jjank Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Witam,mamy problem z cr 250, rocznik chyba 01. Moto było kupione rok temu w kiepskim stanie, m. in. paliło olej ze skrzyni, trójka była albo i nie była, nicasil szrot, ogólnie mina jakich mało, szkoda pisać. Ale do rzeczy: w zimie przeszła kapitalkę, w silniku wymieniono wszystko co trzeba, w tym zimmery wału podejrzane o puszczanie oleju. Niestety po ok 20l paliwa problem palenia oleju powtórzył się i w zasadzie jest gorzej niz było, bo przez 0.9tmth crka wypiła praktycznie całe 850ml do zera. Dramaturgia. Kartery złozone na org. uszczelce, "na oko" w porządku, bez pęknięć. W moim kacie wykonano "poprawę płaszczyny połówek", co wyczytałem na fakturze, a u kolegi w tej cr nie, z tym, mi remontowano w ASO a jemu w małym warsztaciku. Pytanie brzmi czy przy kapitalkach regułą jest poprawa tych płaszczyzn(mi nic nie brało oleju a mimo to poprawiono) i kto za to ponosi winę? Czy moze byc inna droga niz zimmery i uszczelka między połówkami, ktorą tłok zasysa olej ze skrzynki biegów? Jakieś mikropęknięcia karterów? Albo inna droga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 0.9 motogodziny i prawie litr przekładniówki??? Dało się jeździc?? nie kopcił przy takiej mieszance. Może wywala na zewnątrz, może przez walek zebatki idzie na łańcuch i go rozrzuca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Mogą być te połówki zwłaszcza jak ktoś rozpoławiał przecinakiem i młotkiem.Może też załozyli simmering kierunkowy i poprostu w złą strone.no albo wał jest krzywy i wyrabia simmering i lada chwila pójdą łozyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Pali na bank bo śmierdzi czymś innym niż motul, bo sam jezdze na motulu w takiej samej proporcji, dymi tez bardziej niz moj. Gość jest mechanikiem motocyklowym, ja co prawda go nie znam, ale ma dobre opinie raczej wszystko było zrobione zgodnie ze sztuką... Wał był regenerowany w ASO, także raczej by wykryli krzywiznę, ogólnie reszta działa OK. Chodzi mi o to czy "obowiązkowe" przy kapitalce jest sprawdzenie i ew. poprawienie płaszczyzn karterów? Wg mnie. tak, bo mi to zrobiono, mimo, ze nie mialem zadnych problemów z silnikiem. A zle pasowanie połówek jest tu przyczyną na 99% bo mikropęknięcia nie przepuściły by tyle oleju tak szybko, zwłaszcza bez palowania, na dotarciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 no widzisz to sam sobie odpowiedziałeś na wlasne pytania. Jak przed remontem palił olej to może być jakaś nierówność na karterach. Obowiązkowe nie jest sprawdzenie, ale jesli był problem przed to trzeba było wykluczyć wszystko. Jak wyglądał stary simmering? A nie ma tam tulei na wale i pod nią oringu? U mnie w RM simering chodzi po tulejce założonej na wał pod którą jest oring. Zerknij w serwisówke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 okazało się, ze "wywineło zimmera" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 to może jakiś kiepskiej jakości, ale najważniejsze ze sie wyjasniło;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.