Skocz do zawartości

CBR 600 F4 nie odpala -gaźniki zalewają


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bez przesady, od samego kręcenia rozrusznikiem aż tyle beny nie pójdzie do oleju, żeby zatrzeć panewki, co innego jak ktoś jeździ na 3 garach przez długi czas, ale od kręcenia to nie.

 

Zapamiętaj, że silnik motocykla to nie Pismo Święte i nie podlega tego typu dyskusjom.

Benzyna już tam jest w oleju.

Uruchamianie tego silnika na siłę skończy się bardzo źle ale z drugiej strony to i dobrze dla mechaników którzy po takiej partyzantce będą mieli okazje sporo zarobić :biggrin:

Kolejny raz napiszę:

Piekarz piecze chleb

Szewc naprawia buty

itd........

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja piszę na podstawie własnych doświadczeń. Też kiedyś długo walczyłem z moto bo nie chciał odpalić i nakręciłem się rozrusznikiem duuużo, trzeba było podpiąć aku samochodowe bo to od moto się rozładowało, i nic się nie zatarło.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja piszę na podstawie własnych doświadczeń. Też kiedyś długo walczyłem z moto bo nie chciał odpalić i nakręciłem się rozrusznikiem duuużo, trzeba było podpiąć aku samochodowe bo to od moto się rozładowało, i nic się nie zatarło.

 

I to się nazywa DRUCIARSTWO ponieważ chcąc na siłę odpalić silnik ryzykowałeś uszkodzeniem regulatora napięcia, modułu zapłonowego, rozrusznika lub uzwojenia alternatora. Masz dużo szczęścia, że nic się nie stało ale kiedyś to szczęście Cię opuści i co wtedy?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie podpinałem moto do auta tylko aku od auta było luzem.

i myślisz, że w ten sposób nie ryzykowałeś podpinając akumulator o kilkakrotnie większej pojemności?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i ja wtrącę trochę swojego pojemność aku niema tu akurat żadnego wpływu ,rozrusznik pobiera tyle samo prądu przy aku motocyklowym jak i samochodowym. Bo to są aku o tym samym napięciu(problem by byl gdyby wstawił np 24V). Na aku samochodowym jesteś w stanie dłużej kręcić. Dlatego z aku się nie zgodzę ze coś by mogło paść.

 

 

Ps jestem nowy na forum dlatego chciałem się przywitać.

Posiadam 2 motocykle

Kawasaki ZZR 1100 i GSX750F narazie nic zlego z nimi nie dzieje i mam nadzieje ze będę służył wam jakoś pomocą opierając się na swoim doświadczeniu :)

 

Pozdrawiam

Piotr

Edytowane przez piter2323
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i myślisz, że w ten sposób nie ryzykowałeś podpinając akumulator o kilkakrotnie większej pojemności?

 

Motocykl pobiera tylko tyle prądu ile potrzebuje.

 

Dobra, ja już nie spamuję bo nie o tym temat. Można tą naszą małą wymianę zdań wykasować :).

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

miałem dzisiaj ten sam problem. Benzyna lała się w gaźniki i coś syczało. Sprawdź czy nie masz zamienionych wężyków cisnieniowych. Ten, który wychodzi z głowicy musi być założony na obudowę filtra a ten który wychodzi z takiego silniczka ma być założony na gaźniki. Miałem identyczne objawy i zrobiłem w ciągu 15 minut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...