maxiorski Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Pilnie potrzebuje rady:Od niedawna jestem posiadaczem wr450 z 2003r, motocykl został przywieziony z Anglii i był zblokowany, na daną chwilę zmieniłem wydech na akcesoryjny, oraz wyciąłem dodatkowy wlot w obudowie filtra powietrza (w miejscu w którym przewiduje producent), zdjąłem blokadę przepustnicy. Defekt motocykla jest taki że:1. ciężko odpala jednak gdy opuszcze mu obroty na minimum to wtedy odpala bez problemu na ssaniu, lecz po odpaleniu trzeba znów podkręcić obroty bo gdy się zagrzeje i wcisnę ssanie to gaśnie (zbyt małe obroty). Gdy na pracującym i rozgrzanym silniku ustawię obroty tak aby chodził normalnie to po zgaszeniu motocykla nie odpali, więc znów muszę opuszczać obroty żeby go zapalić i tak w kółko (trochę to zakręcone). Ponadto jak odpali to mam "dziure w gazie" a z rury wali ogniem jak nie wiem co.... Więc zajrzałem do gaźnika i trochę zdziwił mnie układ dysz: dysza główna jest 162 (manual przewiduje do 170), dysza wolnych obrotów 65(manual przewiduje do 50) - czy to może być problemem w/w przypadłości? może ktoś wie jakie dysze założyć?2. drugi problem to taki, że w silniku słychać delikatne stukanie, wzrasta ono wraz z obrotami i wydaje mi się że wydobywa się spod prawego dekla - takie metaliczne dzwonienie. nadmienię że zawory i cala reszta jest ok, moto jest od znajomego i ma przejechane 2200km tylko problem że za wiele on przy niej nie robił...czy przy tym przebiegu to dzonienie może być objawem padania korby?Jeśli ktoś ma podpowiedź co dolega mojej WR to proszę o pomoc, bo już przez nią spać nie mogę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 1.Załóż takie jak manual podaje. Jaki kolor ma świeca? Jeśli jest to jasny kolor to masz zbyt ubogą mieszankę(też czasami wali w wydech wtedy). Iglicę masz ustawioną jak trzeba? 2.Jeśli jesteś 100% pewien przebiegu i sposobu uzytkowania(czy nie pałowana na zimnym, czy olej zmieniany?) to nie moze to byc korbowód. Prędzej łańcuszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiorski Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 świecy jeszcze nie lukałem, w tym tyg. mam dostać dysze( 170 główna i 48 wolnych obrotów) więc zobacze czy coś pomoże, szczerze to nigdy nie miałem styczności z mechaniką enduro i nie wiem za bardzo jak to zestroić,ale w tym temacie poprosze jakiegoś mechanika. Co do przebiegu to na bank jest oryginalny, raczej motocykl katowany nie był świadczy o tym choćby jego zablokowanie, zawory są jak nowe jeszcze nie wymagają żadnej regulacji. Tylko to stukanie naprawdę nie daje mi spokoju.... mam zamiar jutro luknąć do sprzegła - mogło się tam coś rozkręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 a gdy wciskasz sprzęgło to hałas się zmienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiorski Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 powiem Ci że właśnie nie, cały czas jest tak samo czy wciśnięte czy nie, tylko chwilami tak jakby nie wysprzęglało do końca.... na środe zamówiłem u kolegi ogrzewany garaż więc spróbuje zdjąć prawy dekiel. a co do łańcuszka to nawet załozyem nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Łożyska na wałku wyrównoważającym albo rozklekotany kosz. W pierwszym wypadku rozbiórka silnika, w drugim mniej roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Do pełnego odblokowania Wr będziesz potrzebował jeszcze igilice jeśli nie jest zmieniona, "grey wire mod" też już robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiorski Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 jutro zajrze do kosza, jeśli nie tam wina to bede szukał głębiej... iglica też ma być w zestawie więc również ją wymienie. a co do "szarego kabelka" to go nie usuwałem ale słysząłem że różnica jest spora> patryk wiesz dokładnie w którym miejscu jest ten przewód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 http://www.yamaha-forum.net/forum/showthread.php?t=6703 < tutaj masz grey wire mod, a do pełnego szczęscia polecam też zastosowanie ustawień rozrządu od YZ-F czyli opóźnienie wałka wydechowego o jeden ząbek w stosunku do standartowego ustawienia, daje to troche więcej mocy, nadaje większej elastyczności i agresywności silnikowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiorski Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 (edytowane) no w końcu dzięki rysunkowi wiem gdzie to jest :biggrin: wielkie dzięki Edytowane 14 Lutego 2012 przez maxiorski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 sprawdz przepustnice gaznika i slynna blaszke Keihina FCR Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiorski Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 właśmie zakończyłem składanie WR i okazało się że luźne są nity na koszu sprzęgłowym - więc je poprawiłem i jest ok:) do tego przeciąłem "szary kabelek" i podłączyłem go pod oddzielny włącznik - efekt taki, że moto wkręca się na obroty bez problemu, bez problemu odpala i nie wali w rurę:) także opłacało się zajrzec do środka. zauwazyłem tylko luz na zębatce która przekazuje na sprzęgło- to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) Luz tzn ? Edytowane 15 Lutego 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiorski Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 zębatka osadzona jest na frezach i ma tak około 3-4mm w jedną i drugą strone luz, nie jest ona dokręcana tylko jest zabezpieczona żle się wysłowiłem, bo chodzi o tą zębatke od strony kopki....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Jeśli luz po-osiowy to tak ma być Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.