Skocz do zawartości

Nowe FZ8N czy Kawa Z750?!


Rekomendowane odpowiedzi

Bierz Triumpha Street Triple, jeździłem z750 dwa lata, testowałem również wersję r - ma zdecydowanie lepsze hamulce i zawieszenie, natomiast dalej jest to motocykl za ciężki jak na swoją klasę i zbyt mało zadziorny, jak na swój wygląd. Street triple rozkłada go na łopatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Cię w tych motocyklach interesuje? FZ8 ma ochydny tłumik i pali jak FZ1 (trudno zejść poniżej 7l ) Z750 wygląda bardziej kozacko. Wrażenia z jazdy są podobne - musisz się przejechać. Jak radził barteck - idź do salonu i przetestuj. A jeśli chcesz do zabawy - to street trypla - jest w tej samej cenie, a może uda się jeszcze wersję R trafić. Próbowałem kolegi na torze w Poznaniu - bajka!

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Speed Triple odpada - w gre wchodzą tylko te które są w temacie więc miłośnikom innych marek serdecznie dziękuje.

Maniek - wygląd tłumika nie może decydować o zakupie gdy w grę wchodzi 30 pare tysięcy.

Bartek street- trochę poczytałem i nie jest jednoznacznie. Kawa jest cięższa, ma gorsze hamulce i zawieszenie a to już bardzo istotne. Chwalą ją za design i oczywiście jest prekursorem w klasie ale czy to wystarczy..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aa teraz przeczytałem, że Street odpada. Ja miałem Z 750, ale pierwszy model, który osiągami rozbił konkurencję, dał mi masę frajdy i nie zawiódł mnie ani razu, nowszym nie jeździłem, wiem, że jest słabszy i ma nieco poprawione podwozie

Edytowane przez barteck_street

Mój profil bikepics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 lat później...

Zacznę od dzień dobry, bo mimo że nowy nie jestem to na forum nie było mnie z 10 lat. Wspomnienia i sentymenty zostawmy na boku, i przejdźmy do rzeczy. Ostatnie dwa sezony przelatałem na FZ6N, wcześniej hornet i tego typu "sześćsetki" ale na FZ-kę trafił się kupiec i poszła w dal. Szukam jakiegoś golasa w okolicach 20-22 tyś zł, żeby zastąpił godnie FZ którą bardzo dobrze wspominam. Żona lubi nieraz ze mną wskoczyć na moto, ale to trasy na zasadzie 200-300km max. Właśnie fakt plecaczka skłania mnie do szukania czegoś mocniejszego, i z lepszym zawiasem niż FZ6. Gdyby nie plecak to brałbym street tripla bez gadania, ale jednak chce stworzyć choć minimalnie komfortowe warunki drugiej połówce. Nastawiłem się na FZ1 ale szukam i ciężko z golasami, mały wybór... Myślałem chwilę o FZ8 ale z tego co czytam to raczej bez szału w stosunku do FZ6. Brałem nawet pod uwagę żeby kupić "ósemkę " i wymienić tylny amor, ale nie wiem czy podejdzie od FZ1. Śmiga ktoś z was na FZ8 w dwie osoby że potwierdzić moje przypuszczenia że to będzie miękka klucha? Jak ma się do niego FZ jedynka? , bo jednak regulację zawieszenia ma, o mocy i momencie to nie wspomnę bo to jasne. Podpowiedzcie coś bo bije się z myślami, czy iść na łatwiznę i znaleźć FZ8 czy wyczekać i kupić jednak jedynkę...

Raz że ceny ósemek niższe, można znaleźć za tą kasę 13-14 rok nawet, a dwa że golasów jest więcej niż FZ1.  Trochę się sam popędzam bo sezon zaraz zrobi się w pełni, a jednak nie jestem przyzwyczajony do życia bez motocykla 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym nie lubił Yamahy bo FZS1000 miałem ładnych parę lat, ale.. jak chcesz nietuzinkowego golasa, z osiągami i technologią na pokładzie to przejedź się K1200r/K1300r. Wiem, starawe, ale jak na BMW to można za niewielkie pieniądze wyjąć, a technologia jednak ta sama. Zawiecha to naprawdę coś innego. Tak tylko podrzucam alternatywę, jako małowackowy neofita 😄 

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Żeby rozwiać wątpliwości 😁 Zrezygnowałem z Japonii a na garaż wjechał Ducati Monster 821 i zakochałem się w Italii od pierwszego kilometra ❤️ 

Moto po jednym właścicielu z Polskiego salonu z małym przebiegiem. Uważam po kilku jazdach że był wart każdej złotówki. W takim razie witam wszystkich Dukatystów z tego forum ! 🙋

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...