Sla Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Witam,Czy ktoś z użytkowników Sprinta St 1050 zrobił jakieś modyfikacje , wydechy, sterowanie komputerem z kierownicy itp itd.? Sam zainteresowany byłbym przełącznikiem z kierownicy komputerem. Sla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Ja mam taki bajer, ale w Tiger 1050,choc to prawei to samo,jesli chodzi o kokpit i silnik :) Super sprawa, przełaczam sobie podczas jazdy,naciskając kciukiem. Niestety nie ja przy tym majstrowałem, a poprzedni własciciel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 właśnie sobie zrobiłem coś takiego Poza tym zamontowałem alarm, podpiąłem go pod fabryczną wiązkę alarmową i dzięki temu miga mi fabryczna dioda alarmu w liczniku. No i podłączyłem pod światła przekaźnik który włącza światła dopiero po odpaleniu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sla Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 właśnie sobie zrobiłem coś takiego http://youtu.be/j3XI2514QFM Poza tym zamontowałem alarm, podpiąłem go pod fabryczną wiązkę alarmową i dzięki temu miga mi fabryczna dioda alarmu w liczniku. No i podłączyłem pod światła przekaźnik który włącza światła dopiero po odpaleniu silnika. regis70 znalazłem Twoj film i nawet napisałem do Ciebie :-) Alarm mam podpiety także pod wiazkę fabryczną i i dzięki temu właśnie miga mi fabryczna dioda. Czy możesz się podzielić jak dokładnie zrobiłeś ten przełącznik komputera ? może zamierzasz sprzedawać takie gotowe przełączniki ? wraz z instrukcją montażu ? Sla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Pytanie troche z innej beczki...dolewacie ,od czasu do czasu troche oleju. Posiedziałem troche na forach anglojęzycznych i piszą ,że średnio, co drugi silnik 1050, potrzebuje dolewki :rolleyes: Mój Tygrys też troche żarł,ale miałem odme zapchaną, przeczyściłem i zobaczymy co się bedzie dziać . Jak na razie po 700km,nic nie ubyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sla Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Pytanie troche z innej beczki...dolewacie ,od czasu do czasu troche oleju. Posiedziałem troche na forach anglojęzycznych i piszą ,że średnio, co drugi silnik 1050, potrzebuje dolewki :rolleyes: Mój Tygrys też troche żarł,ale miałem odme zapchaną, przeczyściłem i zobaczymy co się bedzie dziać . Jak na razie po 700km,nic nie ubyło. Cześć,Przejechałem ponad 24 tys, i nie miałem dolewki oleju :-) z trzy tygodnie temu sam wymieniałem filtr powietrza ( jakas masakra z demontażem zbiornika) , nowy aku , filtr oleju i olej. O dziwo olej nie wyglądał na mocno przepracowany, zuzyty ? Mam nadzieję że tak już wszystko zostanie. PozdrawiamSla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 może zamierzasz sprzedawać takie gotowe przełączniki ? wraz z instrukcją montażu? nie zamierzam sprzedawać :) kupujesz przycisk o takihttp://sklepelektroniczny.com/product-pol-2754-PBS-33-przelacznik-chwilowy-ON-czarny.htmlmożna i w stacjonarnym elektroniku i lecisz -zdejmujesz szybę i osłonkę pod szybą-odpinasz licznik z 2 zawleczek i wtyczki, wyciągasz licznik na zewnątrz-odkręcasz pierdyliard śrubek obudowy licznika tak żeby zdjąć tylną ściankę-do właściwego przełącznika na płycie lutujesz zwykły 2 żyłowy cienki przewodzik-zdejmujesz lewe przełączniki i wyjmujesz "flaki"-jak dobrze wymierzysz to się wszystko pomieści, ja niestety musiałem podpiłować coś tam w środku bo zabrakło mi 2mm do szczęścia-lutujesz do przycisku, izolujesz np. klejem z pistoletu-składasz wszystko tak jak było-cieszysz się wygodą obsługi kompa pokładowego :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sla Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 nie zamierzam sprzedawać :)kupujesz przycisk o takihttp://sklepelektron...-ON-czarny.htmlmożna i w stacjonarnym elektroniku i lecisz -zdejmujesz szybę i osłonkę pod szybą-odpinasz licznik z 2 zawleczek i wtyczki, wyciągasz licznik na zewnątrz-odkręcasz pierdyliard śrubek obudowy licznika tak żeby zdjąć tylną ściankę-do właściwego przełącznika na płycie lutujesz zwykły 2 żyłowy cienki przewodzik-zdejmujesz lewe przełączniki i wyjmujesz "flaki"-jak dobrze wymierzysz to się wszystko pomieści, ja niestety musiałem podpiłować coś tam w środku bo zabrakło mi 2mm do szczęścia-lutujesz do przycisku, izolujesz np. klejem z pistoletu-składasz wszystko tak jak było-cieszysz się wygodą obsługi kompa pokładowego :D DZIĘKI WIELKIE !!!! jak zmontuję to się pochwalę :-) Sla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 (edytowane) Dobra, to i ja się pochwalę nowymi tarczami zegarów. Co prawda mam je już jakiś czas, ale jeszcze nie było okazji żeby się pochwalić :). Edytowane 3 Kwietnia 2012 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Pytanie troche z innej beczki...dolewacie ,od czasu do czasu troche oleju. Posiedziałem troche na forach anglojęzycznych i piszą ,że średnio, co drugi silnik 1050, potrzebuje dolewki :rolleyes: Mój Tygrys też troche żarł,ale miałem odme zapchaną, przeczyściłem i zobaczymy co się bedzie dziać . Jak na razie po 700km,nic nie ubyło. Mój ST1050 nie żarł oleju. Przejechałem na nim bodajże 22 tys km. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sla Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Modyfikacje ciąg dalszy. Dzisiaj montaż crash pad-ów firmy Zipser . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Jako że po poprzednim właścicielu odziedziczyłem coś takiego i strasznie nie podobała mi się ta lampka, a oryginalny błotnik który kupiłem celem przywrócenia stanu fabrycznego wygląda moim zdaniem równie strasznie postanowiłem coś pokombinować.I tak doszło do tego że wymieniłem samą lampę na oryginał zostawiając kierunki i stelaż pod rejestrację ten co był.Dorobiłem odblask i podświetlenie tablicy i wyszło moim zdaniem znośnie.Nie jest to jakaśRizoma czy Barracuda ale spełnia zadanie. Jak będzie mi się nudzić to zrobię jeszcze raz cały ten stelaż pod rejestrację od nowa i wtedy pewnie dopiero będę zadowolony w 100% Efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Na pierwszym zdjęciu bardzo fajna rejestracja :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Regis70 - co Ty masz tam na baku naklejone takie czarne 3 cosie?To po to żeby nie rysować kolanami baku?Pytam, bo ja miałem w Triumphie porysowany bak właśnie przy kolanach. Teraz do nowego sprzęta kupiłem stompgripy bardziej w celu nierysowania baku niż ich właściwego wykorzystania :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 co Ty masz tam na baku naklejone takie czarne 3 cosie?To po to żeby nie rysować kolanami baku? nie ja to naklejałem ale tak właśnie myślę że to w tym celu, taki komplet z tankpadem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.