Skocz do zawartości

WSBK 2012


dwapro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie w ogóle dosyć niefortunne jest dopuszczanie tak różnych sprzętów do jednej klasy wyścigowej. SBK? Niech będzie 1000 ccm, dlaczego Ducati może mieć więcej? Chcą mieć V-kę i ich V2 90 st. nie daje rady z R4? Niech zrobią V4, może nawet niekoniecznie 90 st. (przecież widać, jakie Ducati ma problemy w GP z wyważeniem tego motocykla z powodu tak dużej przestrzeni zajmowanej przez silnik). L-Twina niech pchają do Monstera itp., żeby onaniści dalej chcieli kupować "kultowe włoskie motongi".

BMW wytwarzało jakieś cudawianki z silnikami typu bokser i nie płakali, że nie mają szans w wyścigach. Po prostu zrobili S1000RR, którzy niszczy system i po temacie.

Skoro V2 1000 ccm nijak nie jest w stanie dorównać R4 1000 ccm to powinna być inna klasa na duże Twiny.

Lubię Ducati i bardzo lubię sportowe widlaki, ale to jest niefajne.

Howgh! I tyle w temacie.

 

Wow, no to zajebioza :). To teraz w Bogdance będzie Pasek i Szkopek?

Boję się, że przyszłym roku nie będzie zespołu Bogdanki ;) Zwolnili prezesa-sponsora. :sad: Mam nadzieję, że nie za ten sponsoring.

Edytowane przez zakan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem wyścigi, i to, że Laverty przejechał linię mety na luzie to jest rzeczywiście przykre, z drugiej strony cóż, ta sama fabryka.. A co do wojenki R4 vs V2, to jeżeli V2 ma takie zajebisty regulamin, to niech sobie Yamaha razem z Hondą we współdzialaniu z Kawasaki pobudują takie silniki i niech nie zawracają dupy. Honda tak kiedyś zrobiła. Można tak dyskutować bez końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie w ogóle dosyć niefortunne jest dopuszczanie tak różnych sprzętów do jednej klasy wyścigowej. SBK? Niech będzie 1000 ccm, dlaczego Ducati może mieć więcej? Chcą mieć V-kę i ich V2 90 st. nie daje rady z R4? Niech zrobią V4, może nawet niekoniecznie 90 st. (przecież widać, jakie Ducati ma problemy w GP z wyważeniem tego motocykla z powodu tak dużej przestrzeni zajmowanej przez silnik). L-Twina niech pchają do Monstera itp., żeby onaniści dalej chcieli kupować "kultowe włoskie motongi".

BMW wytwarzało jakieś cudawianki z silnikami typu bokser i nie płakali, że nie mają szans w wyścigach. Po prostu zrobili S1000RR, którzy niszczy system i po temacie.

Skoro V2 1000 ccm nijak nie jest w stanie dorównać R4 1000 ccm to powinna być inna klasa na duże Twiny.

Lubię Ducati i bardzo lubię sportowe widlaki, ale to jest niefajne.

 

była kiedyś:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam to medialne pitolenie... tak samo jak ustawiane gadki bokserów "grożących" sobie podczas ważenia.

 

Ps. na pewno team BMW siedzi teraz na Kanarach i popija drinki, czekając z założonymi rękoma na nowy sezon i nie robiąc nic, żeby usprawnić maszynę :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dobrze zmienia gumy :) .

 

Biaggi miał sporo szczęścia w tym sezonie. Wydaje mi się, że powinien odejść, ale za to w pełnej chwale. Teraz to pewnie każdy miesiąc działa mu na niekorzyść, a konkurencja jest młodsza, zdeterminowana i piekielnie szybka (Sykes, Melandri, Rea). Kto wie, może jakiś kozak z AMA lub BSB zawita jeszcze w przyszłym sezonie.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom napewno ale z drugiej strony... skoro ma ponad 4 dychy na karku i mimo że wygrywa mniej ale dojeżdża do mety i to równo - to jeżeli chce i ściganie daje mu radośc - to śmiało da radę, nawet gdyby był w top-3 czy top-5 na koniec sezonu to i tak gitara. I tak lepiej niż błazeństwa Szumachera czy porażki Gibernau.

 

Chyba że chce jak Troy odejśc w chwale... z tym że Troy roz**bał system i wygrałostatnie wyścigi w życiu :) ale chyba mu tęskno bo ciągle przebąkiwania o powrocie... ale on jest mądry i głupoty już nie zrobi

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat z silnikami to dobrze gada - skoro zużywają 39 silników na sezon.. to coś nie teges :)

 

DLATEGO silniki wybuchały - jak np. u Sykes'a. Toć to wyżyłowane na 101 % jak Burneika przed zawodami.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem za. My jako normalni ludzie tylko na tym skorzystamy, bo w producenci będą wypuszczać lepsze motocykle do sprzedaży (np. ścigi będą z marszu dużo lepiej przygotowane do sportu). Poza tym może wrócą czasy, gdy popularne były starty z dziką kartą? Znowu byłoby to realne.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Skoro w Grand Prix mają między 220 a 250 koni ( ile dokładnie to pewnie Han Solo nawet nie wie :) ) i wytrzymuje taki silnik kilka rund dawania w pizde - to jaka skrajność jest w WSBK skoro tam ma przejechać 200 km i iść na półke ??? toć to jeden wyścig i 1-2 treningi !!!

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...