mati9714 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 (edytowane) Witam.Mam taki problem z moją cr 80 rok 1999 a wiec motor zimom był rozbierany i w silniku zostało wymienione łożysko tłok miałluz na zamku 0.25 wiec go nie wymieniałem bo dopuszczalny to 0.50 poza tym nie jeździłem tym crossem dużo.A dziś pojechałem sobie pojeździć i jest taka sytuacja że motor na bardzo niskich obrotach i maksymalnych chodzi ok alejadę np. na 4 biegu i obroty takie średnie to co jakiś czas (tak koło 3 sekundy) się dławi i zwalnia i później znowu przyspiesza manetkę gazy trzymam równo. Poza tym za szybko reaguje na gaz chodzi mi o to że dodam trochę gazu np.na 3 biegu a tu od razu maksymalne obroty jak jadę na 6 biegu to niema manetki wduszonej na maksa może trochę powyżej połowy a on ma maksymalne obroty wcześniej tak nie było. W zimę był regulowałem gazik teraz też go regulowałem świeca była zalana jest problem z odpaleniem.Co to może być gdzie mógłby łapać lewe powietrze?Jak zmniejszę dawkę paliwa przenosząc iglice na inny zombek to jest jeszcze większy problem z odpaleniem.Czy może być to też wina oleju?Czy może coś z tłokiem nie tak?Jutro ściągnę cylinder i zmierzę jeszcze raz luz na zamku. Edytowane 29 Lutego 2012 przez mati9714 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Sprawdź sobie czy nie zasysa lewego powietrza przy membranie lub simeringu no i jeszcze możesz sprawdzić czy się linka gazu nie przycina czy chodzi swobodnie jak to nic nie da to bd myśleć dalej tłok raczej odpada jeśli moto ci dobrze pali wiec albo lewe powietrze albo linka się zacina jak sprawdzić czy gdzieś nie zasysa pow polej czymś albo Plakiem pryśnij i wtedy bd wiadomo bo wskoczy na wyższe obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 ok sprawdzę linka się nie zacina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 (edytowane) Mam jeszcze taki problem to zamulanie może być spowodowane napendem?Zauważyłem że raz napend jest napięty a jak przestawię crossa z 1-2m to jest luźny póżniej znowu mocno napięty i tak cały czas była wymieniona przednia zębatka zimom. Edytowane 3 Marca 2012 przez mati9714 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Masz bicie na którejś zębatce. Sprawdź najpierw tylną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Mam jeszcze taki problem to zamulanie może być spowodowane napendem?Zauważyłem że raz napend jest napięty a jak przestawię crossa z 1-2m to jest luźny póżniej znowu mocno napięty i tak cały czas była wymieniona przednia zębatka zimom. Wymień cały zestaw napędowy a "zamulanie" zniknie w cudowny sposób. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Masz bicie na którejś zębatce. Sprawdź najpierw tylną. To nie bicie na zębatce tylko łańcuch skończył żywot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 chciałem wymienić olej w przednim zawieszeniu ale nie wiem jak to zrobić (którą śrubę odkręcić) nie chce nic przestawić olej który mam to Motul 5W fotki http://imageshack.us/photo/my-images/839/dsc07972jk.jpg/ dzisiaj zamontowałem nowy łańcuch i tylną zębatkę przednia prawie nowa( z 6 godz jazdy nie więcej na przedniej zębatce zrobione) i sytuacja ta sama raz łańcuch napięty raz nie co to może być?coś z tylnym kołem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 chciałem wymienić olej w przednim zawieszeniu ale nie wiem jak to zrobić (którą śrubę odkręcić) nie chce nic przestawić olej który mam to Motul 5W fotkihttp://imageshack.us...dsc07972jk.jpg/ dzisiaj zamontowałem nowy łańcuch i tylną zębatkę przednia prawie nowa( z 6 godz jazdy nie więcej na przedniej zębatce zrobione) i sytuacja ta sama raz łańcuch napięty raz nie co to może być?coś z tylnym kołem? I tak ma być jak się nie czyta uważnie :biggrin:czytaj ponownie #6 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Mati dwie bardzo cenne rady które oszczędzą Ci nerwów i pieniędzy oraz pozwolą innym Ciebie lepiej zrozumieć1 : nie spij na polskim2 : oddaj moto do mechanika, bo nie masz bladego pojęcia o tego rodzaju sprzętu (np tłok wymieniasz po max 25 mth nawet jak trzyma wymiar ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9714 Opublikowano 9 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 (edytowane) Napęd już zrobiłem :) jest ok dzięki wszystkim za pomoc. Sprawdzę zobaczę czy są jeszcze te zamulenia. Edytowane 9 Marca 2012 przez mati9714 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.