Paweł Szarowski Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 siema, tak se dopiero siadlem i przegladam serwosowke od mojego niedawno nabylego moto k1 1000 i podnioslo mi sie nieco tetno juz po kilku stronach ale do rzeczy. Chodzi o tematy w serwisowce "fi system/intake system/ exhaust system" przegalad fi- ładnie ladnie, aira...tez fajnie, dochodze do kartek o exhaust i widze czarna magie!! mowie sobie pewnie nie ten model albo cos, a tu jakies bajdy niestworzone oto foto http://w747.wrzuta.pl/obraz/5ULLbe9XfaJ/040104_184025 tlumik z jakimis linkami do otwierania przepustnicy, ktora steruje pewnie komputerek, (potem sie dowiem dokladnie jak to dziala) nie rozbieralem moto zabardzo, jedynie plug do pomalowania i na tym konczyly sie moje ogledziny podwozia, ale rurami wydechowymi sie bawilem i na koncu przed tlumikiem jak na foto widzialem ze jest tak takie cos z stylu przepustnicy, ale nic od niej nie wychodzilo, zadnych linek itd. teraz juz wiem ze powinny od niech wychodzi 2 linki... Czyzby to ktos zdemontowal? czesto to ulega awarii? moze jakos wplywa to na ekonomie i dynamike jazdy? co sie na tym zyskuje a co traci gdy ten system jest wylaczony, moto sie dlawi? czekam na wasze podpowiedzi bo jak nie to nie zaczynam sezonu bez zrobienia tego "szczególu" okolo 100km zrobilem a jako ze to moje pierwsze takie mocne moto to nie czulem zadnych niepokojacych objawow zmniejszenia" posluszenstwa maszyny" (wczesniej olejak 750) pozdrawiam motocyklistow :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ktoś wywalił u ciebie exup. Przepustnicę w wydechu zostawia się na pełnym otwarciu. Można jeździć, motór straci minimalnie dół. Co do awarii to w przypadku zapieczenia się przepustnicy sypią się plastikowe zębatki w silniczku exup, nikomu nie chcę się tego robić bo koszta duże, a motór bez tego spokojnie sobie radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 A co za problem dorobić sobie takie zębatki, chociażby z mosiądzu? I spokoj na wieki. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 W stanach niektóre serwisy suzuki na pytanie o naprawę Excva odpowiadają "Not worth our time, or your money". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 czy przepustnica jest standardowo otwarta ? zaciagnac ja i zostawic czy sie tym wogole nie bawic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 (edytowane) Jak koń dobrze powozi to jest otwarta. Jak nie jesteś pewien to zrzuć komin i zobacz. Edytowane 18 Lutego 2012 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 jutro z rana dam znac, zajrze pod rame jakich czeci brakuje do tego, orientujesz sie pepesz ile to kosztuje - jakby braklo linek + tych silowniczkow czy co tym steruje...?? - przepustnica otwarta na oscież, sama sprezyna prze ja do takiego polozenia, +dodatkoowo fabrycznie zaspawane sruby mocujace matylek przepustnicy, linek i modulu brak, co tu zrobic zeby? chcialbym miec pelnowartosciowego gixera, a nie ze tu troche brak, tam czegos nie ma itd..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Szukaj w takim razie na alledrogo bo za nówki zabulisz. Najlepiej wypytuj tych co sprzedają całe gixery na części. Do tego nie wiadomo w jakim stanie kupisz używkę. Generalnie odradzam bo to kosztowna i upierdliwa zachcianka. Sam nowy silniczek w stanach kosztuje 350 dolców. Rura (nowa) w którą jest wkomponowany zawór w wydechu to w zależności od wersji 250 lub 570 dolarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 19 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 wiez ze silniczki sa drogie, ale trafiaja sie bolki co opylaja to cenowo na poziomie zuzytych opon..poszperam troche ten caly exup to araryjny osprzet czy tak ktos mogl go wyrzucic bo cos tam..? co najczesciej sie w tym psuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 pisałem o tym na początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 (edytowane) koniecznie musi byc od 1000? przeplyw ilosci spalin przez komin w innych modelach jak 600 ma sie jakos do 1000? mialbym 3x wieksze szanse na znalezienie tego bajeru:P tu jest pewien temacik z jakiegos forum gdzie dyskutuja na potrzebie posiadania exupa http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=7254&start=0 generalnie tak jak pepesz pisales o zakresie dolnych obrotow i tu mam dylemat albo zakupic lepszy tlumik i dopracowac to regulacja i nowa mapa,zeby popawic dolny zakres, albo poprostu glowic sie i szukac tego systemu, chcialbym moto w oryginale, i dajace wiecej sily w dole Edytowane 20 Lutego 2012 przez Paweł Szarowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 No to pozostaje życzyć powodzenia. Sam silniczek jest taki sam w 750. 600tki nie miały jeszcze tego dziadostwa. Jak ci mało momentu w starszym litrowym giksie to nie mam pytań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 raczej chodzi mi o moto w stanie jakim fabryka wypuscila niz walka o moc, poszukam miedzy dawcami, moze ktos sie znajdzie malo ogarniety i wywali mi silniczek za grosze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 raczej chodzi mi o moto w stanie jakim fabryka wypuscila niz walka o moc Sztuka dla sztuki. Jest powód dla którego ludzie wywalają to dziadostwo. Jak Ci się zepsuje to zrozumiesz dlaczego. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 albo zakupic lepszy tlumik i dopracowac to regulacja i nowa mapa,zeby popawic dolny zakres, albo poprostu glowic sie i szukac tego systemu, chcialbym moto w oryginale, i dajace wiecej sily w dolek1-4 ma dol ze dupe urywa , jak Ci malo sobie zmien zebatki i ustaw A/F dozuc TRE to z pasazerem niebojezdzisz bo plery , ja latalem z bez z otwartym zaworem , Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.