Limo Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Zadna firma nie sprawdzi Ci technicznegoi zmeczenia metalu czy mikropekniec. :crossy: Dlatego po parkingówce również należy moto zezłomować i kupić drugie :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Mysle tak naprawie sprzedam i kupie drugie, a obawy moje sa zwizane tym ze uderzenie bylo nad kolem a pod dolna polka moto trafilo centralnie w slupek barierki a to nic dobrego nie wrozy. Najbardziej szkoda mi ciuchow bo dostalem z BMW i naprawde byly super. Co do planow kolezanek i kolegow na wyjazd na mugello to bilety sa dostepne od 20 stycznia na tiketone.it i moze cie zalozyc nowy temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 No może nauczysz się rozsądku :D A ciuchy skoro naprawdę super to czemu nie przetrwały jednego szlifa? Ile jechałeś? I tak jak wszyscy pisali, ważne, że Ty jesteś cały. Piórko, dejwid może zabierzecie Yeupa?? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Robert73-okolice Gardy również zlodowaciałe :) Temperatura w nocy dochodzi do 12-13 stopni poniżej zera.Mi jednak nie będzie dane już jeździć po włoskiej ziemi. Tak się złożyło, że postanowiłem wracać do Polski i własnie oglądam śnieg za oknem :angry:A Italia może latem? Mam nadzieję...Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Dlatego po parkingówce również należy moto zezłomować i kupić drugie :D Ty lepiej czytaj ze zrozmieniem, po parkingowce nie ida ani polki ani lagi :icon_razz: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Oj niejeden sie zdziwił jak mu półka się pogieła od gleby przy 20km/h Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Ty lepiej czytaj ze zrozmieniem, po parkingowce nie ida ani polki ani lagi :icon_razz: :crossy: Ale nikt Ci nie zagwarantuje że nie ma technicznego zmęczenia materiału albo mikropęknięć :P Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Rany, nie przerażajcie mnie. Mi po szlifie, który zaliczyłam przy prędkości ok. 70 km/h, nawet do głowy nie przyszło, żeby sprawdzać półkę czy ramę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Rany, nie przerażajcie mnie. Mi po szlifie, który zaliczyłam przy prędkości ok. 70 km/h, nawet do głowy nie przyszło, żeby sprawdzać półkę czy ramę. N ie przejmuj sie, jek bedziesz nastepnym razem szla na przeswietlenie pluc i do ginekologa to wezmiesz moto ze soba, zrobia mu rentgrna ramy i ultraszal - wszystko za jdenym razem i w tych samych kosztach :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 (edytowane) Rany, nie przerażajcie mnie. Mi po szlifie, który zaliczyłam przy prędkości ok. 70 km/h, nawet do głowy nie przyszło, żeby sprawdzać półkę czy ramę. No widzisz, a tu nawet po parkingówce trzeba jechać na geometrię ;) Edytowane 9 Lutego 2012 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 No to na to prześwietlenie i do ginekologa oprócz motonga wezmę jeszcze inżyniera od telemetrii, coby prawidłowo zinterpretował wyniki badań :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Kolega Limo sobie żartuje, a Wy to wszystko tak na serio ... :blink: :laugh: A do wątkotwórcy: dobrze, że nic gorszego Cię nie spotkało.Jak widać i w "ciepłych" krajach na lodzie można się przejechać :) Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Kolega Limo sobie żartuje, a Wy to wszystko tak na serio ... :blink: :laugh: No nie żartuj :icon_razz: :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza-s Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Dzis jak co dzien rano w drodze do pracy od roku trasa ta sama i co gleba. Na zakrecie pojawilo sie troszke lodu nawet nie wiem w jaki sposob sie tu znalazl, droga wyglada na czysto i wczoraj tez tak bylo. Nic moto sie polozylo a ja razem z nim, dobrze ze nie jechalo nic z przeciwka. Szlif na druga strone i perkowanie na barierce ochronnej. Moto to skrzywione lagi i cala prawa strona calkiem przetarta. Ja natomiast doslownie NIC tylko ciuchy poszly sie .... Tyle. Powiem tylko tyle ze zdradzila mnie rutyna i wina tylko wylacznie moja.Wiec uwazajcie na siebie zwlaszcza teraz w tych warunkach bo jak widac nic nie da sie przewidziec.Pozdrawiam. Roberto, współczuję ... i dobrze że "tylko tyle" ... Ps: Ponieważ taka sytuacja może się na trasie zdarzyć, a wiadomo że GTR do tego służy :biggrin: , to może podziel się info jak mocne są uszkodzenia w motocyklu przy takim "standartowym" szlifie ... no bo wiesz sam... duże ciężkie i lot's of plastikos ... zawsze byłem ciekaw jakości tych plastików i czy po takim "standartowym" szlifie sprzęt nie wygląda jak po wjechaniu na minę przeciwpancerną. Z góry dzięki za info ... Cytuj Klub Anonimowych Piratów Drogowych Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert73 Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Jezeli chodzi o koszty to jeszcze nic nie wiadomo, beda rozbierac moto po niedzieli potem sie ma pojawic rzeczoznawca i wyceni. Moto nie wyglada strasznie urwany prawy kufer, zlamane lusterko, dzwignia hamulca i gaz nie odbija, centralny kufer odpadl i sie porysowal, bok prawy przytarty podnozek no i te lagi nie sa zbyt mocno wygiete ale widac odziwo blotnik przedni lampa i cala deska na swoim miejscu. I jak sie patrzy z lewej strony to moto wyglada na nietkniete.Wczoraj odebralem moto zastepcze, czyli malaguti 250 i musze powiedziec ze nawet fajna zabawka na autostradzie lecialem cale 150 i to mozna powiedziec ze przy takiej predkosci pelen komfort ale brak mu przyspieszenia a najciekawsze jest to ze poraz pierwszy nie zmarzly mi nogi ma kocyk fajna to rzecz.Tyle wracam troszke popracowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.