Syrek Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 .o jakości oleju nie świadczy napis np.15w40 lub 10w60 itp...(to jest znak w jakich warunkach można stosować dany olej.) tylko to czego nie piszą na bańkach czyli ''wskażnik lepkości'' (im wyższy tym lepszy olej) który mówi jak olej smaruje na zimno i jak na gorąco czy jest płynny na zimno i czy nie stanie się niesmarną wodą na gorącym silniku...........Te dane należy szukać na informacjach technicznych producentów olelów . No,ale akurat to znajdziesz na każdej bańce z olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu2012 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 trochę odkopuje sorki ja w tamtym roku lałem motula 7100 20w50 tak jak zaleca serwis HD zrobiłem ponad 5k km i nie odczułem żadnych nie pożądanych skutków, w tym roku też zalewam ten sam olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 14 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Odświeżam temat oleju , po rozmowie dzisiejszej z mechanikiem. Przestraszył mnie że V-Rod ma specyficzne sprzęgło i użycie innego oleju niż np SYN3 lub zwykły mineralny olej ze specyfikacją pasującą do silinków diesla załatwia powoli okładziny sprzęgła - jak on to określił rozpuszcza je. Olej dla silnika OK ale dla sprzęgła do dupy No i teraz pytanko do znawców tematu - co miał na myśli ten człowiek. czy naprawdę lejąc Motul 7100 20W50 rozpieprzę sprzęgło ? Jeżdżę na nim 4 sezon - po 2 000 km / sezon - na razie nie widzę oznak braku sprzęgła - ale może gość mial rację - prowadzi serwis m.in V-Rodów. Co o tym sądzicie. Proszę o info Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Nie zawracaj sobie glowy opowiesciami mechanika, jezeli lejesz i jest dobrze to czego masz sie bac ?Jak za 20 lat rozpusci tarcze cierne sprzegla to po prostu wymienisz, nieprawdaz ? :).Z moich obserwacji jedyne tarcze na ktore nowoczesne oleje zle dzialaja to tarcze starych klasycznych angoli z lat 60 tychz organiczna okladzina - a na tych przeciez nie jezdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Witam Motul 7100 oraz SYN3 spełniają normę MA i MA2 więc są ok dla sprzęgła.Czyli Motul powinien być ok. Chciałbym się dowiedzieć skąd mechanik ma takie teorie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marnypopi$ Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Chodzi o zapis w instrukcji - podają tam wyraźnie że 2003 Vrod ma mieć olej o specyfikacji API CF,CG, CF-4 - tego Motul nie ma, a ma to Amsoil, SYN3 i oleje do silników Diesla. Cytuj Rozwiązanie głodu i bezrobocia ....? Niech głodni zjedzą bezrobotnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1300 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 Motul ma taki olej, który opisujesz widziałem jego opis i jest ok. Oczywiście jest to minerał.Czytałem na forum w USA też go używali. https://www.motul.com/pl/pl/products/tekma-norma-20w50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjuk Opublikowano 22 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2018 WitamV-ROD VRSC Genuine 20W50 nie ma problemów. Jazda w zimno w upały po całej Europie.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.