Gość Rysiek24 Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 eta ma 21 koni (mowa o 250) i jesl iby siasc z tylu i ryszyc z 1 przez 2 na kole przyz silniku w super stanie zyleta itd .. bylo by to wykonalne aby na 3 ciagle miec kolo sam widzialem jak moj koles eta na 2 doszedl do konca obrotow jadac na kole mowi ze jak kiedys mial swoja to i na 3 kawalek ujechal ciagle na kole w takim razie czekamy na filmik moze on nam rozjasni :mrgreen: z tym ghost riderem mi sie wydaje ze gosc nie przeskalowywuje zegarow bo wystarczy zobaczyc jak powoli koncza sie obroty na nizszych biegach silnik doszedl by do czerwonej krechy bardzo szybko a tu slychac ze dochodzi do 6 dusi gsx-a a ten powoli dochodzi do czewonego pola a po 2 wystarczy zobaczyc ujecia kamery z oddali widac ze gosc 200 nie jedzie tylko wiecej na uatostardzie gdzie autami jada po ok 130 on smiga ze ledwo kolor widac ale moze nie 299 a z 250 wyciska i te 500 koni z busy na samym turbo hm malo prawdopodobne 3 krotny wzrost mocy :?: jak ze 160 busy po dodaniu turbo wycisneli by z 300 to juz ogomny sukces a te 500 mi nie pasuje ale znowusz na lotnisku w 2 czesci gosc powoli nie jedzie to mu przyznac trzeba :mrgreen:ciezko stwierdzic w ktorym miejscu filmu jest falsz a w ktorym prawda ale to off topic sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 Skoro moje suzi staje samym gazem na koło chociaż ma tylko 7Hp to eta 21 konna też powinna :mrgreen: ale na 3 biegu to raczej wątpie....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quick Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 oni wszyscy przeskalowywują liczniki dla potrzeb filmów mozesz mi wytlumaczyc na jakiej zasadzie to dziala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 najprostrzy to kilka zębów mniej z przodu i kilkanascie więcej z tyłu to w zależności od modelu daje około 40 - 50% mniejszą prędkość przy tych samych wskazaniach prędkościomierza (ja zmieniłem tylko 3 zeby z przodu i 9 z tyłu i licznik pokazywał 160 przy okolo 120). Inny to elektronicze dostrojenie prędkościomierza do odpowiedniej dla nas reakcji na impulsy ze skrzyni biegów. A mając taki budżet jak Rider pewnie dał to licznik do roboty i nie pieprzył się z zębatkami. Oczywiście spalanie wzrasta dwukrotnie ale czego sie nie robi dla podziwu kolegów :). A jak tamten miałby rzeczywiście 500 koni czyli 3 razy tyle co fabryka to wierz mi że na żadnym biegu nie dusiłby do czerwonego pola tylko rwał wszystko spod opon i miałby czerwone pole w momencie w którym ruszył manetką. Busą nie jeździłem za to miałem niewiele słabszego iksa i nie wyobrażam sobie gdyby miał 500 koni ale 300 km/h miałby w granicach 6 sekund (zakładając że skrzynia biegów nie pójdzie w pył razem z łańcuchem i resztą)i żaden bieg by nie zdusił 200 kg i 500 koni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bols2 Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 najprostrzy to kilka zębów mniej z przodu i kilkanascie więcej z tyłu to w zależności od modelu daje około 40 - 50% mniejszą prędkość przy tych samych wskazaniach prędkościomierza (ja zmieniłem tylko 3 zeby z przodu i 9 z tyłu i licznik pokazywał 160 przy okolo 120). Mój kumpel w ogarze zrobił lepszy (tzn łatwiejszy myk)Wyskalował tarcze predkosciomierza do 150 km/h :lol: Fajne wrażenie jak jedziesz sobie normalnie ulica 120 a tu cie wszystko do okoła wyprzedza :lol: :lol: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quick Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 czego sie nie robi dla podziwu kolegów hehe, ok ale przyznasz ze powoli to on nie jezdzi... nawet jesli zamiast 340 jedzie 200 to i tak wariat straszny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 ano oczywiscie ze tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEM Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 Jeśli chodzi o MZ 251To z 1 i 2 wydusi z gazu na koło (wkońcu ma zajbiście lekki przód). Ej a co do tego 70 km/h przy jeździe na kole????? Ja tam przyznam sam że próbowałem żeby stanęła na na trójce (silnik oki) i ........ nic. Próbowałem jeszcze 2-3 razy i nic. Może jakby ją dłużej pomęczyć to coś by gibła w góre ale 70km/h???????? A może ETZ tego kolesia jest po tuningu?????? :?: :?: :?: adas7 ETZ ma mozliwości gdy odkręcisz gaz do oporu ojjjj naprawde ma pozdro :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 nie' date=' hehehe. mój kolega daje na gumsko MZ 251 jak jedzie na trójce 70 i wcale nieuwarzam zeby to było katowanie sprzęta, przeciez silnik chodzi normalnie jak podczas zwykłej jazdy ;)[/quote'] Koleś takie pierdoły to sobie możesz na swoim forum nastolatków i nastolatek wypisywać, czy tam na jakimś blogu. Trochę jeżdżę na gumie i wiem mniej więcej jaki sprzęt ma jakie możliwości. Idź więc pooglądaj wieczorynkę (we czwartki jest pszczółka Maja) może coś lżejszego ci się w nocy przyśni. Widać że nie masz pojęcia o czym piszesz. Jak już trochę dorośniesz i może zaczniesz jeździć na gumie lub robić podobne rzeczy, w co śmiem wątpić, przekonasz się, że jednak sprzęt zużywa się dużo mocniej niż podczas normalnej jazdy. Osobiście zajeździłem sprzęgło,"położyłem" przednią zębatkę, zaczął mi stukać sworzeń na tłoku, wyrobił się wałek zdawczy zębatki. Więc nie pisz, że "nieuwarzasz" ( 8O 2 byki w tak krótkim wyrazie 8O ) bo znów dowodzisz, jak mało masz wspólnego z tego typu jazdą. Poza tym dla tych trzech leszczy (bart, niezbyt dobry człowiek od sloonu :) i krasek) co tak kozakują mam propozycję.Skoro jesteście tacy mocni zza klawiatury to może się umówimy na małe ściganko powiedzmy w W-wie o godz 15.00, kiedy będzie największy ruch. Zobaczymy wtedy jacy to jesteście jeźdzcy. Ja stanę ze swoją starą XT 550 przeciwko każdej maszynie, nawet przeciw Busie niedobrego_człowieka. Hm :?: Co twardziele na to :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 mi akurat stwiało etz 251 na 3 biegu na gume ze sprzegła ale tylko z ciezkim pasażerem :mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 z cięzkim pasażerem to motorynka pójdzie z 2 biegu :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartMFK Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 tak jak zapowiadałem, serwer nam juz hula, więc zapodaje link do filmika http://dug.net.pl/~rash/Filmy/uliczna%20zajawka2.zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Szkoda sprzeta, ale umiec takie cos tez trzeba!!Jesli chodzi o umiejetnosci to - szacunek!! Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 przyznaje sie bez bicia gosc potrafi naprawde z eci wydusic wszystkie soki wyglada ze eta wcale nie meczy sie przy takim stawianiu :mrgreen: ale domyslalem sie ze najpierw ugiac zawieche i wykozystac moc sprezyn :) chlop ma zdolnosci nie ma co :buttrock: alei eta musi byc w super stanie ze pociagnie ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 21 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2004 Czolem! Taa..Ale w zasadzie to jak juz potem jedziesz, to mocy nie potrzebujesz - tylko utrzymujesz rownowage dodajac lekko gazu lub przyhamowujac i balansujac cialem.Wyrwac motor do pionu - tu jest potrzebana moc...A jak widac koles potrafi ominac jej niedobor poprzez dobicie zawiecha i mocne szarpniecie + wychylenie sie do tylu.Ciekawe, czy na dluzszej ETZ 250 z osiemnastka z tylu byloby to mozliwe... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.