rafael Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 A ja si podepne pod temat ze swoim pytaniem : Czy przy wymianie zaworów koniecznie trzeba wymieniać sprężyny, zabezpieczenia i całą reszte tych podkładek ( nie pamiętam jak to się dokładnie nazywa :P), jest na to okreslony przebieg gdzie trzeba koniecznie to wymienić czy pomierzyć i jak w mieści się wymiar to zostaje ? Pytam się bo chce wymienić zaworki u siebie tylko że nie uśmiecha mi się wywalać ponad 1,5 tysia za pełny komplet zaworów gdzie same zawory to koszt 900 pln.Co do sprężyn to chyba w serwisowce są dane dot. ich pomiaru o ile się nie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Kolego "oldmotorsss" masz może serwisówke do swojego sprzęta?Jaką masz średnicę cylindra? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 hehe nie ma to jak diagnostyka z fotki :) ale racja w 100 % koledzy mają wprawne oczy :) Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldmotorsss Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Już odpowiadam. Mam serwisówkę niemiecką (nic nie rozumiem), lecz jest na tyle przejrzysta aby się zorientować co i jak. Tłok nie pamiętam teraz dokładnie ma granicę luzu jakoś 0,1mm u mnie jest o wiele więcej, lecz pierścionki nie przepuszczają a jak przepuszczają to mało. Pomysł mam taki tłok zostawiam w spokoju ( w kawasaki powiedzieli mi jakoś 300 zł za tłok nie wiem czy z pierscieniami, gość w serwisie sam nie wiedział, ponieważ nie mial dostępu do bazy - mają remont mówił "coś koło" 300) ponieważ chce przejeździć ten sezon (sądzę, że da rady) - powód brak środków finansowych oczywiście w tym okresie niestety dużo wydatków wypadło a chcę sobie w tym sezonie jeszcze pojeździć.Co do mojej nieszczęsnej głowicy to znalazłem jedną na sprzedaż i mam jej zdjęcia. Ciężko mi ocenić jak z nią jest (sprzedający twierdzi ,że git). Nie wiem tylko czy zawory ssące nie są czasami zapadnięte czy tak ma być i jest ok???Proszę o wypowiedzenie się na jej temat. Oto zdjęcia(po kliknięciu na każde otworzy się powiększone w nowym oknie): Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.