Skocz do zawartości

sv 1000 power commander, jak zestroić?


lewar84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tzn. czego nie rozumiesz? Masz podłączony power commander, teraz podłączasz specjalny kabelek do PC3 i komputera stacjonarnego albo laptopa. Następnie wgrywasz odpowiednią mapę dedykowaną do Twojego motocykla pod wydechy i fltr powietrza, który posiadasz, ściągniętą wcześniej ze strony producenta albo gdy jesteś bardziej ambitny jedziesz na hamownię i tworzysz własną mapę. :)

76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie musi nigdzie jechać i "regulować". Chyba, że jest aż tak ambitny. ;) Generalnie, mapy, które znajdują się na stronie producenta są wystarczające. Bynajmniej ja odczułem różnice w swojej cbr.

 

Choć wiadomo, że najlepsze ustawienie otrzyma się na hamowni, specjalizującej się w takich urządzeniach tuningowych.

76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem gotowe mapy od PC to tylko "łatka". Każdy silnik ma inna charakterystykę i nie można tego uogólniać. Każdy potrzebuje indywidualnej regulacji, głupi mały zadzior w kanale dolotowym czy inaczej zakrzywiony wężyk od paliwa może powodować różnicę, a co dopiero zmiana map zapłonu.

Brat jak wrzucił właśnie standardową mapę do 600RR pod wydechy bodajże Two Brothers i filtr K&M było okej, ale po wizycie na hamowni było o wiele lepiej, zmiana charakterystyki niższych obrotów i średnich.

 

 

Jedź na hamownie.

icon5.png

 

KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są firmy które chętnie "wynajmą" na jakiś czas hamowanie. Wtedy kolega siądzie z laptopem, i pod warunkiem że ma wiedzę fajnie sobie motocykl zestroi. Indywidualne strojenie jest sporo lepsze od "gotowców" Osobiście mam doświadczenia z chiptuningiem silników diesla i wiem ile tam można wskórać, ale myślę że z wolnossącą benzyną jest podobnie (oczywiście poza tą różnicą że w samochodowym dieslu można dodać sporo KM i Nm a w silniku moto, można fajnie ukształtować charakterystykę) Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...