blazej33 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 W tamtym roku założyłem różne opony (p/t), w tym tygodniu się przewróciłem. Wniosek jest prosty :biggrin: mgła przyszła ze wschodu :blink: Cytuj http://blazej33.op11.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 O, nie zajrzałem, a taka wspaniała dyskusja się wywiązała :)Tak więc niedoinformowanym oświadczam - zajebałem na I biegu do końca tocząc się może ze 20km/h po ~godzinie postoju. Ciekawe, że godzinę wcześniej na ciepłych robiłem to samo i nawet nie wstawał na gumę. Więc, z całym szacunkiem, nie zamierzam czytać pierdolenia o nieumiejętnym dodawaniu gazu i podobnych teorii. Racją jest natomiast fakt, że po pierdylionie cyklów termicznych ta opona - zimna - jest po prostu plastikowa, co już nie raz mi oznajmiła przy lekkim ruszeniu manetką zaraz po ruszeniu. Tym razem po prostu nie spodziewałem się, że wystygła do tego stopnia. Na szczęście Sportec M3 DOT 2012 leżą właśnie obok mnie, czekają na założenie. I oznajmiam niedowiarkom - zamierzam znowu zakurwić na jedynce do końca na zimnej oponie, skoro tylko zetrze się troszkę wierzchnia warstwa. Zobaczymy. Jacych chętni kamerzyści? :D Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 krzywer - bądź ninja, chlapnij ją wcześniej plakiem i dopiero daj do końca! Sherman - a może kupić na przód qualifiera? Czemu nie wpadłeś na taki pomysł? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Ajrisz... no w sumie to niegłupi pomysł :) Yuby, dobra myśl, tylko że wolę się zgruzować z własnej winy, niż z faktu upalania motorynki na 8-letnim herbatniku, który mam w tej chwili na przodzie ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 No a ja własnie ubralem monstra w nowiutkie D211. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Na ile wyjazdów Ci wystarczają? Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Zalezy jakich wyjazdów. Wbrew pozorom na cartingowym bardziej sie niszczą. Na moim motocyklu i z moją dynamiką starczają mi na 4 dni na pełnowymiarowym torze. Na Cartingu nie wiem na ile starczą. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 To cały dzień pałujesz z przerwą na Snickersa? ;) Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 6 sesji dziennie na takim Brnie na przykład, kazda po 20 minut. Cztery takie dni mi opona na tyle wytrzymuje. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 No to mam Michelina Power 2CT na przodzie i chwilowo zostawiłem D209 na tyle, ale już widzę, że trzeba będzie tył założyć Michelina też, bo: przód nagrzewa się szybciej w odczuwalny sposób. Moto zaczęło inaczej skręcać (w sensie, że dużo chętniej się pochyla i od razu zachęca do głębokiego, ale pewnego przechyłu, ale tył jakby "nie nadąża", nie wiem jak to opisać. Dodam, że tylna guma jest jak nowa, nie jest kwadratowa czy jakoś docięta jazdą). A, no i już sobie przypomniałem, dlaczego pomysł Ajrisz, mimo że wydawał się genialny w prostocie, został odrzucony: po prostu ta 209 jakoś słabo trzyma i mi od początku nie podpasowała. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 6 sesji dziennie na takim Brnie na przykład, kazda po 20 minut. Cztery takie dni mi opona na tyle wytrzymuje.A poźniej jeszcze można spalić, bo środek nówka :bigrazz: Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 A poźniej jeszcze można spalić, bo środek nówka :bigrazz:raczej opierdolic na allegro i bedzie prawie na nowke przednia :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 No to mam Michelina Power 2CT na przodzie i chwilowo zostawiłem D209 na tyle, ale już widzę, że trzeba będzie tył założyć Michelina też, bo: przód nagrzewa się szybciej w odczuwalny sposób. Moto zaczęło inaczej skręcać (w sensie, że dużo chętniej się pochyla i od razu zachęca do głębokiego, ale pewnego przechyłu, ale tył jakby "nie nadąża", nie wiem jak to opisać. Dodam, że tylna guma jest jak nowa, nie jest kwadratowa czy jakoś docięta jazdą). Moim skromnym zdaniem problem nie leży w oponie.Ze źle ustawionym Sagiem i tłumieniami od czapy na najlepszej oponie motocykl sie będzie źle zachowywał. Aby móc wykorzystać możliwości opony trzeba mieć prawidłowo ustawiony motocykl.Wystarczy że ja u siebie skręcę odbicie tyłu i też tył będzie "nerwowy" i slajdy będę łapał na nawet super dogrzanej D211. Moja sugestia, ustaw zawieszenie, potestuj zachowanie motocykla wnosząc korekty tłumienia i wówczas będziesz miał obraz tego co daje dana opona. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ustaw zawieszenie u wiadomo kogo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Oczywista sprawa! Dam znać jak będzie po regulacji no i mam nadzieję, że się za kilka dni spotkamy gdzieś na torze to mi "sprzedacie" kilka rad dotyczących techniki, pozycji itd :flesje: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.