kaprawiec Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam,Czy to prawda że suzuki gsxr600 ma nie zbyt wygodną pozycję siedzenia? Z opini innych dowiedziałem się że chcieli uciekać do innego moto a nadgarstki bolały jak cholera, dopiero po kilku jazdach się przyzwyczaili. Z racji że miałem rok temu zapalenie nadgarstka musze szukać czegoś co nie będzie wymagało ciągłego jego obciążenia (jak w przypadku gsxr) Jak to się ma w innych ścigaczach? Czy tylko gsxr ma takie nachylenie? Jak w przypadku Yamahy r6?Interesują mnie modele 2002-2003. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 ze sportow to chba tylko cbr 600 ma jako taka wygodna pozycje, a nadgarstki bola bo zamiast kolanami trzymaja sie kierownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaprawiec Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 na Twoim fazerku jak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 a moze wazny jest tez udzial kierowcy? tzn napiac brzuch i nie klasc calego ciezaru na nadgarstki..?na sportach zrobilem w ciagu calego zycia ledwo kilkadziesiat km :) ale za to jezdzilo mi sie MEGA wygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 na fazerku wygodnie siedzisz prawie jak na turystyku, nie musisz sie klasc na baku, a jak chcesz sie powinklowac to dupa do tylu i siedziesz prawie jak na sporcie, jak masz problem z reka to odpusc sporta narazie, taki fazerek ma 98 kuca wiec za sportowa 600 dasz rade sie utrzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Fazerem nie masz szans się utrzymać za sportowymi 600, chyba, że jesteś na prawdę szybki na zakrętach, a koledzy na sportach już nie. Zrobiłem moze kolo 100km na fazerku i faktycznie siedzisz jak na turystyku, mój Z zdaję się mocno sportowy w porównaniu do fzs. Jeździłem też R6, ale pierwszej generacji, pozycja była w porządku, nie męczyłem się, za to na Daytonie 675 z 2010r nie mogłem wytrzymać dłuższej jazdy, musiałem zapie**alać, bo pozycja była na prawdę ciężka... Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaprawiec Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Prawda jest taka że gsxr najbardziej mi się podoba, jednak nie zalezy mi na tym aby być najszybszym, chciałbym też motor do trasy tylko niestety takie moto jak Fazer, cb 500, bandit, deauville, v-storm, varadero nie podobają mi się zabardzo, no ale cóż jednak na jednego z tych będe musiał się zdecydować, może to i nawet lepiej :) Jakie jeszcze znacie modele turystyków które miały by sportowy wygląd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Z opini innych dowiedziałem się że chcieli uciekać do innego moto a nadgarstki bolały jak cholera, dopiero po kilku jazdach się przyzwyczaili. Takie tekst automatycznie kwalifikuje jego autora do grupy lamerów, którzy nie potrafią siedzieć na motocyklu sportowym. Proste ręce w łokciach, trzymanie się motocykla rękoma, a nie udami i nogami itd. - szkolne błędy, które potem powielają ściganci na forach, pisząc np. o wyższyści seryjnych owiewek (szyb), które "odciążają" nadgarstki powyżej 120 km/h. Komedia i tyle. Ból pleców to też efekt wtórny trzymania cieżaru na prostych łapach - wszystkie drgania i dziury w jezdni idą prostym "jebem" na plecy kierowcy. Żaden sport nie jest niewygodny, jeżeli się prawidłowo siedzi. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Nie przesadzaj... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Jakie jeszcze znacie modele turystyków które miały by sportowy wygląd?VFR? Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitersky Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Napisał tak, bo nie jeździł supersportem. :smile:Ja siedzę poprawnie, a po 300km umieram ze zmęczenia.dupa odpada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 cbr f4 to chyba najwygodniejszy ze sportow, a poza tym Vfr jest bardzo przyjemnym motocyklem,no ciekawe ze fazerkiem nie da sie utrzymac za sportami, dupa do tylu i ogien, mowisz ze przejechales 100 km na fazerku-nawet go wyczuc nie zdazyles i zapewne z jajami przy baku :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Prawda jest taka że gsxr najbardziej mi się podoba, jednak nie zalezy mi na tym aby być najszybszym, chciałbym też motor do trasy tylko niestety takie moto jak Fazer, cb 500, bandit, deauville, v-storm, varadero nie podobają mi się zabardzo, no ale cóż jednak na jednego z tych będe musiał się zdecydować, może to i nawet lepiej :) Jakie jeszcze znacie modele turystyków które miały by sportowy wygląd? To kup sobie gixera i zmień kierownice na takie z regulacją. Podwyższysz sobie i po problemie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaprawiec Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 To kup sobie gixera i zmień kierownice na takie z regulacją. Podwyższysz sobie i po problemie. Tak. Kierownica załatwiona, jednak silnik dalej jest szlifierką, która jest wyżyłowana i zaczyna normalną pracę dopiero na 120-140km/h. Te moto lubi po prostu duże obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Ty chyba sam nie wiesz czego chcesz. W takim razie ja nie pomogę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.