piórko Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ale najpierw trzeba cos jechać, zeby w ogóle wprowadzane zmiany cokolwiek dawały:) Dokładnie. Ale ja do poprzednich ustawień w życiu bym nie wróciła. A co do tematu głównego, ja jeżdżę na Sportsmartach i jestem bardzo zadowolona - na torze dają radę i na szosę też są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ale najpierw trzeba cos jechać, zeby w ogóle wprowadzane zmiany cokolwiek dawały:)Zgoda, ale z drugiej strony po co się męczyć i ryzykować, skoro można się uczyć na sprzęcie, który jest po prostu poprawnie zestrojony? A póki się nie ma pozrywanych gwintów w śrubkach regulacyjnych, to można pokręcić ;) Ps. jak tylko Łukasz wróci, to mu podstawiam moto. Jednak wydaje mi się, że popitolenie o ustawieniach i konfiguracji motocykle, nawet 20 raz, jest ciekawsze od tematu "Twoja największa prędkość na motocyklu" czy "Ogólnopolska zmowa instruktorów sprawia, że 25 raz nie mogę zdać prawa jazdy" :flesje: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Sherman, Ty zawsze pytasz o radę a i tak wiesz lepiej. To po co pytać? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 wiem że było ale nie mogę znaleźć strony...Yuby bo pewnie pamiętasz... Mam przód racetec'a i tył d211, jakim to bić ciśnieniem na drogę? Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ej, już nie mogę się doczekać niedzieli :DJa też, ma być pogodnie. To sobie postoimy, pogadamy.Pośmiejemy się z mojego motocykla ;) F4i nigdy nie było piękne, ale moja 'torówka' przechodzi już wszelkie granice :D Ciekawe, czy dostaniecie ostrzeżenia od Jeszuy, jak ja - za pieprzenie w dziale "Sport motocyklowy". Zgoda, ale z drugiej strony po co się męczyć i ryzykować, skoro można się uczyć na sprzęcie, który jest po prostu poprawnie zestrojony? A póki się nie ma pozrywanych gwintów w śrubkach regulacyjnych, to można pokręcić ;) Ps. jak tylko Łukasz wróci, to mu podstawiam moto. Jednak wydaje mi się, że popitolenie o ustawieniach i konfiguracji motocykle, nawet 20 raz, jest ciekawsze od tematu "Twoja największa prędkość na motocyklu" czy "Ogólnopolska zmowa instruktorów sprawia, że 25 raz nie mogę zdać prawa jazdy" :flesje: I bardzo słusznie. Uważam, że dobre opony + ustawienie zawieszenia pod kierowcę i jego styl jazdy to punkt wyjścia do szlifowania techniki (o ile się ją ma) i coraz szybszej, pewnej jazdy na torze (i nie tylko), bez konieczności odwiedzania trawy co kilka okrążeń :icon_mrgreen:.Ale każdy robi, jak uważa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Pytanie za 100 punktów. Mam komplet D211 i chcę je założyć do latania po torze (w sumie tylko na tor, na ulicę nie). Jak wygląda sprawa rozgrzewania takich gum? Czy wystarczy pojeździć przez wjechaniem na tor, powężykować przez pierwsze okrążenie i można śmigać? Czy to zdecydowanie co innego, niż Micheliny 2TC albo Dunlop Qualifier, z którymi miałem do czynienia i MUSZĘ je dogrzać kocami, żeby w ogóle zaczęły trzymać? Zakładając oczywiście sensowną temperaturę powietrza... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Smażysz od razu. Od drugiego kółka już trzyma że o ja je*ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 To mnie uspokoiłeś, 8 stów w kieszeni :) Thx!!! Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Tak naprawdę, pojechałbym sobie z koca...Lubię jak jest po męsku:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Będę się powoli wczuwał to może nic nie puści. Tylko się zastanawiałem, czy to nie jest tak, że trzeba katować 15 minut po łukach, żeby dopiero się zagrzały do temperatury roboczej, wtedy byłoby niewesoło... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.