zakan Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 (edytowane) Dla mnie w ogóle dosyć niefortunne jest dopuszczanie tak różnych sprzętów do jednej klasy wyścigowej. SBK? Niech będzie 1000 ccm, dlaczego Ducati może mieć więcej? Chcą mieć V-kę i ich V2 90 st. nie daje rady z R4? Niech zrobią V4, może nawet niekoniecznie 90 st. (przecież widać, jakie Ducati ma problemy w GP z wyważeniem tego motocykla z powodu tak dużej przestrzeni zajmowanej przez silnik). L-Twina niech pchają do Monstera itp., żeby onaniści dalej chcieli kupować "kultowe włoskie motongi".BMW wytwarzało jakieś cudawianki z silnikami typu bokser i nie płakali, że nie mają szans w wyścigach. Po prostu zrobili S1000RR, którzy niszczy system i po temacie.Skoro V2 1000 ccm nijak nie jest w stanie dorównać R4 1000 ccm to powinna być inna klasa na duże Twiny.Lubię Ducati i bardzo lubię sportowe widlaki, ale to jest niefajne.Howgh! I tyle w temacie. Wow, no to zajebioza :). To teraz w Bogdance będzie Pasek i Szkopek?Boję się, że przyszłym roku nie będzie zespołu Bogdanki ;) Zwolnili prezesa-sponsora. :sad: Mam nadzieję, że nie za ten sponsoring. Edytowane 8 Października 2012 przez zakan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Obejrzałem wyścigi, i to, że Laverty przejechał linię mety na luzie to jest rzeczywiście przykre, z drugiej strony cóż, ta sama fabryka.. A co do wojenki R4 vs V2, to jeżeli V2 ma takie zajebisty regulamin, to niech sobie Yamaha razem z Hondą we współdzialaniu z Kawasaki pobudują takie silniki i niech nie zawracają dupy. Honda tak kiedyś zrobiła. Można tak dyskutować bez końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Dla mnie w ogóle dosyć niefortunne jest dopuszczanie tak różnych sprzętów do jednej klasy wyścigowej. SBK? Niech będzie 1000 ccm, dlaczego Ducati może mieć więcej? Chcą mieć V-kę i ich V2 90 st. nie daje rady z R4? Niech zrobią V4, może nawet niekoniecznie 90 st. (przecież widać, jakie Ducati ma problemy w GP z wyważeniem tego motocykla z powodu tak dużej przestrzeni zajmowanej przez silnik). L-Twina niech pchają do Monstera itp., żeby onaniści dalej chcieli kupować "kultowe włoskie motongi".BMW wytwarzało jakieś cudawianki z silnikami typu bokser i nie płakali, że nie mają szans w wyścigach. Po prostu zrobili S1000RR, którzy niszczy system i po temacie.Skoro V2 1000 ccm nijak nie jest w stanie dorównać R4 1000 ccm to powinna być inna klasa na duże Twiny.Lubię Ducati i bardzo lubię sportowe widlaki, ale to jest niefajne. była kiedyś: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 dalej maja :biggrin:http://www.asphaltandrubber.com/racing/tyler-ohara-michael-barnes-nola-xr1200-pass/#more-35932 Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 A tam, co kogo obchodzi punkt w te czy wewte http://www.scigacz.pl/Dziewczyny,serii,World,Superbike,na,zdjeciach,19328.html Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 http://motormania.com.pl/sport/wsbk/leon-haslam-pierwszy-test-na-cbr1000rr/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Uwielbiam to medialne pitolenie... tak samo jak ustawiane gadki bokserów "grożących" sobie podczas ważenia. Ps. na pewno team BMW siedzi teraz na Kanarach i popija drinki, czekając z założonymi rękoma na nowy sezon i nie robiąc nic, żeby usprawnić maszynę :laugh: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 A tam, co kogo obchodzi punkt w te czy wewte http://www.scigacz.p...iach,19328.html http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/galerie/2012/Dziewczyny_serii_World_Superbike_na_zdjeciach/rozdwojone_koncowki.jpg.htmlhttp://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/galerie/2012/Dziewczyny_serii_World_Superbike_na_zdjeciach/kto_by_sie_przejmowal_tytulem_tego_zdjecia.jpg.html#foto Całkiem całkiem.... ;P A dziadek Biaggi ciągle mysli...http://motosp.pl/2012/10/wsbk/biaggi-wciaz-bez-kontraktu/ http://motormania.com.pl/sport/wsbk/max-biaggi-w-2013-aprilia-czy-emerytura/ Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Na pewno dobrze zmienia gumy :) . Biaggi miał sporo szczęścia w tym sezonie. Wydaje mi się, że powinien odejść, ale za to w pełnej chwale. Teraz to pewnie każdy miesiąc działa mu na niekorzyść, a konkurencja jest młodsza, zdeterminowana i piekielnie szybka (Sykes, Melandri, Rea). Kto wie, może jakiś kozak z AMA lub BSB zawita jeszcze w przyszłym sezonie. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Nom napewno ale z drugiej strony... skoro ma ponad 4 dychy na karku i mimo że wygrywa mniej ale dojeżdża do mety i to równo - to jeżeli chce i ściganie daje mu radośc - to śmiało da radę, nawet gdyby był w top-3 czy top-5 na koniec sezonu to i tak gitara. I tak lepiej niż błazeństwa Szumachera czy porażki Gibernau. Chyba że chce jak Troy odejśc w chwale... z tym że Troy roz**bał system i wygrałostatnie wyścigi w życiu :) ale chyba mu tęskno bo ciągle przebąkiwania o powrocie... ale on jest mądry i głupoty już nie zrobi Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 http://www.scigacz.pl/World,Superbike,blizsze,seryjnym,motocyklom,19342.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Akurat z silnikami to dobrze gada - skoro zużywają 39 silników na sezon.. to coś nie teges :) DLATEGO silniki wybuchały - jak np. u Sykes'a. Toć to wyżyłowane na 101 % jak Burneika przed zawodami. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Ja jestem za. My jako normalni ludzie tylko na tym skorzystamy, bo w producenci będą wypuszczać lepsze motocykle do sprzedaży (np. ścigi będą z marszu dużo lepiej przygotowane do sportu). Poza tym może wrócą czasy, gdy popularne były starty z dziką kartą? Znowu byłoby to realne. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Dokładnie. Skoro w Grand Prix mają między 220 a 250 koni ( ile dokładnie to pewnie Han Solo nawet nie wie :) ) i wytrzymuje taki silnik kilka rund dawania w pizde - to jaka skrajność jest w WSBK skoro tam ma przejechać 200 km i iść na półke ??? toć to jeden wyścig i 1-2 treningi !!! Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Czytałem ostatnio, że w MotoGP zasada szcześciu silników spowodowała wydłużenie czasu pracy silnika Yamahy ze średnio 600 godzin do 2400 godzin. To tak apropo. Też uważam, że to dobre posunięcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.