ukasz164 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 WSK 125 nie odpala robiłem drobny remont bo przerwała sie uszczelka na karterch. Wymieniłem uszczelke, simeringa od strony oleju, tulejke sforznia i pierścienie, kartery skręciłem na silikonie wysokotemperaturowym. Iskra jest, zapłon dobrze ustawiony i nic, czasem sam niezaciongnie paliwa do cylindra i trzeba kopać kopnikiem przy wciśnientym pływaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) Może być lewe powietrze. W mojej jak padł smering i łapało, to też nie ciągnęła paliwa a o zapaleniu mowa była ale tylko przez napęd koła zamachowego wiertarką. Sprawdź jeszcze czy zapłon ok, i przyjrzyj się najpierw uszczelce pod cylindrem i łączenie króćca gaźnika.Jeszcze przysłoń wlot powietrza do gaźnika przy otwartej manecie i wtedy kopnij(ze 2 razy powinna pociągnąć paliwo i jeszcze raz bez łapy na gaźniku). Jak nie zagada to naprawdę musi gdzieś wiać. Oczywiście przyjąłem że gaźnik sprawdzałeś już. Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Sprawdź kompresje. Będzie łatwiej zdiagnozować gdzie leży problem. Uszczelniacz od strony prądnicy sprawdzałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz164 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Odkręciłem dziś filtr powietrza i gdy chciałem zapalić to z gażnika zamiast ciągnąć powietrze to wypychało razem z paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Trochę to dziwnie kolega opisał :) hehe a gaznik czyszczony był ? pływak szczelny ? zaworek i kranik wyczyszczone ? Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 (edytowane) Odkręciłem dziś filtr powietrza i gdy chciałem zapalić to z gażnika zamiast ciągnąć powietrze to wypychało razem z paliwem. Tak jest 2t skonstruowany że trochę będzie wypluwać z gaźnika towar. Musisz jeszcze raz sprawdzić ustawienie zapłonu możne się walnąłeś. Zrób trochę zbyt późny ona i tak powinna zapalić, a dowiesz się czy to nie jego wina przypadkiem. Nie wiem po prostu jak ten silnik możne nie palić jeśli zimeringi trzymają i wszystko jest szczelne, zapłon jest pi razy drzwi a gaźnik jak se chce. Prawdopodobnie gdzieś Ci wieje. Źle że nie wymieniłeś zimeringa od strony zapłonu bo ten się zużywa naprawdę dużo szybciej. Dlatego zainwestowałem 5 zł w dwuwargowy i trochę go w środku posmarowałem towotem ażeby nie wycierał się zbyt szybko. Wczoraj wziąłem na warsztat S01 i jednego dnia rozłożyłem, zdystansowałem, wyciąłem uszczelki, wszystko umyłem, naprawiłem kilka gwintów, złożyłem i zagadał od 2 kopa z zapłonem ustawionym w minuta osiem bo mi się nie chciało. Edytowane 2 Maja 2012 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Wlej troche paliwa do cylindra i spróbuj odpalić,jak wszystko będzie ok to sam zassa paliwsko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 powietrze ciagnie spod simeringa, albo pierscieni nie ma, albo połamałeś pierscienie przy skladaniu no i nie zapomnij czyscic stykow przerywacza w tym typie trzeba czesto to robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 (edytowane) Jak dla mnie to dziwne, że ktoś rozbiera silnik i zakłada tylko jeden nowy uszczelniacz. Koszt uszczelniacza jest tak niski, ze nie bawiłbym się w zakładanie starego. W dwusuwie podstawa, żeby silnik gadał to szczelny silnik. Sprawdzić uszczelkę karterów, simeringi, uszczelkę cylindra, uszczelkę głowicy, Jak jest ok, to sprawdzić ustawienie zapłonu i czystość gaźnika. Założyłeś uszczelkę między kartery ? Czy sam silikon ? Edytowane 4 Maja 2012 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 wska raczej bedzie chodzić na czym nie poskladasz. Kiedys na hermetyku sie skladalo i bylo ok. Podejrzewam brak kompresji, lub simering Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.