lewar84 Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam,w zeszłym roku nabyłem SV 1000S na kominach microna. W grudniu nabyłem power comandera III (300 zl), i pojawia sie pytanie jak to wszystko razem zgrać?pc jest okablowany sa wszystkie kostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Tzn. czego nie rozumiesz? Masz podłączony power commander, teraz podłączasz specjalny kabelek do PC3 i komputera stacjonarnego albo laptopa. Następnie wgrywasz odpowiednią mapę dedykowaną do Twojego motocykla pod wydechy i fltr powietrza, który posiadasz, ściągniętą wcześniej ze strony producenta albo gdy jesteś bardziej ambitny jedziesz na hamownię i tworzysz własną mapę. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 jedziesz do np polandposition lub dynotecha robia ci regulacje na hamowni i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Ale nie musi nigdzie jechać i "regulować". Chyba, że jest aż tak ambitny. ;) Generalnie, mapy, które znajdują się na stronie producenta są wystarczające. Bynajmniej ja odczułem różnice w swojej cbr. Choć wiadomo, że najlepsze ustawienie otrzyma się na hamowni, specjalizującej się w takich urządzeniach tuningowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Moim skromnym zdaniem gotowe mapy od PC to tylko "łatka". Każdy silnik ma inna charakterystykę i nie można tego uogólniać. Każdy potrzebuje indywidualnej regulacji, głupi mały zadzior w kanale dolotowym czy inaczej zakrzywiony wężyk od paliwa może powodować różnicę, a co dopiero zmiana map zapłonu.Brat jak wrzucił właśnie standardową mapę do 600RR pod wydechy bodajże Two Brothers i filtr K&M było okej, ale po wizycie na hamowni było o wiele lepiej, zmiana charakterystyki niższych obrotów i średnich. Jedź na hamownie. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Są firmy które chętnie "wynajmą" na jakiś czas hamowanie. Wtedy kolega siądzie z laptopem, i pod warunkiem że ma wiedzę fajnie sobie motocykl zestroi. Indywidualne strojenie jest sporo lepsze od "gotowców" Osobiście mam doświadczenia z chiptuningiem silników diesla i wiem ile tam można wskórać, ale myślę że z wolnossącą benzyną jest podobnie (oczywiście poza tą różnicą że w samochodowym dieslu można dodać sporo KM i Nm a w silniku moto, można fajnie ukształtować charakterystykę) Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar84 Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 właśnie o takie wsparcie mi chodziło. dzięki!! jak zamontuje to dam znać Pozdroo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 nie ma co sie srac jedz na hawonie zaplacisz ze 300zl a bedzie git murgala jaka roznica miedzy bez a z powercomanderem duza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.