Skocz do zawartości

Dunlop Sportmax GP - prośba o doradzenie


Sherman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale najpierw trzeba cos jechać, zeby w ogóle wprowadzane zmiany cokolwiek dawały:)

 

Dokładnie. Ale ja do poprzednich ustawień w życiu bym nie wróciła.

 

A co do tematu głównego, ja jeżdżę na Sportsmartach i jestem bardzo zadowolona - na torze dają radę i na szosę też są ok.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale najpierw trzeba cos jechać, zeby w ogóle wprowadzane zmiany cokolwiek dawały:)

Zgoda, ale z drugiej strony po co się męczyć i ryzykować, skoro można się uczyć na sprzęcie, który jest po prostu poprawnie zestrojony? A póki się nie ma pozrywanych gwintów w śrubkach regulacyjnych, to można pokręcić ;)

 

Ps. jak tylko Łukasz wróci, to mu podstawiam moto. Jednak wydaje mi się, że popitolenie o ustawieniach i konfiguracji motocykle, nawet 20 raz, jest ciekawsze od tematu "Twoja największa prędkość na motocyklu" czy "Ogólnopolska zmowa instruktorów sprawia, że 25 raz nie mogę zdać prawa jazdy" :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, już nie mogę się doczekać niedzieli :D

Ja też, ma być pogodnie. To sobie postoimy, pogadamy.

Pośmiejemy się z mojego motocykla ;) F4i nigdy nie było piękne, ale moja 'torówka' przechodzi już wszelkie granice :D

 

Ciekawe, czy dostaniecie ostrzeżenia od Jeszuy, jak ja - za pieprzenie w dziale "Sport motocyklowy".

 

Zgoda, ale z drugiej strony po co się męczyć i ryzykować, skoro można się uczyć na sprzęcie, który jest po prostu poprawnie zestrojony? A póki się nie ma pozrywanych gwintów w śrubkach regulacyjnych, to można pokręcić ;)

 

Ps. jak tylko Łukasz wróci, to mu podstawiam moto. Jednak wydaje mi się, że popitolenie o ustawieniach i konfiguracji motocykle, nawet 20 raz, jest ciekawsze od tematu "Twoja największa prędkość na motocyklu" czy "Ogólnopolska zmowa instruktorów sprawia, że 25 raz nie mogę zdać prawa jazdy" :flesje:

 

I bardzo słusznie. Uważam, że dobre opony + ustawienie zawieszenia pod kierowcę i jego styl jazdy to punkt wyjścia do szlifowania techniki (o ile się ją ma) i coraz szybszej, pewnej jazdy na torze (i nie tylko), bez konieczności odwiedzania trawy co kilka okrążeń :icon_mrgreen:.

Ale każdy robi, jak uważa.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pytanie za 100 punktów. Mam komplet D211 i chcę je założyć do latania po torze (w sumie tylko na tor, na ulicę nie). Jak wygląda sprawa rozgrzewania takich gum? Czy wystarczy pojeździć przez wjechaniem na tor, powężykować przez pierwsze okrążenie i można śmigać? Czy to zdecydowanie co innego, niż Micheliny 2TC albo Dunlop Qualifier, z którymi miałem do czynienia i MUSZĘ je dogrzać kocami, żeby w ogóle zaczęły trzymać? Zakładając oczywiście sensowną temperaturę powietrza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę się powoli wczuwał to może nic nie puści. Tylko się zastanawiałem, czy to nie jest tak, że trzeba katować 15 minut po łukach, żeby dopiero się zagrzały do temperatury roboczej, wtedy byłoby niewesoło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...