Skocz do zawartości

Jaka jest pozycja kierowcy na Yamaha r6 i Suzuki gsxr600


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy to prawda że suzuki gsxr600 ma nie zbyt wygodną pozycję siedzenia? Z opini innych dowiedziałem się że chcieli uciekać do innego moto a nadgarstki bolały jak cholera, dopiero po kilku jazdach się przyzwyczaili.

 

Z racji że miałem rok temu zapalenie nadgarstka musze szukać czegoś co nie będzie wymagało ciągłego jego obciążenia (jak w przypadku gsxr)

 

Jak to się ma w innych ścigaczach? Czy tylko gsxr ma takie nachylenie? Jak w przypadku Yamahy r6?

Interesują mnie modele 2002-2003.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze wazny jest tez udzial kierowcy? tzn napiac brzuch i nie klasc calego ciezaru na nadgarstki..?

na sportach zrobilem w ciagu calego zycia ledwo kilkadziesiat km :) ale za to jezdzilo mi sie MEGA wygodnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na fazerku wygodnie siedzisz prawie jak na turystyku, nie musisz sie klasc na baku, a jak chcesz sie powinklowac to dupa do tylu i siedziesz prawie jak na sporcie, jak masz problem z reka to odpusc sporta narazie, taki fazerek ma 98 kuca wiec za sportowa 600 dasz rade sie utrzymac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fazerem nie masz szans się utrzymać za sportowymi 600, chyba, że jesteś na prawdę szybki na zakrętach, a koledzy na sportach już nie. Zrobiłem moze kolo 100km na fazerku i faktycznie siedzisz jak na turystyku, mój Z zdaję się mocno sportowy w porównaniu do fzs. Jeździłem też R6, ale pierwszej generacji, pozycja była w porządku, nie męczyłem się, za to na Daytonie 675 z 2010r nie mogłem wytrzymać dłuższej jazdy, musiałem zapie**alać, bo pozycja była na prawdę ciężka...

Mój profil bikepics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że gsxr najbardziej mi się podoba, jednak nie zalezy mi na tym aby być najszybszym, chciałbym też motor do trasy tylko niestety takie moto jak Fazer, cb 500, bandit, deauville, v-storm, varadero nie podobają mi się zabardzo, no ale cóż jednak na jednego z tych będe musiał się zdecydować, może to i nawet lepiej :)

 

Jakie jeszcze znacie modele turystyków które miały by sportowy wygląd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opini innych dowiedziałem się że chcieli uciekać do innego moto a nadgarstki bolały jak cholera, dopiero po kilku jazdach się przyzwyczaili.

 

Takie tekst automatycznie kwalifikuje jego autora do grupy lamerów, którzy nie potrafią siedzieć na motocyklu sportowym. Proste ręce w łokciach, trzymanie się motocykla rękoma, a nie udami i nogami itd. - szkolne błędy, które potem powielają ściganci na forach, pisząc np. o wyższyści seryjnych owiewek (szyb), które "odciążają" nadgarstki powyżej 120 km/h. Komedia i tyle. Ból pleców to też efekt wtórny trzymania cieżaru na prostych łapach - wszystkie drgania i dziury w jezdni idą prostym "jebem" na plecy kierowcy.

 

Żaden sport nie jest niewygodny, jeżeli się prawidłowo siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cbr f4 to chyba najwygodniejszy ze sportow, a poza tym Vfr jest bardzo przyjemnym motocyklem,

no ciekawe ze fazerkiem nie da sie utrzymac za sportami, dupa do tylu i ogien, mowisz ze przejechales 100 km na fazerku-nawet go wyczuc nie zdazyles i zapewne z jajami przy baku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka że gsxr najbardziej mi się podoba, jednak nie zalezy mi na tym aby być najszybszym, chciałbym też motor do trasy tylko niestety takie moto jak Fazer, cb 500, bandit, deauville, v-storm, varadero nie podobają mi się zabardzo, no ale cóż jednak na jednego z tych będe musiał się zdecydować, może to i nawet lepiej :)

 

Jakie jeszcze znacie modele turystyków które miały by sportowy wygląd?

 

To kup sobie gixera i zmień kierownice na takie z regulacją. Podwyższysz sobie i po problemie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kup sobie gixera i zmień kierownice na takie z regulacją. Podwyższysz sobie i po problemie.

 

Tak. Kierownica załatwiona, jednak silnik dalej jest szlifierką, która jest wyżyłowana i zaczyna normalną pracę dopiero na 120-140km/h. Te moto lubi po prostu duże obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...