V12 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Witamw Cbr F3 na 6 ssacych mam luz 0.10 mm (listek 0, 10 wchodzi 0,15 juz nie ) przed tamtym sezonem było tak samo ale olałem sprawe teraz mam rozebrany moto i dobry dostęp i nie wiem czy robić. Bo do tego celu bym musiał zakupic klucz dyna który jest drogi a przyda mi sie tylko do tegopozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 W pierwszej kolejności kup szczelinomierz z listkami co 0.01 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 (edytowane) dobra to napisze inaczej na dwóch zaworach jest na pewno 0,10 według serwisówki za mało ale czy na rozgrzanym silniku spowoduje to podparcie zaworów?? Edytowane 10 Lutego 2012 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Nie rozumiesz. Możesz tam mieć luz 0.13 albo 0.14 czyli w normie, ale nie jesteś w stanie tego sprawdzić. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 niestety nie mamy wróżki na etacie ale jeżeli masz dane tych luzów o ile dobrze pamiętam 0.13-0.19 to znaczy że masz za ciasne ale to Twój motocykl i sam musisz zdecydować.Osobiście staram się ingerować w luzy nawet jak jeden zawór ma 0.13 a drugi 0.19 na tym samym cylindrze mimo, że są w granicach tolerancji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 (edytowane) Nie rozumiesz. Możesz tam mieć luz 0.13 albo 0.14 czyli w normie, ale nie jesteś w stanie tego sprawdzić.Rozumiem co masz na mysli tylko jesli 0,10 wchodzi z wyczuwalnym oprem to cos świadczyPanie Piotrze tez tak mysle ze nie będe ruszał bo przed tamtym sezonem tez tak było i po 8 tys nic sie nie zmieniłoA zawór sie chyba nie podpiera bo pali zawsze zimny ciepły na wszystkie garkipozdr Edytowane 10 Lutego 2012 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.