Bandzior74 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Witam .Fzs 1000 z roku 2001 .Moto idealne ale jest mały problem ze znalezieniem luzu na postoju.Biegi podczas jazdy wchodzą normalnie przy redukcji też ale aby znaleźć luz nieraz muszę zgasić silnik.Do skrzyni już fachowiec zaglądał zostały wymienione tarcze , nie ma oznak zużycia innych części.Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Sprzęgło wypada wyregulować Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior74 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 no ale jak było sprawdzane i regulowane to co go boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 no ale jak było sprawdzane i regulowane to co go boliRegulowane nie zawsze znaczy wyregulowanea na postoju z 5 czy czwartego biegu zawsze trudno jest szukać luzu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior74 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 nie wiem kto tak robi ja zrzucam biegi i jestem w okolicach luzu, no ale każdy jeździ inaczej .Pytam się bo wkurza mnie takie zachowanie moto,i nie chciałbym żeby coś więcej sie popsuło przez jakąś pierdołę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 nie wiem kto tak robi ja zrzucam biegi i jestem w okolicach luzu, no ale każdy jeździ inaczej .Pytam się bo wkurza mnie takie zachowanie moto,i nie chciałbym żeby coś więcej sie popsuło przez jakąś pierdołę. Poza mlekiem nic się samo nie psuje ale poprzez nerwowe i zbyt mocne szukanie luz masz wielką szansę popsuć ten motocykl Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 (edytowane) W FZS 1000 czasem są problemy z tym, że na ciepłym silniku sprzęgło lekko ciągnie - to znaczy nie do końca rozłącza napęd.Wiadomo że mokre sprzęgło zawsze będzie część napędu przenosić, ale jeżeli będzie to zbyt mocne może to powodować m.innymi właśnie też problemy ze znalezieniem luzu.Postaw motocykl (rozgrzany) na podstawkę centralną, wrzuć jedynkę albo dwójkę wciśnij sprzęgło i zobacz czy koło się kręci nadal.Jeżeli się kręci nadal powinno spokojnie przy wciśniętym sprzęgle (na wolnych obrotach) dać się zatrzymać dotykając podeszwą buta do opony (tylko z głowa żeby ci nogi nie urwało ;) )Jeżeli jest problem z zatrzymaniem koła nawet butem przy wciśniętym sprzęgle - to może właśnie być przyczyną Twoich problemów. Edytowane 3 Marca 2012 przez ptaq_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Bardzo trafna podpowiedź dodam tylko, że jeżeli zbyt mocno ciągnie kołem wypada zmniejszyć minimalnie luz na sprzęgle aby głębiej brało. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior74 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 wielkie dzięki za podpowiedzi w tygodniu sprawdzę i odpiszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Przyczyną ciągnięcia sprzęgła może być wyrobiony kosz, w miejscu gdzie pracują w nim tarcze. Wyrobienia na zabierakach uniemożliwiają swobodne rozsuwanie się tarcz.O jakości oleju nie wspomnę... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Lub lekko zwichrowane stalowe przekładki jeżli sprzęgło było przegrzane, a wymieniono same tarcze cierne.Możesz to sprawdzić układając każdą przekładkę na idealnie płaskiej powierzchni (np. szkle/lustrze) i sprawdzając jaki listek szczelinomierza zmieści się między przekładką a lustrem w miejscach w których ta przekładka będzie najbardziej odstawać. NIe może być tam większej szczeliny niż 0,1 mm (piszę z pamięci bo nie mam przy sobie teraz serwisówki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior74 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Witam.Sprawdziłem i jest tak jak ptaq_ podpowiedział , czyli udało sie zatrzymać koło butem bez problemu ,wniosek ten typ tak ma .Jednakże dowiedziałem sie że wymieniono tylko tarcze cierne bez przekładek. Myślę, że wypadało by wymienić i przekładki , żeby spać spokojnie.Jeszcze raz wielkie dzieki za podpowiedzi.Szerokości i przyczepności może się gdzieś spotkamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Faktycznie fazery coś mają szczególnie te wiekowe, czasami trzeba dobrego wyczucia żeby wypiąć się na luz szczególnie na początku, mnie wypada drugi bieg :) tylko bez straszenia liczę się z zakupem drugiej skrzyni :) ale cóż może to to nie umiejętne zapinanie biegów ? Ale jak ktoś by się wypowiedział to każda rada cenna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaq_ Opublikowano 12 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Mówisz każda rada...Czasem niektórym na nieumiejętne zapinanie dwójki pomaga lekkie obniżenie dźwigni zmiany biegów - wtedy łatwiej jest dobrze wbić bieg.Czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Jak wypada przy wejsciu na obroty to po ptakach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.