GANER Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Witam,Mam mały ale uciążliwy problem,a mianowicie ,gdy wkręcam moto na obroty (np.zmiana biegu),To ono niema ochoty z nich zchodzic.Tzn.schodzi ale za wolno :evil: . HELP!!!!!!!!!! Zanim ktos zapyta:-zawory wyregulowane-Gażniki czyszczone,ustawiony poziom paliwa,Srubki do ustawiania mieszanki mają byc na 3 obroty wykrecone i sa 3,oczywiscie synchro. Miał ktos moze cos takiego?Jak sie z tego wyleczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Możliwe są następujące rzeczy: -uszkodzone membrany w gaźnikach-zasysanie lewego powietrza-zapieczona linka gazu Jeśli rozbierałeś gaźniki to powinienneś wiedzieć jak wyglądają membrany. Jeśli chodzi o lewe powietrze, (jeśłi to to) to napewno zasysa je na krućcach ssących (to co łaczy gaźniki z cylindrami). Możliwe że mocowanie gaźników na krućcach jest złe, lub uszczelka pomiedzy cyl, a króćcami, lub uszkodzone(popękane) króćce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GANER Opublikowano 18 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Wiec tak:-membrany całe -linka jak najbardziej w porządku. Jak sprawdzić czy nie zasysa lewego powietrza? najbardziej jest to odczuwalne gdy moto sie dobrze zagrzeje :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Dość trudno to, wyczuć. Podczas pracy silnika powinno być słyszalne delikatne "zasysanie". Słyszalne to powinno być przy wolnych obrotach, a zanikać na wyższych. Musisz dobrze obsłuchać silnik, najlepiej zdjąć owiewki i bardzo dobrze się przysłuchać. Przy gdy silnik dostaje lewe powietrze to ma nawet tendencje do samoczynnego zmieniania prędkości obrotowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 20 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 Miałem to samo w mojej XJ.Okazalo sie,że to lewe powietrze.Osadz jesze raz dobrze krućce na gaznikach ,sprawdz,jak leżą opaski i powinno smigac.U mnie po dokladnym zamocowaniu krućców problem zniknął jak ręką odjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 20 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 takie efekty moze dawac wile defektow ale w sumie najpopularniejsze chyba to problemy z filtrem powietrza no i lewe powiettrze................. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embe Opublikowano 25 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 Ze swojego podwórka mogę powiedzieć tyle, że moje króćce powoli kończą swój żywot i wolne obroty dochodzą jużdo 2000. Normalna wartość, czyli 1400 pojawia się po dłuższej chwili. Króćce są popękane, ale dotychczas dziurki nie były nawylot. Im większe będą szczeliny, tym gorzej i trudniej o wolne obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.