszam na 1ce przekrocze 3tys idzie jak szalony ale jak zapne np 2gi bieg i zejde na ok 2tys obr chce gwałtownie przyspieszyć silnik dostaje muła i bardzo topornie wchodzi na obr. Niby średnio to potrzebne przy normalnej jeździe. Ale do gymkhany masakra :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) Aż sprawdzę jutro u siebie. :biggrin: Powiedz mi tak, jakie masz ustawione wolne obroty? Zgodnie z serwisówką, 1.3 tys obr. +/-100obr? Jak jest na jedynce? Jak zrobisz tak jak na dwójce, czyli zejdziesz na obrotach poniżej 2tys, to nie łapie muła przy przyspieszeniu? Hmm, tak mi chodzi po glowie jeszcze regulator ciśnienia paliwa.Nie czujesz przy moto zapachu benzyny? Regulator łatwo go sprawdzić, ściągasz z niego jeden z dwóch wężyków, ten który dochodzi do niego z listwy wtryskowej a NIE ten od baku. Jak już go odłączysz, to ustaw zapłon na ON, kill switch na ON jak podczas tego, gdy włączy się pompa pocieknie z regulatora paliwo, nawet kilka kropel, to niestety ale do wymiany. Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez Lukki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Pojeździj jeszcze trochę i odczytaj jeszcze raz błędy (jeśli będą) Wtedy się zastanowimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 A jest tak: ruszam na 1ce przekrocze 3tys idzie jak szalony ale jak zapne np 2gi bieg i zejde na ok 2tys obr chce gwałtownie przyspieszyć silnik dostaje muła i bardzo topornie wchodzi na obr. Niby średnio to potrzebne przy normalnej jeździe. Ale do gymkhany masakra :( Oczywiście że dostaje muła przy takich obrotach. Nic w tym dziwnego. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Oczywiście że dostaje muła przy takich obrotach. Nic w tym dziwnego.Jest na to sposób. Kupić V2 :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
organo Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 nie to jak byś zakręcił mu benzyne. Ja wiem że nie będzie miał 100KM na tych obr ale poprostu bardzo ciężko mu wejść na obr przy takim dodaniu gazu niskich obr. nie wiem jak to wytłumaczyć ale to np jak by mu w momencie dodawania gazu zaciagnoł ręczny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 u mnie wcześniej na 1 biegu ładnie przyśpieszała od najniższych obrotów ale ja mam zmienione przełozenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Osobiście uparłbym się przy regulatorze ciśnienia paliwa. Szczególnie po wypowiedzi organo. A sprawdzić zawsze można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barka Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 regulator sprawdzony nic nie kapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
organo Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 he no to szukamy dalej. kolego odpalałeś moto ? ja odpaliłem bez wężyka podciśnienia dochodzącego do regulatora ciśnienia paliwa i moto normalnie chodził na luzie bardzo dobrze wkręcał się na obr. Zastanawia mnie czy tak powinno być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.