DOMINIK200HP Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 To wiem, a może wiesz jaka jest różnica między zaciskami z r1 i r6(niebieskimi), a jest napewno;)?? No a złote są jednolitym odlewem, a nie jak inne skręcane z dwóch części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 złote czy niebieskie - nie ma różnicy wszystkie są odlewem żadne z nich nie są skręcane. Skrećane zaciski były w FZR. w YZF-ach są jednolite, a złote od niebieskich różnią się kolorem. P.S. W T-acach były niebieskie "białymi" środkami.MIędzy R6 i R1 nie ma różnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 "In 1997 Yamaha began using one piece 4 piston calipers over the two piece design they had been using on all models to that point. The YZF 1000 had a pipe that went from one side of the caliper to the other. In 1998 when Yamaha introduced the R1, it used the same design but with the cross-over internal. The part #'s on the R6 and R1 caliper are different, which means that there is a difference, but what exactly those differences are, I'm not sure of mostlikey internal passages. Until 03, the R1 calipers were blue, then Yamaha finesed the internals to give better feel and gave the calipers a gold dot to signify the difference. The one piece design is stiffer and less resistance from two units being held together as previous., thusby allowing Yamaha to use a lighter 4 piston set-up opposed to the 6 pots they previously ran. " Cytat z forum Exupbrotherhood od człowieka, który jest jak dla mnie wiarygodnym źródłem, ma własny serwis i zajmuje się handlem częściami do YZF/FZR/FZ. Co do tego, z tym, że były skręcane z dwóch części, to mi się pomyliło :oops: Za to z tego co wiem to złote zaciski dostały aluminiowe tłoczki. Ale różnica między zaciskami z r1 i r6 jednak jest, chociaż ludzie którzy montowali takie zaciski w takich samych sprzętach twierdzą, że różnica jest nie do odczucia w warunkach drogowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 Jednak jest ale jaka :?: Nie jestem twórcą tych zacisków. Zewnętrznie wyglądają identycznie. CO do resezty to jednak potwierdziło się wszystko co napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Poszukaj a znajsdziesz!! na allegro koleś nie mógł sprzedać niebieskich zacisków od r1 z przewodami za 150 pln. Ostatnio były złote z nowszego modelu i od 200 zaczynała się licytacja' date=' nikt nie kupił. Na niemieckim ebayu ceny tych zacisków są niewiele większe. Znalazłem też u jednego handlarza zaciski od TRace(ciut inne) za 180pln.[/quote'] Skoro jestes taki zorientowany to wiesz moze kto ma przod upside down'a kompletnego z kolem, bo szukam....:mrgreen: @PGRtyz do DKW ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Ja pierdziele, sie boje myśleć co Ty z tego zrobisz. a Taki fajny klasyczny był. to Ci się streeta zachciało... :roll: :arrow: :mrgreen: Zawieche możesz znalezc juz na allegro wpisz R1 w wyszukiwarce i kilka pozycji z czesciami Ci wyskoczy (mają zawieszenia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 No wlasnie wpisuje i kurcze nie bardzo jest o ile wogole :? jeden ma za 3 KPLN z kolem, nie wiem czy to dobra cena :roll: mysle ze mi doradzisz co do tej DKWki wsadzic zeby miala wypierd....:mrgreen: jeden mi spiewa za same lagi 850 PLN dobra to cena :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 MOC a przyznaj się do czego chcesz to władować :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Zainteresowanych odsylam do topicu:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...p=497420#497420:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 20 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2006 Sam szukam USD za dobre pieniądze, co prawda od YZF 750, też z kołem i jeszcze półką dolną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 21 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2006 na www.ebay.de często się trafiają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yamanouchi Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Ja mam FZ 750 rp. 1989- jeżdżę nią już trzeci sezon- bez praktycznie żadnych problemów- poza zużyciem gumki siłownika sprzęgła- wymiana prosta i bezproblemowa. Motor był zadbany także przez poprzedniego właściciela, więc fajnie sie nim jeździ. Silnik zrywny, ładnie brzmiący, właściwie taka szlifiera. Spalanie ok. 6.5 l/100 km prz normalnej jeździe jak silnik jest dobrze wyregulowany(gaźniki). Mój przed regulacjami palił do 7 l/100 km- niekiedy się zdarzało zużycie 9.5 l jak ostro przypałowałem na krętej drodze, ale raczej to rzadkość tak wysokie spalanie. Benzynkę oczywiście leję 98 okt. Mój model od tego sezonu ma kufer SHAD- super sprawa, bo mieści się dużo potrzebnych i niepotrzebnych rzeczy. Vmax to 250km/h wg wskazań prędkościomierza, ale oczywiście solo i bez kufra.Silnik super- odpala nawet na mrozie- w sumie już stare moto, a pali naprawdę na dotyk. Znajomi czesto nowsze sprzety musieli dłużej odpalać niz ja moją FZ'tę. Wady- duże tylne koło 18 cali, które odstaje juz od nowszych sprzętów jeśli chodzi o wchodzenie w winkle. Duży rozstaw osi- znowu winkle, ale fajna stabilność na prostej, duża masa, ale tak sie wtedy budowało. Śliska kanapa, co sprawia, że pasażer leci na Ciebie przy hamowaniu i oddala się przy przyspieszaniu.Przy dłuższych trasa tyłek mnie osobiście nie bolał, ale czułem trochę ból w ramionach. No ale w porównaniu z CBR'a czy TL'a to jest po prostu miodzio. No i wady takie jak pekające owiewki, ale w starszych moto nie ma w ogóle o czym gadać, bo tak już po prostu jest- ja mam to szcęscie (odpukać), ze moje owiewki są naprawdę super, a ich ceny są zawrotne.Poza tym moja FZ'ta jest stuningowana- inne koła, gażniki, filtry itd. Jak Cię to interesuje to możesz wpaść na stronkę http://www.maxarts.republika.pl/ Pozdro- W. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Hej, Yamanouchiw zasadzie to odpisałeś na post z 2004 roku, autor tematu już pewnie zapomniał o co pytał :icon_mrgreen: :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Witam mam pytanie do posiadaczy FRZ 600. Otóż bardzo mi się podoba, w miarę możliwości $$ chciałbym zakupić taką maszynkę. I tu moje 2 pytania:1. Przy wzroście 190 cm 78 kg nie będę wyglądał na niej głupio2. Czy FZR 600 warto kupować poniżej 5000 pln. (4000-5000 pln) Za odpowiedź z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaZet Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 2. Czy FZR 600 warto kupować poniżej 5000 pln. (4000-5000 pln) To ja od razu podlacze sie do tematu i zapytam konkretnie o ten model:http://www.allegro.pl/show_item.php?item=216615504 Kumpel troche zaczal sie ja interesowac wiec chcialbym spytac czy ktos mial moze z nia do czynienia :crossy: Po fotkach widac oczywscie ze jest po przejsciach, ktos moze powie cos wiecej, najlepiej z wlasnego doswiadczenia z FZRkami lub konkretnie z tym moto. PoZdrO :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.