pogrom Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Witam mam problem z iskra a mianowicie jej brak i teraz takie pytanie co musze kupić impulsator czy coś jeszcze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Moze najpierw odpowiedz sobie na pytanie: dlaczego nie ma iskry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pogrom Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 no właśnie nie wiem dlaczego z zapłonem itp wszystko ok tylko nie wiem co brakuje w tym deklu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Chyba trzeba porownac to zdjecie z serwisowka, wowczas bedziesz wiedzial co brakuje..Tak ze serwisowka to pierwszy krok dla ciebie.Na pewno jeszcze jeden impulsator jest potrzebny, ale moze jeszcze cos tam jest o czym nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Jeśli Ci to cokolwiek pomoże to wklejam części składowe impulsatora w języku niemieckim, zdjęcia niestety nie potrafię skopiować ale myślę że dojdziesz co jest co jeśli masz choć trochę pojęcia. Ciężko o anglojęzyczny manual ale gdybyś go znalazł to wklei linka, ja szukałem i nie znalazłem. :/ Die Schraube [A] der Leitungshalterung herausdrehen und dieHalterung entfernen.· Die Impulsgeber-Befestigungsschrauben [C] entfernen.· Die Leitungsklemme [D] für den Schalter der Öldruckwarnleuchteentfernen und die Impulsgeberspule [E] zusammen mit der Leitungherausnehmen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 (edytowane) A czego wam tam jeszcze potrzeba? To typowa rzędówa , jeden impulsator i dwa wypusty w pełni wystarczą do sterowania modułem.Zmierz impulsator , porównaj oporność z serwisówką , włącz miernik pomiar napięcia zmiennego (lub pożycz sondę min-max) , podłącz go do impulsatora zakręć kilka razy i odnotuj maksymalne napięcie jakie udało ci sie odczytać . Sprawdź czy powierzchnia bolca metalowego pokrywa się z profilem sterującym (to metalowe z wypustami na czopie wału ) A te wyfrezowane wypusty wygladaja jak miejsce na klasyczny zapłon stykowy , może po starszej wersji . Zaraz sprawdzę w fiszkach czy coś tam jeszcze siedziało . Edytowane 5 Kwietnia 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pogrom Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 kupiłem nowy impulsator i wszystko gra dzieki za odp ;p a manuala mam w j. ang. później wrzucę linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.