emil1005 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Szukam zestawu kluczy koronkowych do demontażu wahacza itp. Konkretnie coś takiego http://www.marek-sklep.com.pl/userdata/gfx/029a38cc8c41e4102b4b30b29d0c237f.jpgOrientuje się ktoś gdzie to dostane? Znalazłem to tylko w jednym sklepie internetowym ale cena 80zł za jedną nasadkę trochę mnie odstraszyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Szukam zestawu kluczy koronkowych do demontażu wahacza itp. Konkretnie coś takiego http://www.marek-skl...0b29d0c237f.jpgOrientuje się ktoś gdzie to dostane? Znalazłem to tylko w jednym sklepie internetowym ale cena 80zł za jedną nasadkę trochę mnie odstraszyła. Napisz do nich podanie z uzasadnieniem to może wyślą Ci darmo :biggrin:albo ciesz się że tak tanio bo oryginalny serwisowy to wielokrotność tej kwoty Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Dziękuje za pomoc. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 niezamaco :biggrin:Ps. mając zdolności manualne można sobie samemu zrobić taki klucz z nasadki podobnego rozmiaru ale to żmudna robota z dopasowaniem tych 4rech wypustów Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Nie potrzeba wcale czterech. :wink: Ostatnio to przerabiałem w swojej cbr i spokojnie wystarczą dwa wypusty. Poszukaj w garazu jakiejś niepotrzebnej nasadki w odpowiednim rozmiarze, wytnij szlifierą dwie wypustki i masz kase w kieszeni i nasadke koronkową w ręku. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 11 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2012 Tnij na spokojnie bez przegrzewania metalu.Cienka tarczka do cięcia do kątówki a resztę można i pilnikiem .Jak ktoś warsztaty zaczynał od budowy młotka to spokojnie da radę :D Możesz poszukać sobie np takiej multi szlifierki wczoraj w lidlu widziałem za ok 90 zet .wszystkie graty miała którymi całość zrobisz mechanicznie /jeśli nie padnie jak to czasem z marketowymi gratami bywa / Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maro3 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Na jednorazową naprawę to pożycz, chyba że to ma stanowić wyposażenie warsztatu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 nie wiem jaka to srednica ale ja takie cos dorabialem ze sworznia tlokowego wycinajac szlifierka tarcza do ciecia a na koncu sworznia zaszlifowalem na klucz i pasi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.