vidmo002 Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 (edytowane) Aprilia RS 125 2006r. nowa buda Mam spory problem.Idzie wiosna więc od jakiegoś czasu śmigam na moto.Dzisiaj wyjechałem, zapaliła na dotyk bez problemu, poczekałem aż się rozgrzeje, no i ruszyłem. Różnicę zauważyłem przy v-maxie, tam gdzie w poprzednim sezonie szła ponad 150km/h, teraz nie dało się wycisnąć więcej niż 127km/h. Ale do rzeczy.Po powyższej jeździe gdy zatrzymałem się przed skrzyżowaniem apka po prostu zgasła. Paliwo itd jest. Zapaliłem z popychu ale gdy zatrzymałem się znowu zgasła. Zapaliłem jeszcze raz i dojechałem do domu. Od tego czasu nie pali.Paliwo oleje są, świeca iskre ma, rozrusznik też ok.Mogę zapalić tylko z popychu, ale na postoju ciągle gaśnie, najwyżej, że utrzymuje wyższe (3-4tyś) obroty manetką. Zacząłem majstrować. Przeczyściłem dokładnie gaźnik, przedmuchałem. Umyłem filtr powietrza. Sprawdziłem kompresję - jest tylko 6 barów.Po złożeniu nadal nie pali. W poprzednim sezonie wszystko było ok, a teraz wygląda to tak jakby silnik był w strasznym stanie. Przebieg jest ok. 33 tyś, więc jakiś remont musiał być. Co o tym myślicie, co powinienem zrobić?Będę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam Edytowane 24 Marca 2012 przez vidmo002 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Sprawdz dlaczego jest taka niska kompresja!Może uszczelka pod głowicą nie trzyma,albo poprostu pierścienie na tłoku do wymiany ,możliwe ,że tłok również! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 W tych motocyklach nie wymienia się tylko pierścieni, honowanie lub tulejowanie cylindra oraz nowy tłok. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 kolega murgal ma racje... szlif cylka i wszystko będzie w porządku :) Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Rozebrać , zmierzyć , porównać z danymi w serwisówce i zrobic to co trzeba. Zapewne szlif + tłok + pierścienie + sworzeń + kto wie co jeszcze :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Tylko dziw że od stania mógł szlak trafić garnek z tłokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Montesik Opublikowano 25 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2012 Jeśli cylinder na nikasilu to szlifu się nie robi :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiwariat1995 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 (edytowane) Nie nie nie... Mam to samo w mojej noramlnie jak bym o swojej czytał :) Cyl. tłok pierscienie jak noweee :) chciałem robic szlif to mnie wyśmiali że z prawie nowym cylem do nich przyszedłem.. Tylko ze jja kompresjie mam nie całe 7 barów .Pod głowica nie ma uszczeli tylko w Rs jest oring ... Sam ni wiem co jest ....wymieniam pierscienie wszystkie uszczelki i filtr powietrza moze pomoze ..dam Ci znać jak cos sie zmieni lub bede wiecej wiedział .. a jak ty znajdziesz rozwiazanie prosze o kontakt :) A jeszcze jest moliwosc ze uszczelka na wale pomiedzy skrzynia przepuszcza i cisnienie idzie do skrzyni.. Edytowane 8 Kwietnia 2012 przez matiwariat1995 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Dajcie tłok i cylinder najpierw do pomierzenia i porównajcie wynik z serwisówką lub podajcie jaki jest luz, bo może ktoś założył nie tą selekcje tłoka. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 To trzeba zrobic ale rowniez sprawdzic mozliwosc przeciekania cisnienia do skrzyni korbowej silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.