junks10 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 Motorek czeka na nowe chromy, a to niestety trwa :banghead: Jeżeli chodzi o brak z fazowania denka tłoka to nie będzie z tym problemu, nad tłokiem jest miejsca od groma ;)Przewężenie w cylindrze jest i nie ma sensu się nad nim rozpisywać, po prostu trzeba będzie delikatnie docierać silnik. Najlepsza maszyna we wsi nie jest jednak doskonała :biggrin: Dodatkowo okazało się że średnica dorobionego sworznia też jest inna niż w oryginale -na szczęście większa.Gdybym miał blisko do tego Milanówka to bym odwiedził tego "majstra" i z nim pogadał, a tak pozostaje mi się cieszyć że cylinder w ogóle wrócił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Będzie dobrze. Współczesne oleje ułatwią eksploatację maszyny. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 I jak? Lata? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junks10 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 W końcu doszedłem do etapu odpalania Terrota, początkowo był oporny ale się udało :biggrin: Niestety cylinder bez honowania to wielka lipa i nie polecam tego nikomu. Mimo iż przy składaniu silnika wszystko było smarowane olejem to i tak tarcie tłok-cylinder przy pierwszych próbach odpalenia było bardzo duże. Dowodem może być olej który zlałem po dwóch minutach pracy silnika - prawdziwa srebrzanka :banghead: . Teraz silnik ma 15 minut pracy na postoju za sobą i jest coraz lepiej, łatwiej jest go odpalić no i powoli wszystko zaczyna się docierać. Oczywiście benzyna z olejem 1:50 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Też szukam podobnej usługi, gdzie dorabiacie tłoki żeby nie było lipy? Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wochu2 Opublikowano 5 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2013 Ja na temat tej firmy LEGRA mogę się wypowiedzieć jedynie negatywnie. Wysłałem cylinder i tłok do skutera hondy sh 150, żeby rzekomy majster zrobił szlif cylindra i dorobił tłok. Czekałem ponad miesiąc. W końcu przysłał dorobiony tłok. Na orginale były dwa pierścienie tłoczące plus olejowy składający się z dwóch cienkich pierścieni i jednego takiego falowanego. Tłok, który dorobił majster miał tylko dwa pierścienie olejowy i tłoczący. Po złożeniu skutera moje zdziwienie było wielkie bo skuter kopcił niemożliwie i brał oleju tyle co paliwa. Dzwoniłem do gościa a on, że to jest niemożliwe, że on coś źle zrobił bo jest profesjonalistą i że mam sprawdzić uszczelniacze zaworowe itp. Sprawdziłem co się dało tylko sam nie wiem po co, bo stary tłok z porysowanym makabrycznie cylindrem nie dawał takiego efektu kopcenia i brania oleju jak profesjonalnie dorobiony LEGRY. W dodatku nie odesłał mi starego tłoka na którym miałem orginalne nowe pierścienie hondy. Pisałem mailowo, żeby mi odesłał, ale bez skutku. Moja rada taka dla ludzi, którzy chcą się bawić w dorabianie takich części wymagających precyzji. Lepiej stracić więcej pieniędzy,kupić orginał lub włoski zamiennik i po pierwszym złożeniu motocykla cieszyć się z jazdy niż wierzyć w Polską precyzje. Takie tłoki to koleś może robić do dwusuwów typu KOMAR, WSK, bo ten oleju nie weźmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 cześć Panowie posiadam Gilerę GFR 125 2T. Cylinder mam na tulei żeliwnej. Tłok ma za duży już luz i słaba jest kompresja. Mam problem ze znalezieniem nadmiarowego tłoka. Ma ktoś jakiś namiar na firmę gdzie mogę dostać taki tłok z pierścieniami? Po komentarzach wyżej niespecjalnie chcę wysyłać do Milanówka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.