Sherman Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Hej, wiem, że tematy opon przewijają się non-stop, ale potrzebuję "usystematyzować" informacje, bo zgłupiałem. Chodzi o to, że na motocyklu, który sobie upatrzyłem, założone są Dunlopy Sportmax GP (rozmiar tylnej to 200) To dokładnie ta opona, może po bieżniku pomożecie ustalić, co to jest: No i pytania: 1) Czy to opona, która występuje pod nazwą D209 i D211? Czym się różnią obydwie te gumy (stronę Dunlopa obczytałem) 2) Czy na tych oponach można jeździć również po ulicy, czy do jazdy na ulicę będę musiał sobie kupić jakieś gumy typu Michelin Pilot, a te zostawić tylko na tor? Pomijając szybsze zużycie, czy nie jest tak, że takie gumy trzymają dopiero od naprawdę wysokiej temperatury, a wcześniej są np. mega-nieprzewidywalne? Czy to jest tak, że taka opona odpowiednio nagrzana trzyma super, a niedogrzana po prostu gorzej, ale i tak lepiej od zwykłej "ulicznej"? Z góry dzięki za krótką pomoc, może być na priv żeby nie zamulać :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Dzięki!!! Coś więcej będę mógł powiedzieć po południu, bo moto idzie na "rentgen" i zobaczymy, co jest warte. Jak tylko sprawdzę, to napiszę. Ale z tego co piszesz, to wychodzi, że lepiej sobie założyć coś normalnego na ulicę i zmienne temperatury + pojeżdżenie rekreacyjne po torze, a opony typowo torowe zakładać do sprzętu używanego wyłącznie na torze. Dobra, thx! Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Według mnie opona pracuje odpowiednio przy dobrym dogrzaniu, we wrześniu i październiku jeździło się bardzo słabo, tył notorycznie odpływał.Ale względem jakich opon. Bo z moich obserwacji niedogrzane D211 zachowuje się bez porównania lepiej od niedogrzanej supercorsy.Na supercorsie przy niskich temperaturachh miałem wrażenie jakbym tylne koło miał odkręcone, a na D211 po prostu nieco wczesniej uślizgi sie łapie, ale bez zmiany pieluchy. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 OK, po prostu nie mam takiej skali porównawczej bo na typowo drogowych oponach nie jeżdżę.Po prostu tak znikome przebiegi robię że nie ma to uzasadnienia. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Macie dwa komplety felg? Ponoć często zmiany opon im nie służą, jak rozwiązujecie ten problem? Rozwiązujecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Yuby rozwiazuje ten problem inaczej:-dwa motocykle:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 A jeśli chodzi o zimną D211 - odkręcam na pierwszym biegu i zrywa przyczepność na suchym, szorstkim (dobrze przyczepnym) asfalcie - Ułęż. Dwa dni temu był właśnie przez to wstęp do sceny finałowej ;) Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Jak jest źle zawias ustawiony to na każdej oponie będzie zrywał przyczepność. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 A jeśli chodzi o zimną D211 - odkręcam na pierwszym biegu i zrywa przyczepność na suchym, szorstkim (dobrze przyczepnym) asfalcie - Ułęż. Dwa dni temu był właśnie przez to wstęp do sceny finałowej ;) Sypnęło gruzem? Co się stało? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 No to całe szczęście, jeszcze z Krzywerem w tym sezonie polatam :) . Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zajechana 211 jest słaba jak kazda zajechana do imentu opona. Nagrzana i schłodzona z milion razy.Ja tam nie miewam problemów z zimno 211, ale ze świeżo. Zawieszenie ma już wyregulowane,Na wyregulowanym przez wiadomo kogo też zrywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Nie uważam by zimna D211 słabo trzymała. Oczywiście jak jej druty nie wyłażą na wierch. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Pytanie, czy na Radomiu/Lublinie się D211 dogrzewają do optymalnej temperatury pracy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Nie potrzeba jaj, potrzeba umiejetnego posługiwania sie gazem ;) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Nie potrzeba jaj, potrzeba umiejetnego posługiwania sie gazem ;) I wszystko w tym temacie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.