Adel Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Chciałem się dowiedzieć gdzie się ustawia mieszankę paliwowo-powietrzną w CRF X7? Oraz jak ją poprawnie ustawić? Bo w zimę było coś przy tym robione i teraz dostaje za dużo paliwa i go zalewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Śruba od spodu gaźnika w manualu tzw pilot screw, nią regulujesz skład mieszanki. Wykręcasz - wzbogacasz , wkręcasz- zubażasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Ja bym bardziej sprawdzil czy zaworek iglicowy trzyma poziom paliwa... Ew moze sie przywiesic - wtedy warto jakims drewnianym czyms stuknac w komore plywakowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Śruba od spodu gaźnika w manualu tzw pilot screw, nią regulujesz skład mieszanki. Wykręcasz - wzbogacasz , wkręcasz- zubażasz. wielkie dzięki, dokładnie o to mi chodziło Jimi, nie sądzę, żeby to było to, bo ja kupowałem CRF w styczniu i jak były te mrozy, to słabo paliła i nie chodziła na wolnych obrotach i gościu wzbogacił mieszankę i zaczęła ładnie palić, a teraz jak zrobiło się cieplej to ją zalewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.