major000 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Uściślając, tam nie ma uszczelki pod głowicą tylko są dwa oringi, uszczelka jest tylko pod cylindrem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Temat skończył się już kilka postów wyżej, więc nie wiem dlaczego jeszcze ktoś go nie zamknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 zrzucaj głowice. Nie ma sie czego bać ze oringi do wymiany, jak ich tam nie ma. Temat w sumie wyczerpany. Tylko demontaż. Choć sam po remoncie miałem taki moment ze chcialem rwac glowice bo kopcil na bialo ze masakra i gasl nie chcial odpalac. po nspuszczeniu płynu do polowy bylo lepiej, prawie glowice sciagalem, ale szkoda mi bylo nowiutkich uszczelek. Regulacja gaznika plus odpowiedni olej w odpowiedniej proporcji i pięknie śmiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi