PRZEM Opublikowano 25 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2004 Moja 251 ide też jak ma kaprysyW zeszłym z roku z górki szła ponad 140 km/h a dalej na płaskim 130km/h. W tym roku 120 km/h i za h..ja więcej. Z doświadczenia wiem że czesto problemy tkwią w gaźniku. Ja chciałem troche usprawnić i dałem dupy :P Aha wezcie tez pod uwage to kto ma jakie zębatki?? To tez duzo daje :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 130 Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marakuz Opublikowano 28 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2004 Nie wiem jak na nizszych biegach ale na prostej powiedzmy przy srednim wietrze moja 251 wyciąga ok 135.Jednak ostatnio jechałem z kumplami (CB 500 i suzuki 500) po obwodnicy Trojmiejskiej na rozgrzanym silniku i musze przyznać że byłem lekko zszokowany a moi kumple jadą za mną ( mam 2 swiadkow) nie mniej ode mnie bo przez przeszło pół obwodnicy ( kilkanaście kilometrów nie zchodziliśmy poniżej 135 :lol: -140 a przy zjazdach z lekkich wzniesien moja MZ przekraczała 150 8O - i to nie są wskazania z mojego licznika tylko z kolegów jadących za mną :crossy: ). Uczucie było lekko kosmiczne, bo sie troche dziwnie czułem wyprzedzając tira jadącego pasem obok MZ-etką mając 150 na liczniku (na moim wskazówka była oddchylona na max do tego białego znaczka - wiec nie mogłem mniej wiecej stwierdzic ile jechałem ale koledzy mi pozniej to powiedzieli. Dodam ze te predkości uzyskałem (może przy lekko sprzyjającym wietrze ) bez specjalnego pochylania sie na bak bo dla mnie i to ju z było dosyć :buttrock:. Jeżeli ktoś nie ma mocnych nerwów niech lepiej nie próbuje sie tak rozpedzać MZ bo przy kazdym podmuchu wiatru motor wpadał w takie dziwne drgania że za kazdym razem myślałem że już ląduje na barierkach. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 poprzednia eta leciala 130 ale nie wiem jaki byly luz na zamkach bo nigdy nie zdejmowalem silnika obecna eta mialem 120 po szlifie i dotarciu ale mam wal na wykonczeniu i nie dusilem wiecej bo by wyszedl bokiem ;) a jeszcze troszke gazu bylo wiec pewnie zamknela by licznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stoowa Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 a przy zjazdach z lekkich wzniesien moja MZ przekraczała 150 8O - i to nie są wskazania z mojego licznika tylko z kolegów jadących za mną :P ). : no :roll: :mrgreen: jade sobie za mackiem... normalnie ... spokojnie... patrze na zegary a tm grubo ponad 140.... patrze przed siebie... no nie zblizam sie do niego... znowu na zegary... nie no nie pomylilem sie.... ale szoku to juz doznalem jka moja wskazoweczka doszla do 150 a chlopak pomyka rowno ze mna.... ;) ;) ;) niebywale jak na ten typ maszyny.... :eek2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Czolem! Moja Etka poleciala dzisiaj cos w okolicach 82 mil/h ;)Mierzone Marauderem 800.Obok skali w milach byly tez kilometry i wychodzilo z tego, ze predkosc byla rzedu 130-135 km/h.Wiecej nie bedzie na takich ustawieniach (najubozsza mieszanka). Zreszta po co... Szkoda silnika.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 mieszanka to dodatkowy punkt strojenia silnika pod siebie i niewazne jak mowi instrukcja ja i tak daje inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 Szkoda silnika.Racja!!! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 31 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2004 dlatego trzeba zmienic sprzeta ;) najtansze i dobre palstiki to FZR-ki ale ok 9 trza miec ;) moze za rok..... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Rysiek widze ze ty wyjatkowo uprzedzony jestes do mz - pewnie masz powody. Szcze|e mówic mnie moja etz zaczyna juz wkurzac tez ale to temat na inna rozmowe!!! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 nie uprzeczony poprostu brakuje mocy ;) 20 a 100 koni to roznica ;) bujam sie mz pare lat i czas zmienic na cos wiekszego ;) ;) :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 1 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2004 no pewnie że Mz jest słabsza od jakiegoś tam japońca ale na pierwszy raz jest ok. a potem po 2 latach np. jakiegoś Suzuki sobie kupuje i fruwam po 200 na h. Pozdro, Mz nie są złe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.