Skocz do zawartości

Rysa na cylindrze w RM 125


baddave
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie tylko dokąd motozona wysyła cylindry? ponoc prawdziwy nicasil robią tylko w Langcourt w Anglii, a w Czechach dają jakis chrom techniczny(jak sie mylę to mnie poprawcie), kolega słał kiedyś do Belgii i jakoś po 1,5 sezonu ukruszył się ten nicasil przy oknie wydechowym(tam gdzie najbardziej dostaje), chociaż w innych miejsach trzymał wymiar

tuleja u Woryny do 200 czy 250 kosztuje 450zł, u pana Kazia we warsztacie zakładają i za 200zł, tyle ze potem są cuda z opadaniem tuleji w strone wału, kiepskiem wykonaniem okien itd.

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nakładanie nicasilu w 20letnim crossie to jest pomyłka, po sezonie zacznie się łuszczyć od strony wydechu, poniewaz taki cylinder jest już sto razy przegrzany i do cna przeżarty przez chemię ze spalin. Nowy nicasil- ok, ale w kilkuletnim motocyklu, i najchętniej czterosuwie (brak okien). Spadek mocy na tulei to jest MIT. Właśnie dlatego ktoś się krzywi jak ma kupić motocykl z tuleją, ja wręcz przecinie jak szukam jakiegoś crossa po regeneracji nicasilu to omijam. Bo jak się coś stanie to mam koszt wstawienia tulei. a tak tylko szlifu. Tuleje z motor techu są bardzo dobre i gdyby wymieniać tłoki z książkową częstotliwośćią to napewno nie trzeba robić szlifu co tłok. Sory, ale motocykl trzeba umieć wyregulować a nie zwalać słabsze osiągi na tuleję.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nakładanie nicasilu w 20letnim crossie to jest pomyłka, po sezonie zacznie się łuszczyć od strony wydechu, poniewaz taki cylinder jest już sto razy przegrzany i do cna przeżarty przez chemię ze spalin. Nowy nicasil- ok, ale w kilkuletnim motocyklu, i najchętniej czterosuwie (brak okien). Spadek mocy na tulei to jest MIT. Właśnie dlatego ktoś się krzywi jak ma kupić motocykl z tuleją, ja wręcz przecinie jak szukam jakiegoś crossa po regeneracji nicasilu to omijam. Bo jak się coś stanie to mam koszt wstawienia tulei. a tak tylko szlifu. Tuleje z motor techu są bardzo dobre i gdyby wymieniać tłoki z książkową częstotliwośćią to napewno nie trzeba robić szlifu co tłok. Sory, ale motocykl trzeba umieć wyregulować a nie zwalać słabsze osiągi na tuleję.

 

Sporo użytkoników Ci potwierdzi, że po wsadzeniu tuleji do cylindra motocykla traci na wigorze, wolniej się wkręca. Tuleja w 125 2t jest nieporozumienie i wielu doświadczonych mechaników zajmujących się naprawą cross'ów to potwierdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem już kilka cylindrów w motor techu które fabrycznie były na Nicasilu w 125 2t KDX i 2xCRM DT, żadnego spadku mocy, przegrzewania czy innych wymyślnych rzeczy nie zaobserwowałem. Jeżeli miałbym robić jeszcze raz to bez wahania wstawiłbym znów tuleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...