Skocz do zawartości

Yamaha FZR oraz YAMAHA FZ


Rekomendowane odpowiedzi

złote czy niebieskie - nie ma różnicy wszystkie są odlewem żadne z nich nie są skręcane. Skrećane zaciski były w FZR. w YZF-ach są jednolite, a złote od niebieskich różnią się kolorem.

 

P.S. W T-acach były niebieskie "białymi" środkami.

MIędzy R6 i R1 nie ma różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"In 1997 Yamaha began using one piece 4 piston calipers over the two piece design they had been using on all models to that point. The YZF 1000 had a pipe that went from one side of the caliper to the other. In 1998 when Yamaha introduced the R1, it used the same design but with the cross-over internal. The part #'s on the R6 and R1 caliper are different, which means that there is a difference, but what exactly those differences are, I'm not sure of mostlikey internal passages.

 

Until 03, the R1 calipers were blue, then Yamaha finesed the internals to give better feel and gave the calipers a gold dot to signify the difference. The one piece design is stiffer and less resistance from two units being held together as previous., thusby allowing Yamaha to use a lighter 4 piston set-up opposed to the 6 pots they previously ran. "

 

Cytat z forum Exupbrotherhood od człowieka, który jest jak dla mnie wiarygodnym źródłem, ma własny serwis i zajmuje się handlem częściami do YZF/FZR/FZ. Co do tego, z tym, że były skręcane z dwóch części, to mi się pomyliło :oops: Za to z tego co wiem to złote zaciski dostały aluminiowe tłoczki. Ale różnica między zaciskami z r1 i r6 jednak jest, chociaż ludzie którzy montowali takie zaciski w takich samych sprzętach twierdzą, że różnica jest nie do odczucia w warunkach drogowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj a znajsdziesz!! na allegro koleś nie mógł sprzedać niebieskich zacisków od r1 z przewodami za 150 pln. Ostatnio były złote z nowszego modelu i od 200 zaczynała się licytacja' date=' nikt nie kupił. Na niemieckim ebayu ceny tych zacisków są niewiele większe. Znalazłem też u jednego handlarza zaciski od TRace(ciut inne) za 180pln.[/quote']

 

 

Skoro jestes taki zorientowany to wiesz moze kto ma przod upside down'a kompletnego z kolem, bo szukam....

:mrgreen:

 

 

@PGR

tyz do DKW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziele, sie boje myśleć co Ty z tego zrobisz. a Taki fajny klasyczny był. to Ci się streeta zachciało... :roll: :arrow: :mrgreen:

 

 

Zawieche możesz znalezc juz na allegro wpisz R1 w wyszukiwarce i kilka pozycji z czesciami Ci wyskoczy (mają zawieszenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie wpisuje i kurcze nie bardzo jest o ile wogole :? jeden ma za 3 KPLN z kolem, nie wiem czy to dobra cena :roll: mysle ze mi doradzisz co do tej DKWki wsadzic zeby miala wypierd....

:mrgreen:

 

 

jeden mi spiewa za same lagi 850 PLN dobra to cena :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja mam FZ 750 rp. 1989- jeżdżę nią już trzeci sezon- bez praktycznie żadnych problemów- poza zużyciem gumki siłownika sprzęgła- wymiana prosta i bezproblemowa. Motor był zadbany także przez poprzedniego właściciela, więc fajnie sie nim jeździ. Silnik zrywny, ładnie brzmiący, właściwie taka szlifiera. Spalanie ok. 6.5 l/100 km prz normalnej jeździe jak silnik jest dobrze wyregulowany(gaźniki). Mój przed regulacjami palił do 7 l/100 km- niekiedy się zdarzało zużycie 9.5 l jak ostro przypałowałem na krętej drodze, ale raczej to rzadkość tak wysokie spalanie. Benzynkę oczywiście leję 98 okt.

Mój model od tego sezonu ma kufer SHAD- super sprawa, bo mieści się dużo potrzebnych i niepotrzebnych rzeczy. Vmax to 250km/h wg wskazań prędkościomierza, ale oczywiście solo i bez kufra.

Silnik super- odpala nawet na mrozie- w sumie już stare moto, a pali naprawdę na dotyk. Znajomi czesto nowsze sprzety musieli dłużej odpalać niz ja moją FZ'tę.

Wady- duże tylne koło 18 cali, które odstaje juz od nowszych sprzętów jeśli chodzi o wchodzenie w winkle. Duży rozstaw osi- znowu winkle, ale fajna stabilność na prostej, duża masa, ale tak sie wtedy budowało. Śliska kanapa, co sprawia, że pasażer leci na Ciebie przy hamowaniu i oddala się przy przyspieszaniu.

Przy dłuższych trasa tyłek mnie osobiście nie bolał, ale czułem trochę ból w ramionach. No ale w porównaniu z CBR'a czy TL'a to jest po prostu miodzio.

No i wady takie jak pekające owiewki, ale w starszych moto nie ma w ogóle o czym gadać, bo tak już po prostu jest- ja mam to szcęscie (odpukać), ze moje owiewki są naprawdę super, a ich ceny są zawrotne.

Poza tym moja FZ'ta jest stuningowana- inne koła, gażniki, filtry itd. Jak Cię to interesuje to możesz wpaść na stronkę

 

 

http://www.maxarts.republika.pl/

 

 

Pozdro- W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam mam pytanie do posiadaczy FRZ 600. Otóż bardzo mi się podoba, w miarę możliwości $$ chciałbym zakupić taką maszynkę. I tu moje 2 pytania:

1. Przy wzroście 190 cm 78 kg nie będę wyglądał na niej głupio

2. Czy FZR 600 warto kupować poniżej 5000 pln. (4000-5000 pln)

 

 

 

Za odpowiedź z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Czy FZR 600 warto kupować poniżej 5000 pln. (4000-5000 pln)

 

To ja od razu podlacze sie do tematu i zapytam konkretnie o ten model:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=216615504

 

Kumpel troche zaczal sie ja interesowac wiec chcialbym spytac czy ktos mial moze z nia do czynienia :crossy: Po fotkach widac oczywscie ze jest po przejsciach, ktos moze powie cos wiecej, najlepiej z wlasnego doswiadczenia z FZRkami lub konkretnie z tym moto.

 

PoZdrO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...