Skocz do zawartości

Nowe chińskie motocykle -> 650 ccm od Almotu


cruenzo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie...na wystawie Almot zaprezentował nowości na ten rok.

Junak 650 TR ( http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/tr650/ )

oraz

Junak 650 NK ( http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/nk650/ )

 

Oglądałem tego pierwszego na wystawie motocykli i muszę powiedzieć, że wygląda przyzwoicie pomimo tego, ze widać z bliska jego pochodzenie a konkretnie mam na mysli jakość powłoki lakierniczej, która wydaje mi się lekko odpustowa a plastiki bardzo kruche. Nie mniej jednak, siedzi się na nim wygodnie i gdybym lubił takie motocykle to pewnie bym się nad nim zastanowił. cena 20000 zł...duża i nieduża zarazem. Poza wyglądem interesuje mnie także "jak to jeździ".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet mi się podobają (na fotach)

w końcu Chińczycy zaczęli robić motocykle, które mają jako takie osiągi i jakoś wyglądają

niemniej wg. mnie akceptowalna cena to jakieś 2/3 tego, co zaoferowała firma Almot

 

hehhe - tak na to patrzę - założenia konstrukcyjne nakeda żywcem zerżnięte z er6 :biggrin:

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak patrzę i jeśli to kawałsraki zrobiony do tego po chińsku z chińskich materiałów to mimo stylistyki musiałbym zastanowić się 15 razy zanim to kupię.

 

Ale pomysł mieli lepszy niż sama Yamaha http://www.junak.com.pl/motocykle/podglad/s250/

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie...na wystawie Almot zaprezentował nowości na ten rok.

Junak 650 TR ( http://www.junak.com.../podglad/tr650/ )

oraz

Junak 650 NK ( http://www.junak.com.../podglad/nk650/ )

 

Oglądałem tego pierwszego na wystawie motocykli i muszę powiedzieć, że wygląda przyzwoicie pomimo tego, ze widać z bliska jego pochodzenie a konkretnie mam na mysli jakość powłoki lakierniczej, która wydaje mi się lekko odpustowa a plastiki bardzo kruche. Nie mniej jednak, siedzi się na nim wygodnie i gdybym lubił takie motocykle to pewnie bym się nad nim zastanowił. cena 20000 zł...duża i nieduża zarazem. Poza wyglądem interesuje mnie także "jak to jeździ".

 

Siedzi się wygodnie mówisz...

Ja też sobie na nim usiadłem z ciekawości.

Boczne owiewki ukształtowali tak, że nie można objąć nogami baku ponieważ kolana znajdują się właśnie na tych owiewkach.

Jak dla mnie duża wpadka ergonomiczna.

I uprzedając ew. pytania dodam że nie jestem jakiś niewymiarowy - mam 178 cm i wiem jak się powinno siedzieć prawidłowo na motocyklu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cruenzo mamy więc odmienne odczucia w tej kwestii. Pozostaje nam poczekać na opinie innych i testy.

 

A ja spróbuję pokazać o co mi chodzi...

post-26939-0-22845100-1331067983.jpg

post-26939-0-10378100-1331068164.jpg

post-26939-0-62341100-1331069157.jpg

Wiem, wiem nie mam talentu :biggrin:

 

Po za tym szczegółem przyznam że obydwa nowe modele robią raczej pozytywne wrażenie.

Jestem bardzo ciekawy jak się będą spisywać w eksploatacji i czy się przyjmą na rynku.

Nie to że chce się przesiąść z Kilofazera na Junaka, ale życzę im jak najlepiej.

W końcu wypada kibicować naszym :)

Edytowane przez ptaq_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady z tymi "naszymi". Przeglądając nowości na wystawie moto widziałem Mińska. Pokazali model 250R który wygląda ciapka w ciapkę jak Megelli 250R i założenia konstrukcyjna jak w mordę strzelił chińskie. Nieco już echem odbita sprawa Rometa Division który wygląda z jakiegoś powodu identyko jak jego chiński znajomy. Ja mogę kibicować polskim markom jak się wezmą porządnie za siebie a nie jak powtarzają historię z PRL'u. PRL przynajmniej można usprawiedliwić chamskim udupianiem zbyt kreatywnych inżynierów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem przecież że to chińczyki, ale jednak naklejka jest polska... ;)

 

A tak swoją drogą ciekawe gdzie produkują te naklejki... :biggrin:

 

 

Przyznam się, że mam taką cichą nadzieję (pewnie mało realną), że jak sprzedaż będzie jakoś szła i firma zacznie się rozwijać - to może po trochu zaczną wprowadzać swoje poprawki do tych chińskich konstrukcji bazujące na częściach produkowanych u nas, stopniowo ten udział polskich części i rozwiązań konstrukcyjnych będzie ulegał zwiększeniu... aż może wreszcie kiedyś doczekamy się znów prawdziwie polskiego motocykla.

Ale do tego potrzebny jest kapitał - a od czegoś trzeba zacząć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ptaq -> wiem, o co się tobie rozchodzi. No mi ten motur podszedł. gdyby to była moja bajka to kto wie, kto wie...

ale jak sam napisałeś, poczekajmy na opinie użytkowników. Tez mam nadzieję, że polskie firmy się rozwiną i oby ten sprzęt nie podzielił losu Rometa 400, czyli Lifana LF - 400.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...