Skocz do zawartości

WSK 125 nie odpala po remoncie


ukasz164
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WSK 125 nie odpala robiłem drobny remont bo przerwała sie uszczelka na karterch. Wymieniłem uszczelke, simeringa od strony oleju, tulejke sforznia i pierścienie, kartery skręciłem na silikonie wysokotemperaturowym. Iskra jest, zapłon dobrze ustawiony i nic, czasem sam niezaciongnie paliwa do cylindra i trzeba kopać kopnikiem przy wciśnientym pływaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być lewe powietrze. W mojej jak padł smering i łapało, to też nie ciągnęła paliwa a o zapaleniu mowa była ale tylko przez napęd koła zamachowego wiertarką. Sprawdź jeszcze czy zapłon ok, i przyjrzyj się najpierw uszczelce pod cylindrem i łączenie króćca gaźnika.

Jeszcze przysłoń wlot powietrza do gaźnika przy otwartej manecie i wtedy kopnij(ze 2 razy powinna pociągnąć paliwo i jeszcze raz bez łapy na gaźniku). Jak nie zagada to naprawdę musi gdzieś wiać. Oczywiście przyjąłem że gaźnik sprawdzałeś już.

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to dziwnie kolega opisał :) hehe a gaznik czyszczony był ? pływak szczelny ? zaworek i kranik wyczyszczone ?

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręciłem dziś filtr powietrza i gdy chciałem zapalić to z gażnika zamiast ciągnąć powietrze to wypychało razem z paliwem.

 

Tak jest 2t skonstruowany że trochę będzie wypluwać z gaźnika towar. Musisz jeszcze raz sprawdzić ustawienie zapłonu możne się walnąłeś. Zrób trochę zbyt późny ona i tak powinna zapalić, a dowiesz się czy to nie jego wina przypadkiem. Nie wiem po prostu jak ten silnik możne nie palić jeśli zimeringi trzymają i wszystko jest szczelne, zapłon jest pi razy drzwi a gaźnik jak se chce. Prawdopodobnie gdzieś Ci wieje. Źle że nie wymieniłeś zimeringa od strony zapłonu bo ten się zużywa naprawdę dużo szybciej. Dlatego zainwestowałem 5 zł w dwuwargowy i trochę go w środku posmarowałem towotem ażeby nie wycierał się zbyt szybko.

 

Wczoraj wziąłem na warsztat S01 i jednego dnia rozłożyłem, zdystansowałem, wyciąłem uszczelki, wszystko umyłem, naprawiłem kilka gwintów, złożyłem i zagadał od 2 kopa z zapłonem ustawionym w minuta osiem bo mi się nie chciało.

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to dziwne, że ktoś rozbiera silnik i zakłada tylko jeden nowy uszczelniacz. Koszt uszczelniacza jest tak niski, ze nie bawiłbym się w zakładanie starego. W dwusuwie podstawa, żeby silnik gadał to szczelny silnik. Sprawdzić uszczelkę karterów, simeringi, uszczelkę cylindra, uszczelkę głowicy, Jak jest ok, to sprawdzić ustawienie zapłonu i czystość gaźnika.

 

Założyłeś uszczelkę między kartery ? Czy sam silikon ?

Edytowane przez tomason2

Honda CBR F4 99

 

http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...